Dit personage krijgt van mij een pluim

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Level10
Nog geen rang
Berichten: 144
Lid geworden op: vr 11 okt 2024, 11:18
x 247
x 44

Dit personage krijgt van mij een pluim

Bericht door Level10 »

Vic, voor het mooie "wil je een knuffel?" aan zijn mama.
2 x
Gebruikersavatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 13183
Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
x 1773
x 2731

Dit personage krijgt van mij een pluim

Bericht door satine »

Ja, dat raakte mij ook wel - en zo'n kleine dingen doen vaak zoveel meer dan een hoop woorden van andere mensen.
1 x
Gebruikersavatar
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 5534
Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
Locatie: West-Vlaanderen
x 1481
x 1860
Contacteer:

Dit personage krijgt van mij een pluim

Bericht door daffy duck »

satine schreef: di 23 jun 2026, 10:46 zo'n kleine dingen doen vaak zoveel meer dan een hoop woorden van andere mensen.
Zo mooi was dat en meteen had ik het idee erachter: we doen dat toch veel te weinig!
En zo mooi geacteerd ook . Je zou bijna geloven dat Vic en Femke echt moeder en zoon zijn!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Level10
Nog geen rang
Berichten: 144
Lid geworden op: vr 11 okt 2024, 11:18
x 247
x 44

Dit personage krijgt van mij een pluim

Bericht door Level10 »

Dat vroeg ik mij dus ook af :D Zou dat echt geacteerd zijn door Vanya of was die scène gewoon zo mooi dat de tranen vanzelf kwamen? In beide gevallen is het een prachtig moment.
0 x
Gebruikersavatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 13183
Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
x 1773
x 2731

Dit personage krijgt van mij een pluim

Bericht door satine »

Een dikke bos pluimen voor Britt - niet alleen om zo tegen haar moeder in te gaan, maar ook voor de steun aan haar zus.
Hoe ze ook met Vic mee naar boven ging toen die liever niet alleen ging en hoe ze later ook zei dat het niet altijd te zien is wie slecht is en wie niet.
En ook Judith, heel mooi - de drie dames samen. Die weet ook wel dat je soms pas na een tijd weet hoe en wie iemand echt is, na haar relatie met Jacques.

Ook de scènes met Andreas hebben mij ontroerd, 'altijd een team' samen met Marie en Robin die ook even langs kwam en heel begripvol was.

Ondanks alle drama van de laatste tijd, zijn er toch nog vaak dingen die mij ontroeren.
2 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
Berichten: 459
Lid geworden op: vr 02 mei 2014, 12:07
x 75
x 112

Dit personage krijgt van mij een pluim

Bericht door catherine »

Absoluut Satine, ik was ook ontroerd met tranen vandaag door de scène Andreas - Marie, en ook die met Robin! Die laatste ondergaat een metamorfose, van een dikke verwende etter naar een toffe en empathische gast.. Hopelijk gaat hij zo door!

Ja en Brittje ook! Dat meisje heeft heel wat levenswijsheid gekregen jammer genoeg na haar ervaring met Abel en Jean-Marc, haar jonge naïviteit is ze duidelijk kwijt.
2 x
Gebruikersavatar
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 5534
Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
Locatie: West-Vlaanderen
x 1481
x 1860
Contacteer:

Dit personage krijgt van mij een pluim

Bericht door daffy duck »

satine schreef: di 23 jun 2026, 22:01 Ondanks alle drama van de laatste tijd, zijn er toch nog vaak dingen die mij ontroeren.
Absoluut. Het is niet allemaal kommer en kwel en in al die ellende komen er toch heel mooie en ontroerende scenes; Mooi de tekens van Marie en Andreas= team! voor altijd.
En ja, zoals hier vermeldt: Brit. Zo tegen Nancy ingaan vraagt moed en dan naar haar zus gaan om die een dikke knuffel te geven en daar te blijven= chapeau. En de ijsjes van Judith waren ook welkom. Al apprecieerde Femke duidelijk de hernieuwde vriendschap.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie