Rosa Verbeeck (Annick Segal)
					Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
	Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
 - Poster rang 5

- x 47
 - x 1038

Snap ik eindelijk waarom Rosa zo graag bij Frank & Simonne blijft wonen, ze woonde daar dus al die tijd gewoon gratis...

0 x

- 
				heidiw
 - Poster rang 5

- x 932
 - x 1494

- johan1969
 - Poster rang 5

- x 26
 - x 276

Rosa zegt haar gedacht tegen Femke, maar ik zie haar (Femke) nog wel crashen. Ze kon het iets subtieler brengen.

0 x

- daffy duck
 - Poster rang 5

- x 1368
 - x 1725
 - Contacteer:

Maar Femke was nu ook wel niet haar subtiele zelve. En ik denk dat Rosa gezien heeft dat tijdens haar afwezigheid de boel ook niet zo optimaal gerund werd. niet te netjes, glazen, interieur en wij hebben gezien dat de prioriteiten van Femke duidelijk anders lagen: telefoon gans de tijd, het probleem met de school, de afspraken met Karen,...alles ging voor. Voor Rosa moet dit ook wel een oorzaak zijn voor haar toch niet te vriendelijke reactie.
	2 x

Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

- 
				frankeneddy1
 - Poster rang 3

- x 121
 - x 146

Als Sunny een porsche is, Eddy een kapotte deux chevaux, wat is zijzelf dan 

0 x

- daffy duck
 - Poster rang 5

- x 1368
 - x 1725
 - Contacteer:

`Wordt zij nu ineens op haar oudere dag een beetje de geile belegen oudere dame van het gezelschap die geniet van een jonger snoepje?? At een rare karaktermoord weer of is het haar midlife crisis die toch al lang voorbij zou moeten zijn!

1 x

- 
				catherine
 - Poster rang 1

- x 55
 - x 86

We mogen niet vergeten dat Rosa een beroerte heeft gehad, wat kan leiden tot ongeremdheid en ook hypersexueel gedrag.`Wordt zij nu ineens op haar oudere dag een beetje de geile belegen oudere dame van het gezelschap die geniet van een jonger snoepje??
Ze kunnen haar een ticket naar Gambia geven waar veel oudere dames hun lusten gaan botvieren
	2 x

- 
				heidiw
 - Poster rang 5

- x 932
 - x 1494

Die genoot precies meer van de "show" van Sunny dan het feestvarken.

0 x

- Tiboko
 - Poster rang 5

- x 47
 - x 1038

Weinig respectvol hoe Rosa met Sunny omgaat. In een normale wereld kan ik je niet (in mijn bed) krijgen, dan betaal ik er wel voor. Wat een signaal...
Na Eddy alweer een oversekst personage in Thuis, misschien kunnen ze dus beter elkaars nood lenigen...
Of nee, Rosa voelt zich te goed voor Eddy

Na Eddy alweer een oversekst personage in Thuis, misschien kunnen ze dus beter elkaars nood lenigen...
Of nee, Rosa voelt zich te goed voor Eddy
	1 x

- daffy duck
 - Poster rang 5

- x 1368
 - x 1725
 - Contacteer:

Ocharme toch! Hoe laag kun je zakken! Het kan wel zijn dat dit de oorzaak is van haar hersenschade maar toch! Hopelijk spreekt ze een woordje Engels tijdens hun sessies want hij is daar toch gevoelig voor! Ik vond het een absurd voorstel!
	1 x

- satine
 - Poster rang 5

- x 1667
 - x 2572

Dus, iemand die behoefte heeft aan intimiteit en daar voor uitkomt, is oversekst? Niet moeilijk dat Nancy dan zo staat te roepen over 'Tim, de seksmaniak'
Rosa heeft geen echte relatie, het trio dat ze had is een dikke flop en ze is een vrouw met gevoelens. Ik zie daar niks oversekst aan - het is ook niet dat ze zich random aan eender wie aanbiedt. Door wat haar overkomen is, zijn een deel van haar remmingen weg gevallen.
Een man die beroep doet op een sekswerker is een 'gezonde jongen' - een vrouw is meteen veel minder respect waard.
Niet dat ik zelf zoiets zou doen - en zeker niet bij iemand die ik ken - maar Rosa is gewoon recht voor de raap. Een nee had ze al, een ja kon ze misschien nog krijgen.
Laten we eerlijk zijn: als het puur over het lichamelijke gaat, is de keuze snel gemaakt, toch?
En Sunny gaat niet als een hondje achter haar aanlopen en haar al kwijlend de hele tijd claimen, iets wat ik Eddy wel zie doen.
En met alle respect voor de mening van anderen, maar ik vind dat het Engels van Sunny ondertussen wel een eigen topic verdient.
	0 x

- Tiboko
 - Poster rang 5

- x 47
 - x 1038

Als je de nuances negeert, dan kan je die vergelijking met mannen wel maken, inderdaad.
Alleen ken ik geen mannen die er zo mee te koop lopen dat ze naar sekswerkers gaan en inderdaad - Rosa heeft recht op intimiteit, maar ze is echt wel aantrekkelijk genoeg om een vent hiervoor te vinden, zonder Sunny of pakweg Vince hier te moeten op aanspreken.
Het gaat hier wel om mensen uit haar naaste omgeving hé en in Thuisdorp weet iedereen alles van iedereen.

