Wel ja. Steek het maar allemaal op Peggy! Dat is gemakkelijk!ranske schreef:Alle gedoe om Sandrine is sinds Peggy weigerde haar eigen mama dit kleinkindje te adopteren. Alleen omdat 'snuiteke' niet met haar kind geconfronteerd wenste te worden even thuis tussen de reizen door. Ze wou abortie maar An wou het adopteren. Later ging ze Sandrine terug afpakken omdat ze samen met Tom "ouderke " wou spelen. Zij en Tom gingen uit elkaar omdat zij vlakaf zegde nooit voor 'n ander kind te zorgen als die zoon als eens tijdelijk naar papa zou gaan.
Het was zeker niet om halfzus Bianca te helpen dat ze zijn zoektocht naar Robin saboteerde, wel om Robin ver van haar vandaan te houden. Toen haar beste vriendin aan de grond zat pikte ze doodleuk haar man in. Hoe egoistisch kan het ? Zij is een ongeleid projectiel zonder besef wat doet bij anderen. Erg dat ze nu blind is en dat mag opgelost hoor
hoe rapper hoe liever maar karakterstoornis komt me soms het strot uit.
Zeggen dat ze de man van haar beste vriendin heeft "ingepikt" vind ik ook nogal kortzichtig. De relatie tussen Peter en Femke was voorbij. Peter is verder gegaan met zijn leven en is daarbij op Peggy verliefd geworden. Peggy heeft toch ook haar twijfels gehad over de relatie omwille van Femke, maar ze hebben uiteindelijk wederzijds voor elkaar gekozen. Bovendien moet je om een relatie te beginnen met twee zijn. Peter draagt hier minstens evenveel verantwoordelijkheid.
Wat de blindheid betreft zou ik nog niet eens kunnen beginnen denken hou het zou zijn om ineens niets meer te kunnen zien. Het moet gewoon verschrikkelijk zijn. Het is toch normaal dat iemand het moeilijk heeft omdat te aanvaarden. Dat lukt niet van de éne dag op de andere. Ze deed trouwens serieus haar best vandaag en heeft bewezen dat ze nog kan meedraaien in haar taxibedrijf.