Maar ik erger me niet aan Christine, ze is wie ze is

Ik vind eigenlijk dat Dries haar een beetje wegwijs had mogen maken van hoe het daar reilt en zeilt.daffy duck schreef: wo 22 feb 2023, 10:15 Was wel ergeren aan dokter Van Santen ! Wat een vuile boel dat ze daar achterlaat na haar ontbijt met Dries. Ze is toch niet in een hotel belandt! Ze mag content zijn dat ze daar mag wonen. Misschien is ze wat slordig, maar toch!
Ik ook niet - het is ook allemaal zo zeemzoet...evalia schreef: wo 22 feb 2023, 08:27 ik vind persoonlijk niet echt iets ‘romantisch’ aan het eeuwige getwijfel of ze nu wel of niet samen zouden moeten zijn
Als je kijkt hoeveel volwassenen daar wonen (intussen 7 en soms 8, als Ilias blijft slapen) - dan is het toch redelijk grotesk om te doen alsof al die mensen hun (vers) eten daar in die relatief kleine koelkast kwijt kunnen, vooral ook omdat sommigen (Viv bijvoorbeeld) toch redelijk andere dingen wil eten dan pakweg Judith, die kant en klare maaltijden verkiest...satine schreef: wo 22 feb 2023, 10:30 En dat niet alles in de keuken voor gemeenschappelijk gebruik is, had hij ook wel kunnen zeggen.
Ook een ijskoningin hier dan, want ik word er ook heel melig van.evalia schreef: wo 22 feb 2023, 08:27 Geen personages, maar ik erger me meer en meer aan de scènes tussen Viv en Lowie die ik heel cliché vind. Het zal niet lang duren tegen dat we weer een vrijscène in slowmotion hebben![]()
Misschien ben ik een ijskoningin, maar ik vind persoonlijk niet echt iets aan ‘romantisch’ aan het eeuwige getwijfel of ze nu wel of niet samen zouden moeten zijn![]()
Tja, Viv weet het niet he, Lowie wil wel.satine schreef: do 02 mar 2023, 10:08 Lowie en Viv - kunnen die niet gewoon beslissen wat ze gaan doen en dan van daaruit verder gaan met hun leven?
Maar Lowie wil ook persé een kind, en dat wil Viv dan weer niet.
Ja, en dan hoor je hem luid verkondigen tegen Ilias: je kent mijn motto hé, hoe meer zielen hoe meer vreugd. opportunistje
Viv is van andere principes (eten uit vuilbak redden bv), ook al volledig gedraaid , dus tjaChristel schreef: do 02 mar 2023, 17:44 Het zou me niks verbazen als ze dadelijk ab-so-luut niet zonder elkaar blijken te kunnen ( *zucht* ), en dat Viv dan maar netjes overstag gaat.
Toen ging ze nog naar school, nu heeft ze twee jobs.vdbemdsa schreef: vr 03 mar 2023, 09:55 Viv is van andere principes (eten uit vuilbak redden bv), ook al volledig gedraaid , dus tja