Vond het tenenkrullend, vooral het optreden van Dieters neefje
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Die scènes op de wijngaard - Waldek met zijn ploekers - hadden niet misstaan tijdens een FC De Kampioenen aflevering.
4 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Ze zijn nog allemaal fit van het veld gekomen voor hun eerste dag! Als je de echte wijnplukker ziet na hun eerste plukdag, dan is het meer kruipend dan staand! Zo'n lastige job. Maar Dieters neefje heeft blijkbaar nog genoeg goesting om zich te laten opmerken bij Viv! We kunnen daar nog een schepje kinderachtigheid verwachten ! 
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Inderdaad Tiboko!
Ik vraag mij ook af hoe vaak deze kleuter (want zo gedraagt hij zich wel) nog over zijn in beslag genomen brommer gaat zeuren.
En Frank mag al gaan stoppen met zijn 'darts' - bij ons heet dat nog altijd vogelpik.
Geef die man eens terug een fatsoenlijke verhaallijn!
Ik vraag mij ook af hoe vaak deze kleuter (want zo gedraagt hij zich wel) nog over zijn in beslag genomen brommer gaat zeuren.
En Frank mag al gaan stoppen met zijn 'darts' - bij ons heet dat nog altijd vogelpik.
1 x
-
tvx1
- x 435
Nora is oncologe. Dat zou wel een serieuze sprong zijn om dan ineens naar huisarts om te schakelen.Lucske_Bomans schreef:Daar ziet het wel naar uit. Ik dacht eerder nog even dat Nora uiteindelijk als huisdokter in de praktijk van Judith zou komen werken (want het is immers een hoofdpersonage geworden), maar het zal precies andersom zijn.daffy duck schreef: Hebben we vandaag een hint gekregen naar het nieuwe project van Judith?? In de kliniek: een spoedarts heeft ontslag genomen. En Judith die precies ervaring heeft in die richting??
0 x
-
tvx1
- x 435
Inderdaad. Dat foute gezaag van Frank mag eens stoppen. Vroeger er nu heeft er gewoon niets mee te maken. Vogelpik en darts zijn gewoon twee verschillende disciplines. Maar in de Vlaamse volksmond wordt nog steeds heel vaak beide vogelpik genoemd.satine schreef: do 23 sep 2021, 09:18 En Frank mag al gaan stoppen met zijn 'darts' - bij ons heet dat nog altijd vogelpik.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Zonde van al die zendtijd voor de pluk. Toen de jobstudentjes (ik reken er voor het gemak ook Viv even bij) aan het kibbelen waren, dacht ik heel even dat ik per vergissing naar Ketnet aan het kijken was. De inbreng van Waldek veranderde daar niks aan
De flat van Marianne. Toen Nina en Yasmine bij Leo inwoonden, was toch duidelijk dat Marianne daar niet gedomicilieerd stond. Ze kwam bij hem altijd "op bezoek"...
En nu doen ze ineens alsof haar serviceflat ineens ook weg is. Karin zei "het is maar tijdelijk, tot ze een andere woonst gevonden heeft". Hoezo dan?
De flat van Marianne. Toen Nina en Yasmine bij Leo inwoonden, was toch duidelijk dat Marianne daar niet gedomicilieerd stond. Ze kwam bij hem altijd "op bezoek"...
En nu doen ze ineens alsof haar serviceflat ineens ook weg is. Karin zei "het is maar tijdelijk, tot ze een andere woonst gevonden heeft". Hoezo dan?
2 x
-
Lucske_Bomans
- Nog geen rang
- x 2
- x 9
Oh absoluut. Maar het was toen vooral een gedachte dat ik de schrijvers daarmee ook wel weer nieuw leven in de groepspraktijk had zien blazen; immers is dat al sinds dag 1 een wezenlijk onderdeel van het Thuis-format, en is het (zeker sinds het vertrek van Ann) wel een beetje op de achtergrond verdwenen. En er zijn gekkere carrièresprongen geweest in de soapstvx1 schreef: do 23 sep 2021, 18:00 Nora is oncologe. Dat zou wel een serieuze sprong zijn om dan ineens naar huisarts om te schakelen.
Over de aflevering van vandaag: wat een toevalligheden weer. Zijn Silke en Niels Le Grand nog maar net geïntroduceerd, horen we dat Karin in Schotland een zekere Stefaan Le Grand heeft leren kennen, die haar (in zijn functie als decaan) een baan heeft aangeboden op zijn hogeschool. Hoe groot is de kans dat het geen directe familie van elkaar is?
