De lieve sukkelaar zoekt een vaderfiguur .Lazylady schreef:Waarom is Bram toch zo idioot om bij een type als Frank advies te vragen?!
Bram Schepers (Bert Verbeke)
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
0 x
-
- Poster rang 4
Jana moest vertrekken zonder Bram en SMS't ze niet//haar in de boter//gebeurt overal//de oplossing komt na een paar dagen als elkaar zien//zelfs daar kan Paulien niet op wachten, hebben is hebben. Van Bram kan ik veel hebben maar moeten dat getroost dan altijd " whole the way " ?
Djoelia merkte niet dat Pauline die nacht weg was vermits zelf in bed met Luc.
Eerlijk is eerlijk, deze moeder en dochter staan klaar voor hun exen

Moderator bericht:
Djoelia merkte niet dat Pauline die nacht weg was vermits zelf in bed met Luc.

Eerlijk is eerlijk, deze moeder en dochter staan klaar voor hun exen

Moderator bericht:
Kunnen we de vertaling krijgen van deze posting?
0 x
-
- Poster rang 4
" Going the whole way " ( het hele parcours afleggen ) hier op sexueel vlak.
Het wordt ook gebruikt voor : doorgaan met een taak tot het einde.
Het wordt ook gebruikt voor : doorgaan met een taak tot het einde.
0 x
-
- Poster rang 3
-
- Poster rang 4
Going all the way is tot het einde doorzetten en going the whole way is uw doel bereiken.
Beide zegswijzen zijn van toepassing op Pauline die het wel heel onfatsoenlijk speelt.
Beide zegswijzen zijn van toepassing op Pauline die het wel heel onfatsoenlijk speelt.
0 x
-
- Poster rang 5
Vond het wel een grappig moment vandaag met Bram en Frank en hoe rap vrouwen zoiets door hebben. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Maar Simonneke is dan ook een soort ervaringsdeskundige op dat gebied, dat had Frank er misschien beter even bij kunnen zeggen tegen Bram..lord F. schreef:Vond het wel een grappig moment vandaag met Bram en Frank en hoe rap vrouwen zoiets door hebben.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Misschien maar nu had ze het toch wel iets te snel door vond ik ....helderziende of wat ?
0 x
-
- x 435
Simonneke is al lang genoeg bij Frank om hem zo snel door te kunnen hebben.nounake schreef:Misschien maar nu had ze het toch wel iets te snel door vond ik ....helderziende of wat ?
En Bram kent ze ook al langer dan gisteren, dat is er eentje die eigenlijk de zoon van Frank zou kunnen zijn. Daarmee bedoel ik dat Bram, net zoals hij zelf ook zei,(juist gelijk Frank) niet kan liegen. En als hij 't probeert, dan verraadt ie zichzelf door met z'n ogen te draaien of zoiets, net zoals zijn "pleegvader" Frank. Helderziendheid is niet nodig, een beetje mensenkennis volstaat.

0 x
-
- Poster rang 5
maar vooral > "Mannenzaken" waar geheimzinnig over gedaan wordt, dan moet je niet ver gaan zoeken, zeker niet bij die twee.ikke schreef:Simonneke is al lang genoeg bij Frank om hem zo snel door te kunnen hebben.nounake schreef:Misschien maar nu had ze het toch wel iets te snel door vond ik ....helderziende of wat ?
En Bram kent ze ook al langer dan gisteren, dat is er eentje die eigenlijk de zoon van Frank zou kunnen zijn. Daarmee bedoel ik dat Bram, net zoals hij zelf ook zei,(juist gelijk Frank) niet kan liegen. En als hij 't probeert, dan verraadt ie zichzelf door met z'n ogen te draaien of zoiets, net zoals zijn "pleegvader" Frank. Helderziendheid is niet nodig, een beetje mensenkennis volstaat.

0 x
-
- x 435
Ik vind het zelf ook wel een feit dat het lijkt alsof Bram zich er nogal makkelijk vanaf wil maken.
0 x
-
- Poster rang 5
Hij lijkt vooral opgelucht dat zijn relatie met jana terug ok is.Lazylady schreef:Ik vind het zelf ook wel een feit dat het lijkt alsof Bram zich er nogal makkelijk vanaf wil maken.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ja maar wacht tot die terug is ....en toch heb ik zo te doen met Bram want hij is er stomweg ingeluisd .lord F. schreef:Hij lijkt vooral opgelucht dat zijn relatie met jana terug ok is.Lazylady schreef:Ik vind het zelf ook wel een feit dat het lijkt alsof Bram zich er nogal makkelijk vanaf wil maken.
0 x
-
- Poster rang 5
Ingeluisd > niemand heeft hem verplicht om met Paulien in bed te kruipen hé.nounake schreef:Ja maar wacht tot die terug is ....en toch heb ik zo te doen met Bram want hij is er stomweg ingeluisd .lord F. schreef:Hij lijkt vooral opgelucht dat zijn relatie met jana terug ok is.Lazylady schreef:Ik vind het zelf ook wel een feit dat het lijkt alsof Bram zich er nogal makkelijk vanaf wil maken.

0 x
-
- Poster rang 3
Maar als iemand zich, bij wijze van spreke, naakt aan zijn voeten legt, terwijl hij denkt dat het net gedaan is met zijn vriendin, moet hij wel veel wilskracht hebben om te kunnen weerstaan.
Laatst gewijzigd door Poolaapje op vr 21 feb 2014, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x