Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ik vrees dat dit hem nog vele afleveringen gaat achtervolgen.
Voor de rest weer véél ellende én een idiote scène tussen Marianne en Karin, die om wat voor reden ook allebei niet willen dat Tom wéét wat Karin heeft uitgestoken.
Voor de rest weer véél ellende én een idiote scène tussen Marianne en Karin, die om wat voor reden ook allebei niet willen dat Tom wéét wat Karin heeft uitgestoken.
1 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Moest daar net wel om lachen eigenlijk, hoe ze op precies hetzelfde moment tot die zelfde conclusie kwamen.Tiboko schreef: di 07 dec 2021, 22:33 én een idiote scène tussen Marianne en Karin, die om wat voor reden ook allebei niet willen dat Tom wéét wat Karin heeft uitgestoken.
In tegenstelling tot de rest van heel die tenenkrommende historie.
Karin zal niet willen dat Tom het weet omdat haar gedrag onbeschoft en kinderachtig is, en Marianne zal niet willen dat Tom het weet omdat ze het niet op het spits wil drijven naar Karin toe (uiteindelijk heeft Marianne daar ook haar woonruimte maar alleen omdat Tom en Karin dat goedvinden, anders staat ze zo op straat) en misschien ook wel omdat Tom er dan achter komt dat Karin bepaalde weetjes over hem uit Marianne's memoires heeft. Daar was Tom zo al niet blij mee, laat staan als anderen dat uiteindelijk ook te lezen krijgen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
ThuisStan123 schreef: ↑di 07 dec 2021, 14:52
Volledigheidshalve: waar is Zihame nu juist gevonden? Dat had ik even gemist.
Nee, inderdaad - we weten ook niet hoe laat Joren en Eddy onderweg waren naar ACE/fuif/huis en of dat overeenkomt met het tijdstip dat Zihame is aangereden.
Evenmin weten we wanneer de auto van Rosa beschadigd is - ze heeft het gemerkt nadat ze bij een klant wijn is gaan leveren - blijkbaar nog voor etenstijd (?) - maar die krassen kunnen al ouder zijn.
Momenteel kan alles dus nog alle kanten uit en is het verre van duidelijk wat er gebeurd is.
0 x
-
Renée
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
Nu heb ik meestal een hekel aan haar overdreven gedoe, maar nu heeft Angèle toch overschot van gelijk. De arbeidsethos is in Thuis vaak ver te zoeken, maar nu is ze helemaal verdwenen. Sam die liever haar huis renoveert en vergeet dat ze een café te runnen heeft, Simonne en Tania die op een gewone werkdag een hele dag gaan shoppen, Thilly die er niets beters op vond om toch maar te komen werken…. Ik dacht dat Thuis een weerspiegeling was van de maatschappij, maar dit kan onmogelijk in de werkelijkheid. Het loopt echt de spuigaten uit!!
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Om dan nog te zwijgen over de financiële kant: Simonne, haar vroegere huis is afgebrand,had niks mee. Heeft nu eigenlijk ook niet wat je kan noemen een fulltime job en kan nu toch wat geld uitgeven. Dit terwijl de verbouwingen volop aan de gang zijn. Dit is toch ook niet gratis en denk toch dat zij en Frank hieraan ook moeten bijdragen. Allemaal zo onrealistisch.Renée schreef: wo 08 dec 2021, 22:48 Simonne en Tania die op een gewone werkdag een hele dag gaan shoppen
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
tvx1
- x 435
Ik had niet begrepen mee de kosten van de verbouwingen zouden betalen. Frank levert een fysieke bijdrage en uiteindelijk gaan ze huur betalen.daffy duck schreef: wo 08 dec 2021, 23:13 Dit is toch ook niet gratis en denk toch dat zij en Frank hieraan ook moeten bijdragen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Dat Marianne en Karin ineens zo'n dikke vriendjes zijn 
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Dat Zihame waarschijnlijk niet aangereden is want die schade aan die achterlicht zou er reeds zijn van voor dat ongeval en zij is zelfs dronken op die brommer gestapt en heeft kilometers verder de controle over het stuur verloren en is zo in die gracht gesukkeld.