Alleen ken ik geen mannen die er zo mee te koop lopen dat ze naar sekswerkers gaan en inderdaad - Rosa heeft recht op intimiteit, maar ze is echt wel aantrekkelijk genoeg om een vent hiervoor te vinden, zonder Sunny of pakweg Vince hier te moeten op aanspreken.
Het gaat hier wel om mensen uit haar naaste omgeving hé en in Thuisdorp weet iedereen alles van iedereen.
	0 x

- 
				heidiw
 - Poster rang 5

- x 932
 - x 1494

Laat ons eens terugdenken aan de eerste bijverdienste van Dries. Daar werd toch ook geen tamtam rond gemaakt? Zijn doelgroep waren ook voornamelijk oudere begoede dames.
Zou er anders over gedacht worden moest Rosa een beroep doen op een Dries 2.0 ipv het rechtuit aan Sunny voor te stellen?

Zou er anders over gedacht worden moest Rosa een beroep doen op een Dries 2.0 ipv het rechtuit aan Sunny voor te stellen?
	1 x

- satine
 - Poster rang 5

- x 1667
 - x 2572

U bent duidelijk geen vrouw van 60+.Tiboko schreef: do 17 apr 2025, 12:50 ze is echt wel aantrekkelijk genoeg om een vent hiervoor te vinden
Op die leeftijd is het aanbod (zal ik het maar noemen) heel pover, tenzij iemand tevreden is met een Eddy.
Hoe sympathiek hij ook overkomt, is hij relatiemateriaal?
Hoeveel mannen van 60+ die er nog wat goed uit zien en geen mama, huishoudster of verpleegster nodig hebben, gaan er niet voor een jongere vrouw?
Ik denk dat Rosa haar blik wel al eens laat ronddwalen. Ze is misschien een deel van haar remmingen kwijt, maar ze is niet blind of dom. Ze weet heus wel wat er voor haar nog haalbaar is en ze moet het niet doen voor minder dan ze zelf leuk vindt. Dat is mijn idee hierover.
En ze heeft Sunny de vraag gesteld, ik zie hier echt het probleem niet.
	0 x

- Tiboko
 - Poster rang 5

- x 47
 - x 1038

heidiw schreef: do 17 apr 2025, 12:51
Laat ons eens terugdenken aan de eerste bijverdienste van Dries. Daar werd toch ook geen tamtam rond gemaakt? Zijn doelgroep waren ook voornamelijk oudere begoede dames.
In tegenstelling tot Sunny - die gisteren nog aangaf dat hij nooit voor geld met iemand zou slapen - bood Dries gewoon online zijn diensten aan om zijn studies te kunnen betalen. Hij was dus initiatiefnemer, bovendien deed hij dat discreet - buiten Tamara was niemand écht op de hoogte.
Rosa daarentegen overviel Sunny met haar vraag, hij had net gezegd dat hij met strippen wilde stoppen. En zij doet het openlijk, iedereen mag weten dat ze dit vraagt. Sunny werd door zijn vrienden/zus al raar bekeken omdat hij ging strippen, als dit bekend wordt gaat het nog een graadje erger zijn.
Voor zover we weten wil Rosa enkel seks, één keer per week. Een relatie met Sunny zou ook behoorlijk apart zijn, ze is minstens dertig jaar ouder, woont uit eenzaamheid samen met een gepensioneerd koppel en heeft hem - buiten misschien geweldige prestaties in bed - verder zo goed als niks te bieden. Waarom zou hij in godsnaam op zo iemand vallen?satine schreef: do 17 apr 2025, 13:01 Op die leeftijd is het aanbod (zal ik het maar noemen) heel pover, tenzij iemand tevreden is met een Eddy.
Hoe sympathiek hij ook overkomt, is hij relatiemateriaal?
Versta ik hier goed dat Eddy dan maar geen recht heeft op intimiteit, vanwege té arm en/of niet aantrekkelijk ??satine schreef: do 17 apr 2025, 13:01 Op die leeftijd is het aanbod (zal ik het maar noemen) heel pover, tenzij iemand tevreden is met een Eddy.
Toen Eddy aanpapte (hij bood geen geld, wilde een relatie) met Kaat werd hij door Rosa in het gezicht uitgelachen, hoe kom je erbij, zei ze. Daarop werd hij door Frank bijna in elkaar geslagen, vanwege "met je poten van mijn dochter blijven". Pek en veren dus, maar voor Rosa moeten we bewondering hebben omdat ze 60+ is en single en zin heeft in een jong blaadje
	0 x