Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik hoop dat Robin nu wat normaler/liever tegen haar doet, om het even wat ze heeft.
0 x
-
Anno_1995
- Nog geen rang
- x 71
- x 13
Ik lees hier al een tijdje in stilte mee, maar wil nu toch graag even reageren op dit onderwerp. Eerst dacht ik inderdaad ook dat de schrijvers het onderwerp menopauze wilden aankaarten, maar dat zou de reactie van afgelopen vrijdag niet verklaren. Ik heb ook lang gevreesd dat ze een ernstige ziekte zou hebben, maar ondertussen denk ik toch ook eerder dat Judith zwanger zal zijn. Ik vind het wel heel dubbel, want heb er destijds, toen actrice Katrien De Ruysscher zwanger was, zo hard op gehoopt dat haar zwangerschap in de verhaallijn zou worden verwerkt. Ik ben van in het begin grote fan van het koppel Tom en Judith (oeps dat had ik misschien beter niet toegegeven
Laat die tomaten maar komen, zou ik zeggen...
) en vond dat ze een prachtig gezin vormden met Emma en Stan. Nu komt mijn 'wens' eindelijk uit (vermoedelijk), maar op een totaal verkeerd moment! Gezien Judiths leeftijd, lijkt een zwangerschap me echt niet verantwoord en zal het enkel voor nog meer problemen zorgen ten huize De Decker - Van Santen. 
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Katrien is 46 in t echt, ik weet niet voor welke leeftijd ze moet doorgaan in Thuis ?
Moderator bericht:
Moderator bericht:
Voor de elvendertigste keer: dit zijn de topics van de PERSONAGES, niet van de mensen die hen vertolken.
Dus doet de leeftijd van Katrien hier NIETS terzake.
Dus doet de leeftijd van Katrien hier NIETS terzake.
0 x
-
Anno_1995
- Nog geen rang
- x 71
- x 13
Volgens info die ik ergens op internet had gelezen, zou Judith in februari 50 worden, zoals satine hier ook al eerder aanhaalde. Ik weet niet of deze leeftijd ook effectief klopt of ergens in een aflevering bevestigd werd?
0 x
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 50
Toen Judith voor de rechter moest verschijnen omdat de ouders van Robberecht haar verantwoordelijk hield voor de dood van hun zoon heeft de rechter haar geboortedatum genoemd namelijk 9 februari 1975.
0 x
-
Anno_1995
- Nog geen rang
- x 71
- x 13
Ah oké, dat was me ontgaan. Gelukkig dat er zo'n aandachtige kijkers zijn. Bedankt voor de aanvulling!
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 950
- x 1517
Goh, verantwoord... Ik was er op die leeftijd niet meer vrijwillig aan begonnen neen, maar het is wat het is. Er zijn idd meer risico's dan bij iemand van pakweg 30, maar op latere leeftijd word je vanwege die risico's ook veel beter opgevolgd.Anno_1995 schreef: zo 08 dec 2024, 09:37 Gezien Judiths leeftijd, lijkt een zwangerschap me echt niet verantwoord en zal het enkel voor nog meer problemen zorgen ten huize De Decker - Van Santen.
En eigenlijk, ik wil die twee stoethaspels wel eens zien sukkelen met een luier of een baby die zijn voedsel overal rondspuugt
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Goh, ik heb niks tegen Judith - buiten haar keuze voor mannen...
Maar ik zie haar liever zonder kindje er nog bij - Judith heeft met haar eigen koters haar aandeel aan problemen ook al gehad.
Ze zou nu moeten kunnen genieten van haar 'volwassen' kinderen, dat er nog een Robin rondloopt, maakt het leven al ingewikkeld genoep op dit moment, me dunkt.
En ik vind Tom sowieso een flutvader, maar ik val in herhaling.
Maar ik zie haar liever zonder kindje er nog bij - Judith heeft met haar eigen koters haar aandeel aan problemen ook al gehad.
Ze zou nu moeten kunnen genieten van haar 'volwassen' kinderen, dat er nog een Robin rondloopt, maakt het leven al ingewikkeld genoep op dit moment, me dunkt.
En ik vind Tom sowieso een flutvader, maar ik val in herhaling.
0 x
-
Anno_1995
- Nog geen rang
- x 71
- x 13
Ja, Judith haar onhandigheid kennende...heidiw schreef: zo 08 dec 2024, 17:48 En eigenlijk, ik wil die twee stoethaspels wel eens zien sukkelen met een luier of een baby die zijn voedsel overal rondspuugt
Laatst gewijzigd door Anno_1995 op zo 08 dec 2024, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Anno_1995
- Nog geen rang
- x 71
- x 13
Ja, klopt! Ik wens het haar nu ook echt niet meer toe eigenlijk. Ze heeft ook van in het begin duidelijk laten verstaan dat ze absoluut geen kinderwens meer had. Soit, we zullen in de loop van volgende week wel ontdekken hoe het verder gaat en of ze in de eerste plaats ook effectief zwanger blijkt te zijn.satine schreef: zo 08 dec 2024, 18:45 Maar ik zie haar liever zonder kindje er nog bij - Judith heeft met haar eigen koters haar aandeel aan problemen ook al gehad.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Dat zullen we inderdaad te weten komen, maar met Robin die daar maar blijft de vervelende en ambetante uithangen zou je dubbel nadenken wat kinderen met een mens kan doen en toch het leven zuur maken. En de opgroeiende kinderen van haar waren nu ook precies geen schatjes in hun puberteit.Anno_1995 schreef: zo 08 dec 2024, 19:18 we zullen in de loop van volgende week wel ontdekken hoe het verder gaat
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
Anno_1995
- Nog geen rang
- x 71
- x 13
Ja, klopt volledig! Dat geeft inderdaad niet echt moed. Ze zouden bijna zot zijn om het zichzelf nog eens aan te doen he en vooral op deze leeftijd...daffy duck schreef: zo 08 dec 2024, 21:18 Dat zullen we inderdaad te weten komen, maar met Robin die daar maar blijft de vervelende en ambetante uithangen zou je dubbel nadenken wat kinderen met een mens kan doen en toch het leven zuur maken. En de opgroeiende kinderen van haar waren nu ook precies geen schatjes in hun puberteit.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
Indien zij zwanger zou zijn rijst dan de vraag of zij het kind zal behouden, abortus plegen of weggeven ter adoptie. 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
-
Anno_1995
- Nog geen rang
- x 71
- x 13
Ja, ik hoop vooral dat die nog even wegblijft! Haar bemoeienissen kunnen ze in deze situatie wel missen!
0 x