Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)

Gesloten
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef: vr 07 mei 2021, 14:44 Bovendien woont ze nu bij Lowie, maar is ze normaal gezien haar inkomen kwijt, want ik vermoed dat als voortvluchtige zijn rekeningen geblokkeerd werden door de onderzoeksrechter ??
Haar inkomen staat toch niet op zijn rekeningen? Zij zal toch wel haar eigen rekening hebben zeker? En ze heeft Jacques toch niet nodig om fotografe te kunnen zijn?
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

tvx1 schreef: vr 07 mei 2021, 15:55 Haar inkomen staat toch niet op zijn rekeningen?
Zij is wel nog steeds zijn werkneemster en haar wedde staat in die zin op zijn rekening(en). Tenzij ze als zelfstandige met hem samenwerkte natuurlijk.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

tvx1 schreef: vr 07 mei 2021, 15:55 En ze heeft Jacques toch niet nodig om fotografe te kunnen zijn?
Voor zover ik weet werkte ze voltijds voor Immo Pieters en vermits hij de enige baas daar was, mag je aannemen dat ze niet meer betaald wordt hé, want het bedrijf ligt nu stil.

Met die job als fotografe heeft ze nooit veel verdiend, anders had ze die baan bij Jacques toch nooit aangenomen?
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ik kreeg de kriebels toen ze het had over "de kelder" :mrgreen:
0 x
jeff
Nog geen rang
x 48

Bericht door jeff »

Er zat vandaag iets griezeligs in haar blik: vrees dat ze dezelfde weg op zal gaan als haar moeder en uiteindelijk ook volledig zal doordraaien.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

martha schreef: vr 07 mei 2021, 18:34 k kreeg de kriebels toen ze het had over "de kelder"
Inderdaad, zo koel enerzijds en vol enthousiasme anderzijds, voor iets dat toch niet zal mogelijk zijn. Misschien een goed idee dat mama al een kamertje reserveert naast de hare! De sleutel van haar droomhuis en studio! Jongens toch!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Dat ze Kobe zijn hart in 1000 stukken gebroken heeft, is precies niet erg, het laat haar koud. Ze heeft haar studio, terwijl dat eigendom is van een voortvluchtige crimineel, niet van haar. Ik vermoed dat ze dit nog van haar kunnen afpakken, tenzij Jacques het aan haar schenkt...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Zelfs Jacques laat haar op dit moment steenkoud - het was/is haar blijkbaar alleen maar om het krijgen te doen.
In de watten gelegd worden, lekkere hapjes, een eigen auto, haar 'droomatelier'...
En vooral het laatste - het is bijna griezelig om te zien hoe ze blijkbaar totaal niet door heeft dat dit niks gaat worden.
Want 'Jacques heeft haar dit beloofd', dus de rest gelooft ze niet. :roll:

Daarom moest ik ook wel lachen toen bleek dat Kobe haar spullen al voor haar had ingepakt en klaargezet.
Die zal gedacht hebben: 'Ze is zo lui en doet alleen waar ze zin in heeft, ik zal het maar zelf doen of het gebeurt nooit'.
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Waarom hebben de flikkemansen die woning niet afgrsloten? Zijn ander huis werd toch ook doorzocht en afgesloten als deel van het onderzoek? Nu kan Paulien daar zomaar beginnen met haar "fotostudio". En een donkere kamer? Die gebruikt toch een digitaal toestel :denk:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

heidiw schreef: za 08 mei 2021, 12:03 Waarom hebben de flikkemansen die woning niet afgrsloten? Zijn ander huis werd toch ook doorzocht en afgesloten als deel van het onderzoek?
Je kan vanop kilometers afstand zien aankomen dat dit huis wellicht nog een heel belangrijke rol gaat spelen in de finaleweek, vandaar dat het niet afgesloten is.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Tiboko schreef: za 08 mei 2021, 12:25 een heel belangrijke rol gaat spelen in de finaleweek, vandaar dat het niet afgesloten is.
Jup, zou best kunnen. Ik denk dat Jacques daar toch ergens onder een vloertje of steentje zit te lurken aan een koffietje! Griezelen in thuis! Is eens iets anders! Heerlijk!
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Het perfecte griezelkoppel: Jacques en Paulien! :dance:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

heidiw schreef: za 08 mei 2021, 12:03 En een donkere kamer? Die gebruikt toch een digitaal toestel
Wie zegt dat ze alleen een digitaal toestel gebruikt? Geen enkele fotografe is toch verplicht enkel digitaal te fotograferen?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Nee, maar Paulien heeft het nog nooit gehad over foto's ontwikkelen.
Analoge foto's hebben ook geen nut voor het werk dat ze doet voor het immokantoor.
Verder heeft ze wel een doka, maar met die ruimte alleen is ze ook niet veel.
Het inrichten ervan met de nodige apparatuur, zou wel eens kunnen tegen vallen, vooral dan qua prijs.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

satine schreef: za 08 mei 2021, 18:35 vooral dan qua prijs.
ben ik ook bang voor! Je hebt daar nogal wat materiaal voor nodig: vergroter, speciale belichting, ontwikkelingsmateriaal,... en met Jakske uit 'the picture' zullen de inkomens ook navenant zijn!
0 x
Gesloten