Kaat Bomans (Leen Dendievel)
- Amiche
- Poster rang 2
Re: Kaat Bomans (Leen Dendievel)
En nu klaar!
Dit gaat VER voorbij aan de opmerking van Luc en wordt zeer persoonlijk en negatief voor de acteur. Ik wil die domme tekst liever niet tig keer herhaald zien en elke reaktie verder is teveel eer.
Dit gaat VER voorbij aan de opmerking van Luc en wordt zeer persoonlijk en negatief voor de acteur. Ik wil die domme tekst liever niet tig keer herhaald zien en elke reaktie verder is teveel eer.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Yvetje
- Poster rang 3
- x 193
- x 236
* Algemeen moderatorbericht *
Terug naar Kaat Bomans
Offtopic berichten (ook die over uiterlijkheden) zullen zonder meer verwijderd worden.
Terug naar Kaat Bomans

Offtopic berichten (ook die over uiterlijkheden) zullen zonder meer verwijderd worden.
0 x
-
- Poster rang 1
Je hebt zeker nog nooit mijn schoonmoeder ontmoet. Als die begint te bakken is er ook geen houden meer aan.satine schreef:Ik vond Franky geen 'lelijke vent' - en Kaat geen doorsnee 'knappe vrouw'.
Ze heeft mijn sympathie, dat zeker wel - maar echt mooi kan ik haar niet noemen, buiten haar kapsel dan.
Ontopic:
ik vraag mij af hoeveel wafels Kaat eigenlijk gebakken had, iedereen blijft er maar van eten.
Bovendien wilde ze verschillende recepten uitproberen (Kaat, niet mijn schoonmoeder).
Als je van ieder recept, stel dat er 3 verschillende zijn, een emmer deeg maakt (ja, mijn schoonmoeder rekent in emmers wat dat betreft, dus Kaat misschien ook), dan heb je heeeeeeel veel wafels.
0 x
-
- Poster rang 2
Gisteren had ik toch de indruk dat Toon haar wel iets deed, maar dat het vooral aan zichzelf lag. Ze kan zich nog niet geven voordat de grote operatie achter de rug is.
0 x
-
- x 435
En misschien ook bang dat Toon haar niet meer zal willen eens het "geheim" uitkomt.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Als die leuke Kaat iets gaat zien in Toon is dat ook alweer karaktermoord! Geen normaal mens zou met die lompert iets moeten willen!
0 x
-
- Poster rang 5
Denk dat ze het gewoon niet zegt omdat dat ook niet hoeft te doen tegen iemand die ze niet kent. In haar ogen is ze nu gewoon een vrouw en hoeft ze nu niet telkens te gaan uitleggen dat ze vroeger een man was.
Allez, in Kaat haar plaats zou ik dat ook niet tegen elke vent gaan zeggen.
Allez, in Kaat haar plaats zou ik dat ook niet tegen elke vent gaan zeggen.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik denk dat ze er nog niks van gezegd heeft omdat ze niet veel interesse heeft in Toon.
Of tenminste - dat hoop ik.
Of tenminste - dat hoop ik.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat hoop ik ook...
Ze leek toch in elk geval niet echt gecharmeerd te zijn van de manier waarop Toon achter zowat alle vrouwen aan zit (blij dat Sam haar daar meteen over ingelicht heeft ook), en ik hoop ook maar dat ze dat volhoudt.
Ze leek toch in elk geval niet echt gecharmeerd te zijn van de manier waarop Toon achter zowat alle vrouwen aan zit (blij dat Sam haar daar meteen over ingelicht heeft ook), en ik hoop ook maar dat ze dat volhoudt.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 2
Ik denk dat er veel intelligente vrouwen voor Toon zouden vallen, ook al weten ze perfect hoe hij in elkaar zit.Amiche schreef:34
Als die leuke Kaat iets gaat zien in Toon is dat ook alweer karaktermoord! Geen normaal mens zou met die lompert iets moeten willen!
Kaat zal wel al denken van: man, man, wat vind ik je sexy, maar door die operatie en de angst op Toon zijn reactie houdt ze de boot wat af. Ze was gisteren vrij tactvol door te zeggen dat het nog niet het moment was.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
En ik denk: Man, man, hoe dikwijls gaat dit nog herhaald worden... 

0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Staat ze net te vertellen hoe streng men is met de warenwet inzake voeding enzo en zie je de dames met blote handen de wafels van het studentenhuisaanrecht plukken en in dozen stoppen! Geloof maar dat dat niet is toegestaan als men commercieel wil uitbaten.

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Waarvan leeft Kaat eigenlijk? Zo veel zware medische kosten, onderhoud en onderdak, maar geen inkomen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Euh...van wafels verkopen? In Amerika had die toch een bloeiende wafelzaak? Die zal toch wel nog geld op de rekening hebben staan zeker.Crackers schreef:Waarvan leeft Kaat eigenlijk? Zo veel zware medische kosten, onderhoud en onderdak, maar geen inkomen.

En als haar American Waffels het dan toch zo goed doen bij Lev kan dat bedrag op haar rekening verder boomen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Crackers
- Poster rang 5
Ik denk dat Kaat wat wafeltjes mag verkopen om uit de kosten te geraken. Het is nu niet dat de ziekenkas veel bijspringt bij dergelijke transformaties.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!