1 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ze hebben indertijd wel de grond waarop het huis stond kunnen verkopen. Ik dacht dat het toen toch over een 30.000 euro ging, al moesten daar nog wel de kosten van de opruiming van af getrokken worden, als ik mij goed herinner.daffy duck schreef: wo 08 dec 2021, 23:13 Simonne, haar vroegere huis is afgebrand,had niks meer. Heeft nu eigenlijk ook niet wat je kan noemen een fulltime job en kan nu toch wat geld uitgeven. Dit terwijl de verbouwingen volop aan de gang zijn. Dit is toch ook niet gratis en denk toch dat zij en Frank hieraan ook moeten bijdragen. Allemaal zo onrealistisch.
Verder heeft Simonne inderdaad waarschijnlijk maar een deeltijds inkomen, maar Frank heeft ook een pensioen.
En ze dragen inderdaad wel bij aan de verbouwing, maar niet financieel. Integendeel: doordat Frank mee helpt, krijgen ze tijdelijk een vermindering van de huur die ze moeten betalen.
Of ze betalen tijdelijk niks; dat was mij toen niet helemaal duidelijk.
Dus echt arm zijn ze niet, er zijn er die het slechter hebben.
Dat Simonne en Tania zomaar een dag gingen shoppen, dat vond ik ook wel apart.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Dat lijkt me heel waarschijnlijk ja. Zonder enige rijervaring, zat, in het donker... Er zijn al in betere omstandigheden accidenten gebeurd.apestaart schreef: do 09 dec 2021, 07:52 Dat Zihame waarschijnlijk niet aangereden is want die schade aan die achterlicht zou er reeds zijn van voor dat ongeval en zij is zelfs dronken op die brommer gestapt en heeft kilometers verder de controle over het stuur verloren en is zo in die gracht gesukkeld.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Nu het allemaal niet meer draait om de fratsen van de nieuwkomers beginnen de verhaallijnen boeiender te worden. En wie stuurt die sms-jes naar Karin ? Marianne ? Robin ? Of toch een grote onbekende voor ons. 
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Zihame is wschl idd dronken in de beek gereden en Joren treft geen schuld daarin, maar wat heeft hij dan geraakt ? En van waar komen de krassen op Rosa's auto ?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Of die over-ijverige student die bij de laatste 'praktijkles' een half uur te vroeg was?martha schreef: do 09 dec 2021, 16:15 En wie stuurt die sms-jes naar Karin ? Marianne ? Robin ? Of toch een grote onbekende voor ons.![]()
Daar is Zihame met haar bromfiets tegen gebotst toen ze uit de nachtwinkel kwam, bleek uit de camerabeelden.
Daardoor was ook het achterlicht kapot.
0 x
-
npc141
- Nog geen rang
moatje ik hoop dat die Zihame nooit meer kan lopen, danne kutkind, krijgt alles van haar padre en nog steeds meer willen, de week voor examens, efkes uitgaan lol
zal haar leren om int vervolg thuis te blijven
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
U bent bijzonder wreed jegens dat personage, akkoord ze heeft een fout gemaakt maar om haar zoiets te verwensen vind ik toch een beetje er over.npc141 schreef: do 09 dec 2021, 21:09 moatje ik hoop dat die Zihame nooit meer kan lopen, danne kutkind, krijgt alles van haar padre en nog steeds meer willen, de week voor examens, efkes uitgaan lol
Ik hoop daarentegen dat zij zonder kleerscheuren er vanaf komt maar ik veronderstel dat zij haar lesje zal geleerd hebben en zo verstandig zal zijn om niet nog eens zo'n stommiteit te begaan.
2 x