Vince heeft indertijd een fout gemaakt, toen hij ladderzat was, met de dood als gevolg, niet goed te praten, maar Ilias heeft zelfs geen drank nodig om heel opvliegend te zijn.daffy duck schreef: za 24 jun 2023, 08:21 Als ze nu nog niet door heeft dat hij ook de genen van z'n vader heeft...
Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ik dacht dat hij dat tegen Vicky zei
Maar je kan gelijk hebben. Het vet is van de soep, de aandacht verslapt...

Maar je kan gelijk hebben. Het vet is van de soep, de aandacht verslapt...
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Kan ik ook niet snappen, ik denk dat zij toch hetzelfde zou doen voor Vic, als ze dat kon, zij heeft ook een strafblad, en als je zo je eigen kind kunt "redden". Ik denk niet dat het tussen Femke en Vince nog goed komt, ook hoe je Vince tegen Vicky zag bezig zijn, dan denk ik eerder dat die terug samen gaan komen.nounake schreef: vr 23 jun 2023, 09:53 Femke is ook een dikke idiot! Eerst loopt ze hem achterna dat het niet nomaal is en dan nu , direct, gelooft ze dat hij iemand vermoord heeft ...
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Lowie (nog maar eens
) om daar al met een bedenkelijk gezicht bij zijn oom en tante te gaan zitten overpeinzen dat hij dadelijk alleen voor zijn dochter moet gaan zorgen, als iedereen verhuist, en in gedachten al bezig te zijn met eventuele andere "hulptroepen", mocht het hem allemaal teveel worden.
Wat is het toch een onverantwoordelijke egoïst!
HIJ wil een kind! Misschien dat hij er dan ook eens aan had kunnen denken dat die verantwoordelijkheid dadelijk toch echt bij HEM ligt?
En dat zijn "vrienden" niet alleen maar dienen als gratis oppas of hulp.

Wat is het toch een onverantwoordelijke egoïst!
HIJ wil een kind! Misschien dat hij er dan ook eens aan had kunnen denken dat die verantwoordelijkheid dadelijk toch echt bij HEM ligt?
En dat zijn "vrienden" niet alleen maar dienen als gratis oppas of hulp.

3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Voor mij ook Lowie. Zijn reactie toen Viv haar verhuis aankondigde sprak ook al boekdelen , kennelijk heeft hij dus echt gedacht/verwacht dat ze moedertje ging spelen? En dan af en toe ook Lowie kunnen vermaken om meneertje aan zijn trekken te laten komen. Stiekem hoop ik dat Tamara en Bob nog zelf het kindje gaan houden, want het enige waar Lowie mee bezig is, is met zichzelf, en hoe hij alles zoveel mogelijk kan sturen dat hij zijn zinnetje krijgt. Dieptriest

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Vicky. Natuurlijk is Ilias haar zoon en zal ze er alles aan doen om hem te redden...maar er zijn grenzen. Hoe ze in heel die zaak Peter en Femke voor schut zet...onbegrijpelijk. Moest ik van Femke zijn, ze staat diezelfde dag nog met pak en zak aan de deur. Het minste dat ze kon doen was toch eerlijk zijn tegen iedereen. Ze is alleen maar met haar familie bezig en iedereen rond haar, die toch al een tijdjes kosteloos behulpzaam is voor haar brengt ze in moeilijkheden.
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Groot gelijk Daffy. Vicky is een echte profiteur pur sang met haar zoetsappig stemmetje en die puppyogen stamelend dat ze nooit "hulp wil hebben, ze het alleen zal oplossen" maar ondertussen gretig altijd de hulp aanvaard (al dan niet financieel). Peter en Femke zijn in de loop van dit seizoen in haar val getrapt en hopelijk hopelijk gaan hun ogen open. Vond het al een applausje waard toen Peter uit zijn krammen schoot tegen madame de profiteuse maar of hij het zal volhouden
Vicky heeft altijd het chantagemiddel : Febe. Dus van mij een ferme lap die ze duidelijk verdient 

