Heb mij toch ook al vragen gesteld over de bekwaamheid, de diagnoses, de mensenkennis van Judith. Niet alleen in het ziekenhuis, maar ook in haar privé leven. O.a. de relatie met Tom. Maar ook de relatie met Bob. IK zou toch eens die kankerdiagnose bekijken, is het niet om het zeker te zijn misschien om te helpen als hij bepaalde symptomen heeft. En ik denk dat Karen ergens nog iets achter de hand heeft...
Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Als ze (Karin dus) Judith (en zo ook Tom) een pad in de korf kan zetten, zal ze het niet laten. Lijkt me dus dat ze vroeg of laat Christine wel een handje gaat toesteken. Stiekem, zoals we dat van haar gewoon zijn 
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 186
Karin heeft nu tegen Dries vlakaf gezegd dat zij Judith voor de tuchtraad zal brengen waarschijnlijk met de bedoeling haar definitief te schorsen en op die manier Tom op de kast jagen, 2 vliegen in 1 klap volgens Karin's redenering.Tiboko schreef: di 19 mar 2024, 18:17 Als ze (Karin dus) Judith (en zo ook Tom) een pad in de korf kan zetten, zal ze het niet laten. Lijkt me dus dat ze vroeg of laat Christine wel een handje gaat toesteken. Stiekem, zoals we dat van haar gewoon zijn
Echt waar, die Karin is een smerige rosse.
2 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Judith leek zich niet te herinneren dat ze indertijd zelf tegen Abel vertelde over het FansOnly-account van haar dochter? 
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Ze wordt nu natuurlijk geconfronteerd met hetgeen er in het verleden met Bob gebeurd is, haar blindelings vertrouwen en de gesprekken die ze met hem had. IN de video-opname verweet hij haar het schenden van z'n persoonlijk dossier, waardoor ze alles op haar moet nemen. Dat zou de oorzaak zijn . Die woorden spelen nu door haar hoofd. Dus ze laat zich weer eens manipuleren door z'n laatste manipulatie, terwijl ze toch beter zou moeten weten dat het daar niet om draait, dat hij al maanden z'n stappen aan het voorbereiden is. Maar ik kan haar wel ergens volgen, die verwijten moeten hard aankopen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Ze hebben daar met zijn allen dringend nood aan een goeie therapeut(e). Van Judith over Nancy tot Adil en Lowie. Die man/vrouw zal handen tekort komen met ál die beschadigde mensen.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Ruben !!!! Kom terug !!!Tiboko schreef: do 11 apr 2024, 08:53 Ze hebben daar met zijn allen dringend nood aan een goeie thera
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vond dat Judith, Lowieke nogal verwijtend 'ondervroeg' over zijn gebruik. Een dokter moet toch helpen zonder vooroordelen ?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, zegt het spreekwoord.
Lowie wat gaan betuttelen, gaat hem niet helpen.
Lowie wat gaan betuttelen, gaat hem niet helpen.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik denk dat ze vooral bevooroordeeld was omdat Lowie mee schuld had aan de afrekening met Robin ...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Nee, ze weet gewoon dat een fluwelen handschoen niet werkt bij verslaafden. Zeker niet als ze dan ook nog eens koppig zijn, zoals Lowie.
En Lowie is een kleine gebruiker, die heeft toch nooit rechtstreeks bij Robin gekocht, maar altijd bij Silke?
En Lowie is een kleine gebruiker, die heeft toch nooit rechtstreeks bij Robin gekocht, maar altijd bij Silke?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Robin verkocht toch niet, dat was een koerier die in opdracht kwam leveren?
De problemen begonnen pas voor hem toen Silke een paar keer niet betaalde, de levering deels (?) zelf opsnoof en dergelijke meer. Toen hjj dan ook nog zei dat hij ermee stopte, was Gregory niet happy en werd hij in elkaar geslagen...
Wat Judith betreft was dit niet meteen het beste moment om bij Tom & co in te trekken...
BTW Tom die ramen vervangt en alarmen installeert, hij woont toch in een huurhuis, moet dat dan niet in overleg met de huisbaas
De problemen begonnen pas voor hem toen Silke een paar keer niet betaalde, de levering deels (?) zelf opsnoof en dergelijke meer. Toen hjj dan ook nog zei dat hij ermee stopte, was Gregory niet happy en werd hij in elkaar geslagen...
Wat Judith betreft was dit niet meteen het beste moment om bij Tom & co in te trekken...
BTW Tom die ramen vervangt en alarmen installeert, hij woont toch in een huurhuis, moet dat dan niet in overleg met de huisbaas
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Juist - ik bedoelde dat Robin en Lowie op gebied van coke niks met elkaar te maken hadden of hebben.
Puntjes op de spreekwoordelijke i.
Dus heeft Judith geen enkele reden om Lowie iets kwalijk te nemen, over wat er met Robin gebeurd is.
Puntjes op de spreekwoordelijke i.
Dus heeft Judith geen enkele reden om Lowie iets kwalijk te nemen, over wat er met Robin gebeurd is.
0 x
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 50
Ik vind het wel vreemd dat Judith geen actie heeft ondernomen omdat ze twijfelt aan de intenties van Abel. Ze vermoedt dat hij niet het brave mannetje is dat hij het zich voordoet en ze doet er niets aan om zo erger te voorkomen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Het zijn dan ook vermoedens - wat heeft ze gezien of gehoord, wat kan ze bewijzen?
Dat hij zei dat hij geen relatie had met Britt, maar dat dit een leugen blijkt?
Dat hij voor Thérèse pizza heeft besteld? Dat hij die waarschijnlijk ook betaald heeft? Is dat strafbaar als stagiair?
Dat ze lang geslapen heeft terwijl hij vrijaf had?
Judith heeft wel door dat er dingen niet kloppen, maar ze weet ook niet wat en op basis van alleen vermoedens kan ze hem moeilijk aanklagen. Ze kan hem alleen wat korter op zijn vel zitten op dit moment en hopen dat de waarheid aan het licht komt.
Dat hij zei dat hij geen relatie had met Britt, maar dat dit een leugen blijkt?
Dat hij voor Thérèse pizza heeft besteld? Dat hij die waarschijnlijk ook betaald heeft? Is dat strafbaar als stagiair?
Dat ze lang geslapen heeft terwijl hij vrijaf had?
Judith heeft wel door dat er dingen niet kloppen, maar ze weet ook niet wat en op basis van alleen vermoedens kan ze hem moeilijk aanklagen. Ze kan hem alleen wat korter op zijn vel zitten op dit moment en hopen dat de waarheid aan het licht komt.
2 x