Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
Ik vond dat wel grappig, Julia die de handschoenen terug bracht. IK vraag me af of ze dat doet om Rosa te sarren. De reactie daarop is natuurlijk te voorspellen.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

volgens mij is het om te sarren, als ze Rosa haar gevoelens wilde sparen, had ze die handschoenen kunnen binnenbrengen op de dispatch.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik denk dat ook en groot gelijk heeft zeannekeHU schreef:volgens mij is het om te sarren, als ze Rosa haar gevoelens wilde sparen, had ze die handschoenen kunnen binnenbrengen op de dispatch.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Moet ge u dat afvragen? Volgens mij lag het er dubbel en dik op. Go, Juliajessie V. schreef:Ik vond dat wel grappig, Julia die de handschoenen terug bracht. IK vraag me af of ze dat doet om Rosa te sarren. De reactie daarop is natuurlijk te voorspellen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Zo dus. Julia met Katrien + vriendje naar Hongkong, en Jenny met Leo voor een maand naar Marokko. Opgeruimd staat netjes.
Kunnen we ons concentreren op de andere personages.
Kunnen we ons concentreren op de andere personages.
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ben ik nu verkeerd of was er gisteren een heel klein beetje vervelend gevoel bij Julia toen ze hoorde van Peggy dat Waldek " een nieuwe vriendin " had 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Als dat ook al mocht zijn zal ze wel gerustgesteld zijn als ze hoort dat het Yvette was zeker?
0 x
Potentia Principatum
- smurfin
- Poster rang 2

Ik had eigenlijk ook wel de indruk dat Julia schrok van die aankondiging.
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1

Wel erg dat Julia nog niet eens weet dat Jens is gestorven, Paulien ontneemt haar zo de kans om naar de begrafenis van Jens te komen...
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
-
zarsas
- Nog geen rang
Ik begrijp het wel van Paulien. Een ticket terug omboeken last-minute is niet zo simpel altijd. Bovendien is Julia daar nu plezier aan het maken en dat zou wel een domper zetten op haar reis.
0 x
- Prieeltje
- Poster rang 1

De dood van Jens zet een domper op iedereen zijn leven op dat moment, dan kan je t evengoed tegen Tim en Sam verzwijgen omdat het dan een domper op hun roze wolk zet... Mss kon Julia er inderdaad niet bij zijn, maar dan kon ze tenminste zelf beslissen wat ze deed. Ik in haar plaats zou het vreselijk vinden dat ze me zoiets meer dan een week verzwijgen!
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
- Prieeltje
- Poster rang 1

Zou Julia nu puur door de situatie met Paulien de hele workshop zo verknald hebben? Of zou er iets anders zijn...?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel het resultaat is eigelijk hetzelfde hé. Het was geen succes. Hongkong heeft het niet gedaan.
Ze moet haar hoofd bij haar werk houden wat voor Julia altijd al een zeer zware opgave is geweest.
Ze moet haar hoofd bij haar werk houden wat voor Julia altijd al een zeer zware opgave is geweest.
0 x
Potentia Principatum
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Ene keer de mist in gaan ( op gebied van het eten ) is toch geen ramp ?
Een beetje meer krediet mag wel, altijd vol lof, en dan een keertje niet goed, en t is een ramp !
Een beetje meer krediet mag wel, altijd vol lof, en dan een keertje niet goed, en t is een ramp !
0 x
-
Omega
- x 435