satine schreef: vr 10 sep 2021, 09:33
Ik vind het wel vreemd dat er blijkbaar nog geen enkel woord over beroep gerept is, of heb ik dat gemist?
Tom had het daar gisteren wel over geloof ik, toen Nina in paniek binnen gerend kwam. Hij mompelde een beetje halfhartig dat ze uiteraard wel altijd nog in beroep konden gaan, maar Nina werd daar duidelijk niet echt door gerustgesteld (als ze het al fatsoenlijk meekreeg), wat ik kan begrijpen.
En ook ik had me eerder nooit voor kunnen stellen dat Nina haar dochter achter zou laten, maar na de aflevering van gisteren begin ik daar toch aan te twijfelen. Ze is duidelijk in blinde paniek, en aangezien daar nog eens de weigering van Yasmine bij komt, zou ik me zo kunnen voorstellen (ook omdat het Thuis is

) dat ze zou overwegen om in haar eentje te vluchten, zodat ze later - als de rust weer wat is teruggekeerd - in alle vrijheid contact op kan nemen met Yasmine.
Maar echt logisch zou dat volgens mij ook niet zijn dan, want dan groeit haar dochter óók zonder haar op, net zoals wanneer ze in de gevangenis zou zitten. Dus als Nina alleen vlucht, dan levert dat - voor zover ik kan zien - alleen een voordeel voor haar zelf op...