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Wat een afgang voor Thuis ! Die nieuwkomertjes
en Vif doen me denken aan "Spring" vroeger , een kinderprogramma ...En wat de acteerprestatie van die fameuse neef van Dieter betreft :
Please, scenaristen, herpak jullie !
en Vif doen me denken aan "Spring" vroeger , een kinderprogramma ...En wat de acteerprestatie van die fameuse neef van Dieter betreft :
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Ja, is voor mij ook een raadsel......Marianne had vroeger haar eigen serviceflat. Misschien had ze hem al opgezegd voor haar huwelijk met Leo.Tiboko schreef: do 23 sep 2021, 21:32 Karin zei "het is maar tijdelijk, tot ze een andere woonst gevonden heeft". Hoezo dan?
en wat die pluk betreft: Ja, Ketnet is heel dichtbij nu! En wat een triestige acteerdebuut. Gaan zij zich echt profileren als langdurige Thuisbewoners...zo onder het peil!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Wat ik me nou afvraag: het vertrek van Walter Moeremans was dat vrijwillig of moest hij plaats maken voor de jongeren?
Ik vraag me dit af omdat er op de Nederlandse NPO zenders ook een soort "verjonging"moet optreden, zodat er meer jongeren gaan kijken. Maar naar mijn idee kijken er so wie so steeds minder jongeren tv.
Ik vraag me dit af omdat er op de Nederlandse NPO zenders ook een soort "verjonging"moet optreden, zodat er meer jongeren gaan kijken. Maar naar mijn idee kijken er so wie so steeds minder jongeren tv.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Voor zover je mag afgaan op wat er in de roddelpers verschijnt...jessie V. schreef: vr 24 sep 2021, 10:07 Wat ik me nou afvraag: het vertrek van Walter Moeremans was dat vrijwillig of moest hij plaats maken voor de jongeren?
Het is meteen ook het einde voor Walter Moeremans in ‘ Thuis’. Hij speelde dertien jaar lang de rol van Leo.
De 81-jarige acteur had nog graag wat langer willen meedraaien in de soap, staat te lezen in TV- Familie. De makers beslisten er echter anders over.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Op het einde van de aflevering maakte Ilias aanstalten om te gaan vechten nou dat belooft, hij zal dus rap van Waldek zijn C4 krijgen.nounake schreef: vr 24 sep 2021, 08:02 En wat de acteerprestatie van die fameuse neef van Dieter betreft : Please, scenaristen, herpak jullie !
0 x
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 50
Ik vind Ilias best een vervelend mannetje en hij lijkt Niels hier ook in te beïnvloeden. Het lijkt erop dat Waldek en Rosa hier goed mee om kunnen gaan. Al zullen ze hier nog hun handen vol aan hebben.
Het lijkt erop dat Judith haar leven gaat omgooien. Ik had al na de afleveringen van de afgelopen dagen al het gevoel dat het deze richting uit gaat. Ze zal gaan verhuizen en stoppen als huisarts. Ik vermoed dat ze als Spoedarts gaat werken en bij Dries gaat wonen. Ik ben wel benieuwd of het decor wel blijft bestaan. Ik persoonlijk zou het wel jammer vinden als dat verdwijnt. Het is tenslotte nog het enige decor die vanaf het begin er nog is. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat laten verdwijnen. Maar we zullen zien. Moderator bericht:
Het lijkt erop dat Judith haar leven gaat omgooien. Ik had al na de afleveringen van de afgelopen dagen al het gevoel dat het deze richting uit gaat. Ze zal gaan verhuizen en stoppen als huisarts. Ik vermoed dat ze als Spoedarts gaat werken en bij Dries gaat wonen. Ik ben wel benieuwd of het decor wel blijft bestaan. Ik persoonlijk zou het wel jammer vinden als dat verdwijnt. Het is tenslotte nog het enige decor die vanaf het begin er nog is. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat laten verdwijnen. Maar we zullen zien. Moderator bericht:
Stukje tekst weg gehaald.
Ter informatie: alles wat nog niet in de aflevering(en) zelf aan bod is gekomen, wordt op dit forum als spoiler beschouwd.
Dus ook wat er in de voorstukje van de volgende aflevering of week getoond wordt.
Ter informatie: alles wat nog niet in de aflevering(en) zelf aan bod is gekomen, wordt op dit forum als spoiler beschouwd.
Dus ook wat er in de voorstukje van de volgende aflevering of week getoond wordt.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
ai, ai, ai, ai, ai,! J......n is thuis en we gaan het geweten hebben! Zal maar wat drank in huis halen voor volgende week!
En was dat een variatie op een sneeuwballen of kussengevecht: gooien met druiven?
Wreed origineel en Viv die meedoet als milieubewuste mens! ge moet het maar doen: beetje verkwisten van voeding, terwijl ze het een stukje in het verleden, nog uit de containers ging ophalen.
En we hebben er nu een cursus darts bijgekregen. Daar zaten we nu op te wachten zie: een vogelpik wedstrijd!
En was dat een variatie op een sneeuwballen of kussengevecht: gooien met druiven?
En we hebben er nu een cursus darts bijgekregen. Daar zaten we nu op te wachten zie: een vogelpik wedstrijd!
3 x