Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

En de volgende boodschap die we gaan krijgen : ruim de hondenpoep op :mrgreen:
1 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Johnny schreef: wo 23 feb 2022, 08:30 Dat was alleen maar leedvermaak omdat het weer daar niet schitterend is.
Dat is toch maar bijzaak op een cruise, op dat schip is genoeg te doen
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Karin die stilaan totaal doortrapt ?

Eerst Robrecht zonder ook maar enig bewijs beschuldigen bij de decaan, nu zijn dochter halvelings mishandelen, omdat ze "je weet wel" heeft gedaan. Gelukkig kwam Dries net op tijd binnen. Is Karin rijp voor de psychiatrie ??
Laatst gewijzigd door Tiboko op vr 25 feb 2022, 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

Neen tiboko : moegetergd. En dan gaat men door het lint en wordt men ipv slachtoffer beschouwd als dader. :yup:
2 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Tiboko schreef: vr 25 feb 2022, 11:55 Karin die stilaan totaal doortrapt ?
Wie nog nooit gestalkt of belaagd is geweest heeft geen idee hoe opgejaagd je je voelt. En dan ineens, ja, dan slaan de stoppen door en kun je afgevoerd worden.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

martha schreef: vr 25 feb 2022, 14:33 moegetergd. En dan gaat men door het lint en wordt men ipv slachtoffer beschouwd als dader.
Geeft je natuurlijk nog niet het recht om mensen in het wilde weg te gaan beschuldigen hé. Niemand weet wie die belager is, ook Karin niet. Dus zomaar in het rond gaan boksen is een beetje idioot. En onrechtvaardig, want wat die stalking betreft is Silke wellicht onschuldig. Ik zie haar in ieder geval niet 's nachts voor Karin's huis staan. Of lingerie (?) stelen.
1 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik vraag me af of Robin er niet voor iets tussen zit ...Om op te scheppen tegenover zijn vriendjes ...
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Hemeltergend hoe een volwassen (ok, ietwat naïeve)vrouw niet meer zelf mag beslissen wat ze met haar lichaam doet. Dat plastische ingrepen net als ieder andere ingreep een zeker risico kan inhouden is waar. Maar het is toch al lang bewezen dat een verstandig gebruik van botox niet gevaarlijk is als het door een arts wordt ingespoten. Voor de goede orde, neen ik gebruik het zelf (nog) niet, maar moest ik het overwegen zouden mijn man en dochter daar niets aan te piepen hebben, en een buitenstaander al zeker niet. Dus een dikke F*** you aan de scenaristen die Nancy als een stoute leerlingen op het matje lieten roepen door het directieteam :thumbdown:
0 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

Ook al vind ik ook dat iedereen met zijn of haar lichaam mag doen wat hij of zij wil, vond ik dit niet slecht.
Nancy heeft van haar uiterlijk nooit een probleem gemaakt, tot er 1 opmerking gemaakt werd door Christine.
Toen kon het allemaal opeens niet snel en veel genoeg zijn.
Geen overleg met een arts of met Dieter, meteen contact met de kliniek, die natuurlijk zoveel mogelijk willen 'verkopen'.
Van daaruit vond ik dit dan ook niet echt overdreven.
Buiten het tribunaal dan.
En het feit dat mensen vaak verantwoording moeten afleggen aan anderen die er niets mee te maken hebben.
Tamara is daar goed in, toen Marianne het eerste huwelijksaanzoek van Leo weigerde, moest ze zich ook direct moeien.
Leven en laten leven.
Dit was tussen Nancy en Dieter.

Maar wat is er mis met 'ouder worden'?
Dat lijkt wel een vloek, tegenwoordig.
Hoeveel mensen durven nog foto's van zichzelf laten zien, zonder filters en allerlei andere aanpassingen?
Van daaruit begrijp ik wel dat ze in Thuis het onderwerp willen aansnijden.
Maar zoals steeds vaker gebeurt, is het weer op een kleuterige manier aangepakt.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1370
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Johnny schreef: za 26 feb 2022, 12:03 Maar wat is er mis met 'ouder worden'?
Dat lijkt wel een vloek, tegenwoordig.
Jup, maar niks mooier dan een natuurlijk ouder wordende vrouw en dan denk ik aan Helen Mirren, Judy Dench,... en nog zoveel anderen! Voor elke rimpel heb je gevochten in je leven, dus wees er trots op. Laat die natuurlijke uitstraling een uitstraling blijven en niet een onnatuurlijke stroeve weergave van wat gedacht wordt van mooier te zijn. Dus Nancy goed gedaan om op je beslissing terug te komen, Het tijdelijk geïnstalleerde gerechtshof was er een beetje over!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Natuurlijk mag iedereen ouder worden hoe hij of zij wil, met of zonder de natuur een handje te helpen.
Het gaat mij vooral over de manier waarop het gebracht werd. Een vrouw van middelbare leeftijd die een beetje botox wil en de wereld vergaat, terwijl er jaren geleden veel minder trammelant werd gemaakt over de abortus van Paulien terwijl dit een heel andere ethische kant heeft en veel ingrijpender is.
0 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

heidiw schreef: za 26 feb 2022, 13:16 Een vrouw van middelbare leeftijd die een beetje botox wil
Het ging wel over Nancy ;)
Soms moet die even tegen zichzelf beschermd worden.

Maar inderdaad, er wordt vaak met twee maten en twee gewichten gemeten.
1 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Het ging inderdaad wel over Nancy.Nancy die nogal eens volledig door kan slaan. Misschien moet ze af en toe tegen zichzelf beschermd worden. Het kan ook zo maar zijn dat ze er achteraf erge spijt van krijgt omdat het in een opwelling allemaal opeens geregeld was.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Ze gaan nu toch geen affaire gaan laten beginnen tussen Simonne en Tanja he?
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1370
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

vdbemdsa schreef: ma 28 feb 2022, 11:31 Ze gaan nu toch geen affaire gaan laten beginnen tussen Simonne en Tanja he?
Had ook al zo'n lichtblauw vermoeden dat het die kant zou kunnen uitgaan! :problem:
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie