Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Een pluim voor Judith die te pas en ten onpas komt aandraven als er een lid van het Thuisteam nog maar een zuchtje teveel laat en altijd bereid is om ondanks haar nachtdienst, iedereen overdag te helpen. En dan nog de bouwproblemen allemaal over je krijgen terwijl loverboy zich liever ontfermt over een student en medewerker dan z'n hoofd te breken over tegels en al de andere kinderziektes die bij een bouw komen kijken.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Viv om zich over Silke te ontfermen. En Sam om Ilias terecht te wijzen, het is nodig bij hem!
2 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Toch Karin vandaag. Bleef rustig onder de steek die Waldek onnodig uitdeelde op de vergadering...
2 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Viv, niet alleen voor het opvangen van Silke en het duidelijk maken dat ze heus niet zo slecht is als ze zichzelf op dit moment ziet.
Maar ook omdat ik de indruk heb dat het kleine barstje dat Christine gemaakt heeft in de mooie bubbel die Viv en Lowie dachten te hebben, wat groter wordt. En Viv laat dit toe.
Ze beseft dat ze inderdaad een onafhankelijke en sterke jonge vrouw is, die zich niets moet laten opleggen.
Ook niet door Lowie, die altijd wel op een of andere manier zijn zin wil krijgen. Hoe verliefd ze ook is.
Maar ook omdat ik de indruk heb dat het kleine barstje dat Christine gemaakt heeft in de mooie bubbel die Viv en Lowie dachten te hebben, wat groter wordt. En Viv laat dit toe.
Ze beseft dat ze inderdaad een onafhankelijke en sterke jonge vrouw is, die zich niets moet laten opleggen.
Ook niet door Lowie, die altijd wel op een of andere manier zijn zin wil krijgen. Hoe verliefd ze ook is.
1 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Viv
Ze had overschot van gelijk toen ze tegen silke zei "dat het van twee kanten moet komen".

0 x
-
- Poster rang 3
- x 121
- x 146
Ilias, omdat hij Dries een bok op zijn muile gegeven heeft 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Heel stoer.frankeneddy1 schreef: vr 07 apr 2023, 21:04 Ilias, omdat hij Dries een bok op zijn muile gegeven heeft

Hij zal heel blij mogen zijn als Dries geen klacht tegen hem neerlegt.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Peter, voor zijn realistische en eerlijke uitleg tegen Vicky over Vince- Femke. Het zijn inderdaad hun zaken niet.
1 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ergens moet ik Christine ook een pluimpje geven. De manier waarop zij het brengt is af te keuren maar ze zegt wel dingen die heel erg waar zijn .
Haar bemoeizuchtige opmerkingen slaan meestal toch de spijker op de kop.
Haar bemoeizuchtige opmerkingen slaan meestal toch de spijker op de kop.
2 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Frank omdat hij zich over Ilias ontfermt. Hopelijk krijgt hij er geen spijt van.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Van mij krijgt hij geen pluim, doordat hij nu dit manipulatieve en ook wel verwende gedrag van Ilias in stand blijft houden. Wat leert Ilias er nu uit, door een beetje te zeuren en wat zelfmedelijden dat hij bij iedereen zijn zin kan krijgen? Soms is de harde weg de enige oplossing, zeker bij Iemand als Ilias.
Wie wel een pluim krijgt is Viv. Omdat ze toch stilletjes aan wat tegen Lowie ingaat. En eigenlijk verdient Peter er ook een omdat hij zich op de vlakte houdt , betreft Femke en Vince, in tegenstelling tot Vicky.
Wie wel een pluim krijgt is Viv. Omdat ze toch stilletjes aan wat tegen Lowie ingaat. En eigenlijk verdient Peter er ook een omdat hij zich op de vlakte houdt , betreft Femke en Vince, in tegenstelling tot Vicky.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Het is toch mooi wat Frank doet ! Als hij terugkeert uit Marokko zal de ijskast wel leeg zijn en het zal er voor de rest een stort zijn en het was wschl de laatste keer dat hij Ilias hielp
.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Frank had nooit mogen liegen voor Ilias, hij had hem moeten zeggen dat wie zijn gat verbrandt, op de blaren moet zitten.
Maar nee, een verhaaltje ophangen over schimmel in de studio en zo.
Ik vind dat Vicky ook wel mag weten waarmee haar zoon echt bezig is. Die denkt nog altijd dat haar zoon zijn zaakjes goed op orde heeft.
Buiten zijn laatste stunt met Dries dan...
Maar een pluim voor Frank? In het begin wel, tot hij met die leugens afkwam.
Ik ben bang dat hij het zich nog gaat beklagen dat hij Ilias geholpen heeft.
Maar nee, een verhaaltje ophangen over schimmel in de studio en zo.
Ik vind dat Vicky ook wel mag weten waarmee haar zoon echt bezig is. Die denkt nog altijd dat haar zoon zijn zaakjes goed op orde heeft.
Buiten zijn laatste stunt met Dries dan...
Maar een pluim voor Frank? In het begin wel, tot hij met die leugens afkwam.
Ik ben bang dat hij het zich nog gaat beklagen dat hij Ilias geholpen heeft.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Toch een kleintje voor Vicky om Ilias zo op zijn plaats te zetten. Het heeft indruk gemaakt en hopelijk ook geholpen.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Bob, om de moeite te doen om even met Judith te gaan praten. Heel attent van hem!
1 x