Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1099
x 608

Bericht door martha »

Tiboko schreef: za 18 apr 2026, 11:25 Andreas die midden in de sneeuw met zijn personal trainer tussen de betonblokken push ups etc staat te doen
Mij leken die betonblokken grafzerken van een commonwealth begraafplaats te zijn want heb het beeld van mijn TV stilgezet om heel dicht te gaan kijken, heel flou zag ik het cross of sacrifice dat meestal op dergelijke begraafplaatsen staat. als inwoonster deelgemeente van Ieper, woon ik praktisch tussen dergelijke begraafplaatsen :mrgreen: En duidelijk dat deze opname dateert van begin januari want dan hebben we sneeuw gehad in vlaanderen en dus thuisland.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1740
x 2677

Bericht door satine »

Blijkbaar worden die scènes buiten opgenomen om kosten te drukken, want als er in een fitnessruimte moet gefilmd worden, moeten er reservaties en zo gebeuren en dan moet de ruimte tijdelijk gedeeltelijk leeg zijn - minder klanten dus - en dat is ook allemaal heel omslachtig.
Dat werd in de podcast 'Welkom Thuis' aangehaald.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1454
x 1808
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

De berichten die Febe stuurt naar Jasmine zijn bangelijk en het einde van de problemen hier rond zijn voorspelbaar.
Vince heeft staan luistervinken en is weer zijn eigen zonnige zelve na het gesprek tussen Judith en Tilly.
Het kantoor van Peter lijkt de nieuwe place to be voor wie snel carriere wil maken. Eerst Marie en nu gaan ze Kaat optimaliseren van loodgieter tot controle madam van gedane werken.
En dan is er nog Waldek en Niels die plots herborist geworden zijn en kruidentuinen beginnen aanleggen bij de wijngaard. Ze zullen nog een tijdje mogen kweken eer ze de vruchten zullen plukken. 🌿🌱
En dan heb je nog Nancy waarvan niemand doorheeft, bijhalve zijzelf, dat ze een carrièreswitch gemaakt heeft! :thumbup:
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1740
x 2677

Bericht door satine »

Het was inderdaad weer toevallig dat Vince net dat gesprek tussen de zussen hoorde. Of toch een deel ervan.
En dat hij niet beseft dat het niet abnormaal is wat ze zeiden: hoe vaak heeft hij met Judith kittekatoo gedaan? Zoiets groeit toch en is niet van de eerste keer een diploma waard? Alsof ze niet nog maar pas 'samen' zijn.
Dit is dus de reden waarom ik hem liever niet met Judith zag, het 'standenverschil' kan mij geen bal schelen, maar altijd direct die onweersbuien.

En ja, carrireswitchen zijn normaal in Thuis he - diploma's zijn overbodig. Behalve voor Robin, maar wat die gaat doen met zijn ASO Latijn is ook nog niet duidelijk. Op zich is hij daar op de werkvloer ook niet veel mee, tenzij hij veel van kruiden weet.
Want van een wijngaard naar een kruidentuin, het moet kunnen.

En Febe die doet alsof haar nieuwe love-interest net zo verliefd is als zij - opscheppen is niet abnormaal op die leeftijd en wishful thinking ook niet, maar dit is wel apart. Alsof Yasmine niet zal willen weten wie, wat en hoe.
Want die weet toch ook dat Febe voorlopig niet buiten komt.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1094

Bericht door Tiboko »

Dat van de punten, tot daar aan toe. Judith en Tom waren dan ook al lang samen. Waar ik wel van schrok was na dat "Samenwonen? Goed zot!!!" de opmerking over "weinig praten". De vraag is ook wat ze op dat vlak gemeen hebben. Denk niet dat Vince zit te wachten op verhalen over Cody, Anna of Selin uit het ziekenhuis, net zo min als zij zit te wachten op zijn verhalen over de flauwe grappen die Sunny weer heeft uitgehaald.

Judith mist ook "samen gaan eten", een weekendtripje doen etc wat er bij Tom nooit van kwam. Door die enkelband (en zijn financiële toestand + Febe) zal dat ook bij Vince nauwelijks of nooit kunnen...

Verder is het natuurlijk Vince's schuld wat er gisteren gebeurde. Waarom stond hij daar ook weer (al de 2de keer op een paar dagen tijd) onaangekondigd voor de deur van Thilly's appartement? Stuur toch een sms'je "is het OK dat ik straks ff langs kom" - want ook Emma of Thilly zijn soms thuis en dan gebeurt er ook niks van kitekatoo :doh:
0 x
Plaats reactie