Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

satine schreef: za 30 okt 2021, 11:14 Hopelijk beseft Silke nu dat dit allesbehalve een slimme zet was en houdt ze ermee op.
Nou, als ik de kilte waarmee ze Karin (figuurlijk) te lijf gaat in rekening breng, lijkt dat me toch redelijk onwaarschijnlijk. Ze zal wel iets anders vinden, het zou me in elk geval niet verbazen.

Wel een meesterlijke zet van Karin, inderdaad. Ik heb zelfs weer enige bewondering voor haar en dat is ook al even geleden. Voor de verkeerde redenen weliswaar, maar toch.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik dacht al vanaf het begin dat Karin achter de laptop van Marianne aan zou gaan. En nu krijgt ze hem op een presenteerblaadje.
Wat een vreselijk mens is dat toch.
Wil iemand misschien even de laatste zin die Femke tegen Kobe zei voor mij herhalen? Heb ik net gemist.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

jessie V. schreef: ma 01 nov 2021, 20:50 Ik dacht al vanaf het begin dat Karin achter de laptop van Marianne aan zou gaan. En nu krijgt ze hem op een presenteerblaadje.
Wat een vreselijk mens is dat toch.
Ik denk dat àls Marianne niet had gewild dat iemand dit zou lezen, ze (1) de laptop niet midden de living had laten rondslingeren, maar op haar kamer had gelegd en (2) een paswoord had ingesteld. Dat ze dit alles niet deed, doet me vermoeden dat ze er niet zwaar aan zal tillen.

Verder denk ik niet dat Karin dit zal gebruiken om Marianne uit te lachen, integendeel - ze zal er discreet mee omgaan.
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

Tiboko schreef: di 02 nov 2021, 00:45 Verder denk ik niet dat Karin dit zal gebruiken om Marianne uit te lachen, integendeel - ze zal er discreet mee omgaan.
Ik mag het hopen want met Karin mag je aan alles verwachten.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

jessie V. schreef: ma 01 nov 2021, 20:50 Wil iemand misschien even de laatste zin die Femke tegen Kobe zei voor mij herhalen? Heb ik net gemist.
Ze zei: 'Peter wil niet dat gij nog in de buurt van Vic komt.'
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

bedankt Satine. Ik zag het gezicht van Kobe vertrekken, maar ik verstond niet wat Femke zei.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat Marianne toch niet zou toestaan dat Karin haar memoires las. Dat zou me wel heel erg verbazen.
Gewoon even vergeten haar laptop weg te ruimen. Maar Karin ligt al langer op de loer. :thumbdown:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ben wel benieuwd wat Karin ermee van plan is, want ik vind het sowieso heel erg onfatsoenlijk om ongevraagd op andermans computer te gaan zitten kijken, dus ik ga er vanuit dat ze dat niet zomaar doet. In die zin voorspelt het niet veel goeds...

Maar dan kan het toch nog verschillende kanten uit, want de "oude" Karin had alle mogelijke moeite gedaan om het Marianne moeilijk te maken met wat voor informatie dan ook, de huidige Karin is dan weer iets milder gestemd richting Marianne dus kan het zijn dat ze er helemaal niks mee van plan is, en dan hebben we nog "onvolwassen pestkop Karin" die af en toe zomaar ineens de kop op steekt, en die maakt het alles en iedereen lastig op wat voor manier dan ook.
Er zijn dus nogal wat opties... :angel:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Ik vond dat het begint op te vallen dat er toch wel wat van de verhaallijnen draaien rond mensen die hun info van het internet gehaald hebben of pas met een opleiding begonnen zijn.

En Peter lijkt zijn eigen verleden met Peggy vergeten te zijn, als hij beweert dat hij niet wil dat Vic opgroeit in een gewelddadige omgeving.
Ik geef meteen toe dat dit lang geleden is en dat er sindsdien geen nieuwe voorvallen meer geweest zijn, maar dat is bij Kobe idem.

