Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2571

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Bericht door satine »

Een huis van 400.000 euro, zonder meubels, verf, gordijnen...
Er is nog niks gezegd over de prijs die de eigenaar vraagt.
En dan zijn er nog de kosten allerhande die je bij de notaris extra betaalt.

Lowie gaat niet ver vliegen met zijn 150.000 euro en een klets...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef:Een huis van 400.000 euro, zonder meubels, verf, gordijnen...
Er is nog niks gezegd over de prijs die de eigenaar vraagt.
En dan zijn er nog de kosten allerhande die je bij de notaris extra betaalt.

Lowie gaat niet ver vliegen met zijn 150.000 euro en een klets...
Zoals ik dus schreef, ik vermoed dat Sam en Tim twee derde van de totale prijs gaan betalen omdat die meer ruimte nodig gaan hebben en Jana en Olivia moeten nog huur betalen aan Lowie om daar te wonen.

En hij heeft nog een rijke papa die kan bijspringen. ;) Maar dan nog een rare zet als je nog studeert.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is waar. Maar ik moet zeggen dat ik toch supercontent geweest was moest ik als 18-jarige 151.000 euro in mijn pocket hebben. Ik had verdorie niks en niks en nog eens niks.
Maar OK, daar koop je natuurlijk geen huis mee. Hij zou best nog wat wachten en zijn studies doen en een job vinden. Zelfs 2 madeliefjes onderhouden gaat hem nu al zwaar vallen. :lol:
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2571

Bericht door satine »

lord F. schreef:En hij heeft nog een rijke papa die kan bijspringen. ;) Maar dan nog een rare zet als je nog studeert.
Ik denk niet dat hij afhankelijk wil zijn van zijn vader, of Luc het gevoel geven dat Lowie hem nodig heeft.
Ik vind het ook een vreemd gegeven, het zou hem financieel wel eens zuur kunnen opbreken.

En een huis delen met Sam en Tim... ik zou er niet aan denken. :lol:
Maar ik woon dan ook niet in het Thuisdorp ;)
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Ik zou naar de wijze raad van zijn moeder geluisterd hebben niet dat er een addertje onder het gras ligt misschien maar met 2 een huis kopen daar kunnen wel problemen van komen natuurlijk.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:Dat is waar. Maar ik moet zeggen dat ik toch supercontent geweest was moest ik als 18-jarige 151.000 euro in mijn pocket hebben. Ik had verdorie niks en niks en nog eens niks.
Maar OK, daar koop je natuurlijk geen huis mee. Hij zou best nog wat wachten en zijn studies doen en een job vinden. Zelfs 2 madeliefjes onderhouden gaat hem nu al zwaar vallen. :lol:
Als je studeert tot je 35ste is 't maar normaal dat je nog niets opzij hebt kunnen zitten, hé?!
Hij zou zijn vader beter een bescheiden woonst laten kopen en huur betalen en later een huis kopen, maar ja... Nu zijn we tenminste benieuwd naar wat komen zal. Want met of zonder addertjes in 't gras zullen er vodden van komen, 'k voel het aan m'n water. :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:Want met of zonder addertjes in 't gras zullen er vodden van komen, 'k voel het aan m'n water. :mrgreen:
ikke, ik voel het aan alles! :lol:,
Enne...Lowie is 18 en geen 35 hé. EN hij krijgt het zomaar,niks voor moeten doen.
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Je ziet van km 's ver aankomen dat heel die huizenhistorie weer een verhaallijn wordt met veel drama's en problemen... en daar moeten ze het bij "Thuis" nu eenmaal van hebben!
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

annekeHU schreef:Je ziet van km 's ver aankomen dat heel die huizenhistorie weer een verhaallijn wordt met veel drama's en problemen... en daar moeten ze het bij "Thuis" nu eenmaal van hebben!
Yep, er zal weer een heel seizoen besteed worden rond Lowie en dat huis. ;)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Lowie is ook wel een veroorzaker van de spanning tussen Jana en Olivia nu, als het hem wel degelijk te doen is Jana jaloers te krijgen. :thumbdown:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind dat samenwonen met Tim en Sam (en Olivia en Jana ???) toch maar n rare situatie ! En t is niet dat ze familie zijn of zo. Welke band heeft Lowieke met Tim of Sam ? Toch geen enkele ?

Dat geeft zeker nog heibel, vooral als Tim met de vroege staat, om 22 u gaat slapen en Lowieke en de meisjes komen om 3 uur strontzat thuis van n fuif en hij wordt wakker.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

johan1969 schreef:Ik vind dat samenwonen met Tim en Sam (en Olivia en Jana ???) toch maar n rare situatie ! En t is niet dat ze familie zijn of zo. Welke band heeft Lowieke met Tim of Sam ? Toch geen enkele ?

Dat geeft zeker nog heibel, vooral als Tim met de vroege staat, om 22 u gaat slapen en Lowieke en de meisjes komen om 3 uur strontzat thuis van n fuif en hij wordt wakker.
Ze gaan in hetzelfde huis wonen, maar gescheiden. Eigenlijk een beetje een soort van appartement, maar dan met minder volk.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,het is natuurlijk ook zo gewild. Je kon toch moeilijk veronderstellen dat Lowie een kotteke zou kopen ver van Ternat?
Ze moeten dicht bij mekaar blijven voor dit en mss wel het volgende seizoen.
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Dus dan is Lowietje toch echt verliefd op Olivia? Hij heeft haar zelfs verdedigd en zo. Het is waar wat hij zei; hij heeft zo lang achter Jana aangelopen en nu een ander meisje (Olijfje dus) verliefd is geworden op hem, is ze opeens jaloers!

Maar inderdaad: op Olivia zou dit nu kunnen overkomen alsof ze maar tweede keus is...
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Nu kan Jana misschien eens beseffen hoe Lowie zich vroeger voelde als hij verliefd was op haar en zij met Bram was maar het verschil met Lowieke is dat hij zich niet zo kinderachtig gedroeg zoals zij nu doet. :boo:
0 x
Gesloten