2 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Bob, Lowie kon er niets aan doen dat Tamara onwel werd.
3 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Dat in verwachting zijnde triootje!
Bob: om niet onder woorden te brengen wat hem werkelijk dwars ligt.
Tamara: voor het toestaan dat Lowie voortdurend aan haar buik zit te prutsen. Het niet in rekening nemen dat Lowie daar problemen mee heeft en meer afstand wil.
Lowie: voor z'n dominantie, z'n uitspraak= in m'n eigen kot (hetgeen onwaar is), z'n bemoeienissen en voortdurend lastigvallen van Tamara, z'n geroep en agressiviteit, opvliegendheid,... als hij zo zal handelen eens de pinda er is. Schoon voorbeeld!
Bob: om niet onder woorden te brengen wat hem werkelijk dwars ligt.
Tamara: voor het toestaan dat Lowie voortdurend aan haar buik zit te prutsen. Het niet in rekening nemen dat Lowie daar problemen mee heeft en meer afstand wil.
Lowie: voor z'n dominantie, z'n uitspraak= in m'n eigen kot (hetgeen onwaar is), z'n bemoeienissen en voortdurend lastigvallen van Tamara, z'n geroep en agressiviteit, opvliegendheid,... als hij zo zal handelen eens de pinda er is. Schoon voorbeeld!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Het is toch ook wel zijn eigen kot, de rest huurt toch, in het gedeelte van Bob en Tamara OK, maar in het andere gedeelte moet Bob of eender wie hem toch niet komen commanderen.daffy duck schreef: di 27 jun 2023, 22:40 Lowie: voor z'n dominantie, z'n uitspraak= in m'n eigen kot (hetgeen onwaar is)
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik neem aan dat je Bob bedoelt, in plaats van Lowie, over dat er problemen mee hebben. Maar je vergeet dan wel dat hier duidelijke afspraken over zijn gemaakt en dat het bovendien belangrijk is voor een baby om al vertrouwd te raken met de stem van de komende papa. Dat "voortdurend" prutsen is overdreven hé - ze geeft zelf aan nu is het okay, soms liever niet.daffy duck schreef: di 27 jun 2023, 22:40 Tamara: voor het toestaan dat Lowie voortdurend aan haar buik zit te prutsen. Het niet in rekening nemen dat Lowie daar problemen mee heeft en meer afstand wil.
Het geeft bovendien extreem veel stress dat Tamara er altijd moet rekening mee houden dat hét moet gebeuren als Bob even afwezig is, omdat die gast zich er totaal aan stoort. Had hij toch wel acht maand geleden mogen bedenken.
Denk je dat pinda beter af zou zijn met een rancuneuze vader als Bob? Ik vrees dat hij die "dochter" dan nooit zal aanvaarden als zijn eigen dochter. Elke keer er iets scheef zit, zal hij met zijn gedachten bij "de foute genen van Lowie zitten". Plus het zou mega stress geven met Tamara, die de laatste maanden blijk geeft van heel volwassen (in tegenstelling tot meneer de nieuwe leraar wiskunde) met de situatie om te gaan...Thom schreef: di 27 jun 2023, 12:15 Stiekem hoop ik dat Tamara en Bob nog zelf het kindje gaan houden
Ik beklaag trouwens zijn toekomstige leerlingen. De Zihame's of Robin's van deze wereld gaan echt niet om kunnen met zijn neurotische manier van doen, lesgeven voor een klas is niet hetzelfde als even iets aan één individueel persoon uit te leggen. Hij zal bij het minste (storend) incidentje in de klas totaal van de kaart zijn en vreemd reageren...
1 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Inderdaad niet juist want wij zeggen altijd dat een kot geen achterdeur heeft

0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Bob en Lowie en een hele boel voor hun kleutervertoon. Allebei ik, ik, ik , zonder eens naar hun eigen gedrag te kijken.

2 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad, de twee kleuters verdienen veel lappen.
En ook Tom - hoe had hij gedacht dit op te lossen zonder Marianne de waarheid te laten vertellen?
En ook Tom - hoe had hij gedacht dit op te lossen zonder Marianne de waarheid te laten vertellen?

2 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Tom.
Zijn moeder - in alle staten - heeft net aan hem bekend dat ze zijn vijand gedood heeft, maar hij weet niks beter te verzinnen dan "we hebben het er vanavond nog over, want ik heb een belangrijke afspraak op kantoor!"
Really?
Zijn moeder - in alle staten - heeft net aan hem bekend dat ze zijn vijand gedood heeft, maar hij weet niks beter te verzinnen dan "we hebben het er vanavond nog over, want ik heb een belangrijke afspraak op kantoor!"
Really?

0 x