Wel een mooie scène met Britt en Eddy met zijn collega's.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: vr 05 nov 2021, 10:28 Wel een mooie scène met Britt en Eddy met zijn collega's.
Inderdaad! Die maakte voor mij het kijken gisteravond toch nog de moeite waard... :yup:
satine schreef: vr 05 nov 2021, 10:28 En Peter lijkt zijn eigen verleden met Peggy vergeten te zijn, als hij beweert dat hij niet wil dat Vic opgroeit in een gewelddadige omgeving.
Ik geef meteen toe dat dit lang geleden is en dat er sindsdien geen nieuwe voorvallen meer geweest zijn, maar dat is bij Kobe idem.
Precies! Maar dat is bij Peter constant het geval; hij verwijt een ander van alles wat hij zelf in het verleden ook gedaan heeft. Alsof hij nooit bij zijn eigen gedrag nadenkt en ook nergens wat van leert. Ik snap überhaupt niet dat die man nog mensen om hem heen heeft die hem steunen, als je ziet hoe hij zich gedraagt. Daar is letterlijk geen enkele prettige eigenschap meer aan te bekennen, en hoe hij met zijn omgeving omgaat is ook tegen het walgelijke aan. In het beste geval tolereert hij het een beetje als er wat tegen hem gezegd wordt, alsof mensen blij moeten zijn dat hij met ze omgaat. :roll:
Maar echt vriendelijk of dankbaar is hij in elk geval nooit, en hartelijk al helemaal niet.

Ik kan me ook niet voorstellen dat hij zijn gelijk gaat halen met deze argumenten om Vic volledig bij zich te krijgen, trouwens, en ik hoop dat dat toch aangestipt wordt in dit hele circus. Hij kan het allemaal wel naar zijn eigen zin willen draaien, maar normaal gesproken werkt dat toch niet zo.

Ik kijk echt niet uit naar de vechtscheiding die er op dit moment aan lijkt te komen, maar als het dan toch die kant uit gaat, hoop ik wel dat Femke eindelijk eens laat zien dat ze ballen aan haar lijf heeft, en dat ze niet elke keer met grote traanogen gaat staan snotteren als Peter weer eens in het wilde weg om zich heen slaat omdat zijn immens ego een deukje gekregen heeft.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk bij het gedrag van Femke nu: waar is de rebel van vroeger?
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Christel schreef: vr 05 nov 2021, 11:17 Ik kan me ook niet voorstellen dat hij zijn gelijk gaat halen met deze argumenten om Vic volledig bij zich te krijgen
Geen enkele rechter (behalve de Thuisrechter misschien) zal hem op basis van zijn beweringen het volledige hoederecht toekennen. Hij zal eerst moeten aantonen WELKE gewelddadige omgeving er is en als hij daarbij naar Kobe verwijst is zijn stelling gezien het vonnis hierover toch wel heel magertjes. Te meer omdat Kaat destijds ook getuigde dat er zeer uitzonderlijke omstandigheden vooraf gingen aan de éénmalige uitbarsting van Kobe.
Je kan eigenlijk niet anders dan hopen dat Femke alle registers opentrekt, van de fraude om de Withoeve in handen te krijgen tot zijn aandeel in de dood van Lucas.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

heidiw schreef: vr 05 nov 2021, 13:20 Je kan eigenlijk niet anders dan hopen dat Femke alle registers opentrekt, van de fraude om de Withoeve in handen te krijgen tot zijn aandeel in de dood van Lucas.
Precies dat dus.
Iets om naar uit te kijken... :angel: :mrgreen: :dance: :lol:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Ik denk niet dat die fraude nog vermeld gaat worden, want dan was ze medeplichtig en riskeert ze zelfs dat hun bedrijf op de fles gaat (boetes e.d.) - zie wat er met Steven gebeurde.

En de dood van Lucas... denk niet dat ze zover zou gaan, enkel en alleen omdat Peter eist dat Kobe uit Vics buurt blijft. Het is niet zo dat Femke op het punt staat om met die gast een nieuw leven te beginnen hé.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Tiboko schreef: vr 05 nov 2021, 15:46 omdat Peter eist dat Kobe uit Vics buurt blijft.
Hij gaat toch wel al een stap verder he. Hij eist het exclusieve hoederecht over Vic. Dat is zowat hetzelfde als Femke haar ouderlijk gezag ontzeggen.
0 x
Plaats reactie