Wendy Stuyven (Anneke De Keersmaeker)

Gesloten
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wendy Stuyven (Anneke De Keersmaeker)

Bericht door Captain Cuckoo »

Christel schreef:Nou schrok ik toch wel een beetje van haar houding eigenlijk... :-?
Ik kan me voorstellen dat ze allesbehalve blij is met haar verzakte stoep, maar om dan meteen met een advocaat te gaan staan dreigen? Ze weet toch uit eerste hand wat er daar speelt? Een beetje begrip, of alleen alvast wat geduld, zou toch wel fijn zijn...
Wendy weet dat zowel Sam als haar vriendje Toon een tijdje "out" zullen zijn. Daarom was het vreemd dat zij net nu kwam aandraven met die verzakte oprit gevolgd door dreiging met juridische stappen. Dubbele agenda? :denk:
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Of ze nu een dubbele agenda heeft of niet, ik moet van Wendy niks weten :problem:
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ze heeft toch al sorry gezegd (Thuis!) tegen Frank. Toch al iets. En blijkbaar lag het probleem bij de buur en niet bij de kabouters.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Caligula schreef:Ze heeft toch al sorry gezegd (Thuis!) tegen Frank. Toch al iets. En blijkbaar lag het probleem bij de buur en niet bij de kabouters.
Zo als zij geëvolueerd is vertrouw ik Wendy evenveel als Peggy. :nope:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,maar ons Wendy heeft het blijkbaar toch voor Toontje. En haar verzakte oprit vind ze dan ook niet meer zo erg.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Caligula schreef:Ja,maar ons Wendy heeft het blijkbaar toch voor Toontje. En haar verzakte oprit vind ze dan ook niet meer zo erg.
En toch... Zelfs inzake dat boontje voor Toontje heb ik mijn twijfels. :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik weet het niet. Het zou goed kunnen dat ze na zijn hospitaalontslag hem over haar verzakte oprit binnen pakt om hem verder te...verzorgen.
0 x
Potentia Principatum
De blauwe spoeling
Nog geen rang

Bericht door De blauwe spoeling »

eddy en nancy schreef:Of ze nu een dubbele agenda heeft of niet, ik moet van Wendy niks weten :problem:
Mij zou ze wel eens mogen wakker maken. Afbeelding Is volgens mij het lekkerste ding uit de serie. :whistle:
Waar is de tijd dat ze als overjaarse puber rond liep in Wittekerke.
Moderator bericht:
Dit is het topic van het personage 'Wendy'.
En zij heeft niks met Wittekerke te maken, voor zover we weten. ;)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het lekkerste ding in de serie zou ik haar niet durven noemen, ik vind het eerder een tang van een wijf maar goed, smaken verschillen hé. Wat mij interesseert is hoe ze verder gaat evolueren.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik zie Wendy niet meteen als 'een lekker ding', maar als een jonge, zelfbewuste vrouw.
Maar dat kan ook aan mij liggen. :whistle:

En dat ze niet de gemakkelijkste is, is wel duidelijk.
0 x
De blauwe spoeling
Nog geen rang

Bericht door De blauwe spoeling »

Niet de gemakkelijkste, nou ja. Omdat ze op komt voor haar rechten, op haar strepen staat, op liefdesvlak zelf de touwtjes in handen durft te nemen, ...
Vind het héél aantrekkelijk, een vrouw die 'haar mannetje' staat en geen meegaande sloef is.
Sommige mannen hebben dat nu eenmaal nodig. :yup: Maar dat is 'smaak' natuurlijk en dat is persoonlijk.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

De blauwe spoeling schreef:Niet de gemakkelijkste, nou ja. Omdat ze op komt voor haar rechten, op haar strepen staat, op liefdesvlak zelf de touwtjes in handen durft te nemen, ...
Vind het héél aantrekkelijk, een vrouw die 'haar mannetje' staat en geen meegaande sloef is.
Sommige mannen hebben dat nu eenmaal nodig. :yup: Maar dat is 'smaak' natuurlijk en dat is persoonlijk.
Niks tegen een Wendy die op haar strepen staat, niks tegen haar rechten, niks tegen die touwtjes in haar handen.
Sinds haar eerste aantreden heb ik haar hier zelfs al enkele keren (op kuise wijze) verdedigd, maar dat neemt allemaal niet weg dat ik dat personage toch niet vertrouw. :nope:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

De blauwe spoeling schreef:Niet de gemakkelijkste, nou ja. Omdat ze op komt voor haar rechten, op haar strepen staat, op liefdesvlak zelf de touwtjes in handen durft te nemen, ...
Tja,tja,tja zeer persoolijk idd. Neemt niet weg dat ik met de Captain meega en zeg dat ik Wendy's strepen niet vertrouw.
0 x
Potentia Principatum
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Met op haar strepen te staan is niks mis, maar met elke aflevering 180 graden te draaien maakt ze zich niet sympathieker. Dat je slecht gezind bent omdat de werken stil liggen (omdat je zelf dan nog weigert op tijd te betalen) of omdat je denkt dat het werk niet goed gedaan is, is te verstaan. En daar moet je zeker iets van zeggen. Maar de manier waarop, daar moet ze duidelijk nog aan werken...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel dit vind vind ik nu weer een interessante soap-ontwikkeling. Judith die klaar staat om Toon het laatste luchtje uit zijn klaplong weg te kussen en Wendy die contact zoekt met advocaat Tom, puur zakelijk uiteraard. En zo zijn we weer vertrokken.
0 x
Potentia Principatum
Gesloten