Simonne Backx (Marleen Merckx)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Re: Simonne Backx (Marleen Merckx)

Bericht door heidiw »

Captain Cuckoo schreef:
Caligula schreef:Allé,we waren nu net verlost van een oude puber (Marianne) en we krijgen er een nieuwe bij. Waar is dat mens in godsnaam mee bezig? Therapie,dringend!!!
Haar reactie toen Kaat het nakende bezoek van Frank aankondigde sprak boekdelen :whistle:
Inderdaad, meer dan hoog tijd dus dat ze haar dochter van haar schuldgevoel afhelpt en toegeeft dat Frank haar niet meer interesseert. Kan Kaat eindelijk ook eens beginnen leven zonder onnodig met haar moeder te moeten inzitten.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

heidiw schreef:Inderdaad, meer dan hoog tijd dus dat ze haar dochter van haar schuldgevoel afhelpt en toegeeft dat Frank haar niet meer interesseert. Kan Kaat eindelijk ook eens beginnen leven zonder onnodig met haar moeder te moeten inzitten.
Inderdaad, dat zeker!
Maar dan moet ze over Waldek vertellen, want iedereen weet ondertussen dat het niet goed gaat met Simonne.
Als het het gemis van Frank niet is, wat dan wel? :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het is eigelijk vrij eenvoudig hé. De spanning nog wat opdrijven tot de bom barst. Frank-Simonne-Kaat-Julia-Waldek.
Het gaat echt nog leuk worden zowel in de Lev als bij de kabouters en uiteraard ook ten huize Bomans.
0 x
Potentia Principatum
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

Eén goede raad voor simonne : femke heeft enkele dagen verlof voorgesteld, awel, pak je koffers en boek een last-minute naar een strandvakantie, liefst heel ver weg van thuis-dorp en van Julia en van Waldek en daar je kop volledig vrij (proberen te) maken. :yup:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Kan dat mens überhaupt iets anders dan janken en verdrinken in zelfmedelijden? Mijn hemel. Ik erger me er groen en geel aan. Het is alleen maar janken en heel de wereld laten zien hoe zielig ze wel niet is. Ondertussen heeft ze gezoend met de kerel van haar beste vriendin maar o wat is mevrouwtje zielig. Raap je zelf bij één en maak wat van je leven. :boo: :boo: :boo:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik had echt gehoopt dat de Frank daar zou komen binnenwaaien als die twee aan het kussen waren. Jammer,doodjammer! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Zo cliché was het nog net niet gelukkig. Wat moet Frank eigenlijk nog doen om goed te doen? En Waldek kan ook al niets goed doen. En Julia ook niet. En Femke ook niet. En Kaat ook niet. Weet ze zelf wel wat ze wil?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Caligula schreef:Ik had echt gehoopt dat de Frank daar zou komen binnenwaaien als die twee aan het kussen waren. Jammer,doodjammer! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik had het gedacht - niet gehoopt - want ik heb zo iets van arme Frank - nu hij eindelijk klaar is.....
Jammer dat Simonne liever voor Waldek gaat
Maar ze mag wel is dringend stoppen met dat zelfmedelijden gedoe :crazy:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Kwast schreef:Kan dat mens überhaupt iets anders dan janken en verdrinken in zelfmedelijden? Mijn hemel. Ik erger me er groen en geel aan. Het is alleen maar janken en heel de wereld laten zien hoe zielig ze wel niet is. Ondertussen heeft ze gezoend met de kerel van haar beste vriendin maar o wat is mevrouwtje zielig. Raap je zelf bij één en maak wat van je leven. :boo: :boo: :boo:
Heel juist !!! :clap: :clap: :clap:
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Overacting. Op mij werkt dat andersom, die pruillip wordt vervelend. Het is al goed schrijvertjes die me moeten overtuigen dat haar moed op is, straks de mijne ook.
Moderator bericht:
Dit is het topic van het personage Simonne, zoals de titel aangeeft.
Niet van de actrice, niet van 'de schrijvertjes'.
Dit is in deze topic al meerdere malen gezegd, gelieve er rekening mee te houden.

Marleen heeft bij Acteurs/Actrices haar
*eigen topic*

(ontopic)
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Ben ik de enige die een beetje medelijden heeft? :D Je kiest immers niet op wie je verliefd bent.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik heb in het voorbijgaan toch iets opgemerkt. We zagen Waldek en Simonne hevig kussen (nog altijd jammer dat Frank niet binnenkwam,maar goed) en dan daarna zagen we Simonne terug thuis komen en stond Frank daar. Zouden Waldek en Simonne die kus ergens (hotelleke of zo) gaan bezegelen zijn?
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Nickos schreef:Ben ik de enige die een beetje medelijden heeft? :D Je kiest immers niet op wie je verliefd bent.
Nope, je bent zeker niet de enige :nope: ;)
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Nickos schreef:Ben ik de enige die een beetje medelijden heeft? :D Je kiest immers niet op wie je verliefd bent.
Volledig eens met de stelling, maar er is een verschil om die verliefdheid uitgebreid te beleven als een twaalfjarig meisje dan wel als een volwassen vrouw. Zelfs toen zij destijds zonder scrupules de Frank van Jenny (en Bianca) afsnoepte deed zij dat op een volwassener manier dan zij zich nu gedraagt.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Captain Cuckoo schreef:
Volledig eens met de stelling, maar er is een verschil om die verliefdheid uitgebreid te beleven als een twaalfjarig meisje dan wel als een volwassen vrouw. Zelfs toen zij destijds zonder scrupules de Frank van Jenny (en Bianca) afsnoepte deed zij dat op een volwassener manier dan zij zich nu gedraagt.
...en Jenny op haar beurt Leo van Simonne 's Make afsnoepte, Frank ons Peggy had bij schoonzus Rosa
die gehuwd was met Frank 's broer Luc die dacht dat hij de vader was. Waarna Simonne door Luc aangerand
werd en zij Franky kreeg nadat Frank gesteriliseerd was :-?
0 x
Plaats reactie