Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1720
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Om nog eens in herhaling te vallen: was toch weer Silke. Zoals ze daar in Bar Madam tekeer ging, groen van jaloezie. Moet dat een advocaat of rechter worden? Zo spreekt toch geen enkel normaal mens tegen iemand anders. Stel je voor dat ze later iemand moet verdedigen en omdat ze een afkeer heeft van die persoon, hem daar begint uit te schelden en Fuck you roept in de rechtbank. Er staat geen rem op haar. Ook soms verwonderd dat niemand, die daar rustig zit te genieten van een drankje, ook maar opkijkt of enige notie van haar neemt. Moest je nu zelf op café gaan en er komt daar zo'n stuk ongeluk iemand anders de huid vol schelden, dan kijk je toch tenminste eens op van je drankje!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Bob, hoe hij Adil en Christine tegen mekaar opzet en ze het niet doorhebben.
2 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Nancy, we weten allemaal dat ze niet vooraan stond als het verstand werd uitgedeeld, maar zo dom en naïef zoals nu was ze nog nooit
4 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Kiki_Dee schreef: wo 14 feb 2024, 09:23 Nancy, we weten allemaal dat ze niet vooraan stond als het verstand werd uitgedeeld, maar zo dom en naïef zoals nu was ze nog nooit
Ja, Nancy, wie zijn/haar achterwerk verbrandt moet op de bladeren zitten.
1 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Nancy. Maar ook Tom , kan die niks anders dan brullen :roll: En Marianne, met haar gepush om hem met Judith te koppelen.
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1720
Contacteer:

Silke en Niels die ik begin de aasgieren van Bar Madam te noemen. Ze zitten daar op de sofa, toehappend naar de klanten met de nodige commentaar, zoals dat koppeltje aan de tafel. En dan zich opwerpen op hun prooi van als er een jongen binnenkomt. En dan kan de onderlinge strijd beginnen wie er hem zal binnendoen!
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef: wo 14 feb 2024, 23:10 Silke en Niels die ik begin de aasgieren van Bar Madam te noemen.
Ik denk dat ik dat duo toch wel een van de meest oninteressante toevoegingen vind sinds het bestaan van Thuis. :oops:
In het geval van Niels nog niet zo, want die heeft ooit nog wel eens een leuke interactie met andere mensen gehad, maar dat is tegenwoordig ook zo goed als voorbij. Maar Silke vind ik gewoon over de hele lijn onsympathiek de hele tijd, en dat wordt ook maar niet beter... :nope:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik heb het gevoel dat de scenaristen niet meer weten wat ze met hen moeten aanvangen en hen dus maar wat vervelend laten doen tegenover anderen. Heel infantiel allemaal, misschien moeten ze gewoon weer een paar maand naar Toscane ;)
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1720
Contacteer:

Tiboko schreef: do 15 feb 2024, 14:01 misschien moeten ze gewoon weer een paar maand naar Toscane
als dat zou kunnen! Als ik haar zie verschijnen duw ik de klankknop in voor enkele seconden. Ben dat zinloos, infantiel geschreeuw zo beu . Ook het verleidend liefdemoment van broerlief hoefde voor mij nu echt niet gisterenavond. Geef die 2 een defitige verhaallijn of laat hen voorgoed inderdaad richting het zuiden vertrekken!
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Na gisteravond mag Silke van mij ook wel vertrekken voor onbepaalde tijd. En ze mag wegblijven tot ze doorheeft dat de evenaar niet door haar g*t loopt.

Ik erger mij ook mateloos aan het gefreuzel tussen Tom en Judith. Die passen langs geen kanten bij mekaar, dat weten ze al jaren, maar nu is het opeens terug grote liefde.
Geloofwaardigheid 0.0
2 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

satine schreef: vr 16 feb 2024, 10:33 Ik erger mij ook mateloos aan het gefreuzel tussen Tom en Judith
Vooral omdat ze eigenlijk totaal geen opbouw is.
Bijna uit het niets hebben die terug een relatie
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad... Nog los van de manier waarop ze uit elkaar gegaan zijn (met in 2en gezaagde meubelstukken :mrgreen: ), is er ook geen moment meer geweest achteraf dat ze nog op een echt fijne manier met elkaar om gingen, of waarop ze elkaar leken te missen. Die relatie was duidelijk echt "op".
Onvoorstelbaar hoe ze die 2 nu ineens uit het niks weer aan elkaar geplakt hebben... :crazy:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Tiboko schreef: do 15 feb 2024, 14:01 misschien moeten ze gewoon weer een paar maand naar Toscane
't Is bijna paasvakantie. Ideaal om naar Italië te gaan :yup:
Maar de ergernis van de dag is alweer Bob. Je zou bijna hopen dat die paar rake klappen van Adil zijn hersencellen weer in de juiste volgorde geplaatst hebben. Er bovendien op staan om Leo mee te nemen om hem dan doodleuk in de Vita winkel te parkeren :denk: Moest Tamara die kleine meenemen naar de Withoeve, het kot was te klein.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Nancy, ik had plaatsvervangende schaamte hoe ik haar daar bezig zag. :crazy:
5 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

heidiw schreef: vr 16 feb 2024, 14:57 Nancy, ik had plaatsvervangende schaamte hoe ik haar daar bezig zag.
Vreselijk :boo:
0 x
Plaats reactie