Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1718
x 2652

Bericht door satine »

Dus Frank die denkt dat met zijn tussenkomst, als de 'Pater familias' het allemaal wel in de sacoche komt. Als hij zich baseert op hoe het met zijn broer indertijd gelopen is, dan hoop ik niet dat er eerst een zelfmoordpoging moet gebeuren.
Hij haatte zijn broer uit de grond van zijn hart, al vanaf hun jeugd en dat was wederzijds.
Dat hij zichzelf nu ziet als de grote verzoener, vond ik nogal lachwekkend. Frank is veranderd tegenover vroeger, maar fijngevoeligheid is nog steeds niet aan hem besteed. Anders had hij Andreas meer in het gesprek betrokken en Robins eigendunk een beetje getemperd.
En hoe goed kent hij zijn neef en kleinzoon? Hij ziet ze amper...
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1072

Bericht door Tiboko »

"Hij haatte zijn broer uit de grond van..."

Ik hoop dat de scenaristen hier geen inspiratie haalden om die vete tussen Frank en Luc nog eens uitgebreid over te doen met Andreas en Robin. Want beiden (en vooral Andreas) hebben niet de mentale weerbaarheid om dit op een gelijkaardige wijze te overleven. Luc en Frank waren elkaar waard qua gemene streken, ik denk dat Andreas hier te lief voor is...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1718
x 2652

Bericht door satine »

Een beetje geduld zou hem niet misstaan. Nu al zowel Robin als Andreas uitnodigen voor een 'plezante avond', zonder dat die dit van elkaar weten, is vragen om problemen vrees ik.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1067
x 594

Bericht door martha »

"die mannekes" :lolno: Hoe oud denkt Frank dat Robin & Andreas zijn ? Het zijn geen schoolkinderen meer :shh: en mijn grote teen zegt dat het vrijdag zo uit de hand zal lopen.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1425
x 1786
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

martha schreef: do 26 feb 2026, 16:19 en mijn grote teen zegt dat het vrijdag zo uit de hand zal lopen.
je grote teen zou wel eens gelijk kunnen hebben Martha! Dat komt niet goed met 2 zo'n verschillende karakters en ingesteldheid. Psycholoog Frank zal daar staan met z'n slagzinnetje: we zijn toch ' famile'. Er zal meer nodig zijn dan 'peekes' serveren en een achterhaald videospelletje!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1718
x 2652

Bericht door satine »

Bravo Frank! Hopelijk is dit een reuzenstap in de goede richting en kunnen de twee jonge 'Bomansen' vanaf nu wat beter met elkaar opschieten.
0 x
Plaats reactie