Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
De nieuwe zinloze lading !
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
INderdaad, en vooral hautaine Silke. De pretentie waarmee ze bij Vita binnenkomt. Wat heeft ze daar te zoeken en welke zaken heeft ze met de verhouding van Viv. Precies of ze de eigenares is van gans het boeltje daar! En Viv...waarom laat ze zich wegjagen uit haar eigen zaak? Het wordt inderdaad de papschool daar, de kweekvijver van de degoutante!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Idd ook geen personage waar ik me aan erger (buiten Frank en Eddy nu),maar idd de situatie bij Vita ! Viv werkt er n nachtje door maar moet het afbollen omdat het weer jeudhuistijd is ... In welke make up-zaak wordt er aan upcycling gedaan en hangen jongeren te hangen in de zetel ? In zo'n winkel zou ik al niks kopen.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
De jeugdhuis bij Vita , Frank en Eddy met het instinct van een holbewoner
2 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
En hoe onlogisch is het dat één van de zaakvoersters het aftrapt omdat de "jeugd" daar komt ambras maken ??? Ik zou denken dat de zaak dan gesloten wordt , vermits er geen verkoopster aanwezig meer is ???
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ook klagende Frank hier.
En Waldek met zijn boertige manieren. Wat is dat een walgelijke kerel tegenwoordig, met als klap op de vuurpijl zijn miserabele opmerking tegen Rosa. Zo respectloos...

En Waldek met zijn boertige manieren. Wat is dat een walgelijke kerel tegenwoordig, met als klap op de vuurpijl zijn miserabele opmerking tegen Rosa. Zo respectloos...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Tom, Frank, Eddy, Waldek, Vince. Allemaal even walgelijk, veel zelfbeklag of denken dat ze het van het zijn, en altijd dat overreageren.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
De kinderen (ook Britt reken ik daar nog bij), Tamara, Lowie, Peter en Tim en Sam zijn de enigen waar ik mij NIET aan erger.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ik erger mij aan het feit dat niemand in Thuis nog kan of bereid is om logisch te redeneren of rationeel te denken. ze doen maar. Staan nooit stil bij de gevolgen van hun daden. Ze moeten toch ook ergens snappen dat hun vaak ongecontroleerd gedrag nare gevolgen kan hebben voor hun partners, vrienden. Een goed gevoel overhouden rond hetgeen ze uitgespookt hebben is ver te zoeken. en dat is vaak ergerlijk.
2 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Vanavond met stip Niels en Silke.
Het is niet genoeg dat ze daar 's morgens koffie krijgen (want ze zitten altijd wel toevallig zonder) maar ze moeten ook tijdens hun pauzes geëntertaind worden.
En als het er naar uitziet dat dit niet direct gaat gebeuren, moet hun teleurstelling hardop worden meegedeeld, zodat alle klanten het zeker gehoord hebben.
Wat een verwend stel.
Het is niet genoeg dat ze daar 's morgens koffie krijgen (want ze zitten altijd wel toevallig zonder) maar ze moeten ook tijdens hun pauzes geëntertaind worden.
En als het er naar uitziet dat dit niet direct gaat gebeuren, moet hun teleurstelling hardop worden meegedeeld, zodat alle klanten het zeker gehoord hebben.
Wat een verwend stel.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
herinner mij eraan dat ik nooit iets ga drinken in Bar Madam! Weinig ontspannend genieten van je drankje daar. Achter de toonbank staat Tilly te luistervinken en lichaamstaal gratis mee te geven en dan heb je nog het meest degoutante duo. Niels met z'n voeten op de zetel, die luidop de klanten bespiedt en van de nodige commentaar voorziet en omhooggevallen Silke die het nodig vindt om haar Fuck you de zaal in te sturen. Liefst zo luid en verwerpelijk mogelijk. Maar vraag ze niet om een poot uit te steken, want dan zijn ze ineens doof. Wat een verwerpelijke manier om de jeugd af te schilderen.
1 x