Er is hier inderdaad een loopje genomen met de realiteit: de tijdsinvestering van Sam die zo moeilijk zal liggen, het aantal personeel dat daar zal werken, de wedde van Angèle die niet eens ter sprake is gekomen.

Er is hier inderdaad een loopje genomen met de realiteit: de tijdsinvestering van Sam die zo moeilijk zal liggen, het aantal personeel dat daar zal werken, de wedde van Angèle die niet eens ter sprake is gekomen.
Dat hoeft niet persé he. Wij zijn net overgenomen en er werd gezegd dat alles blijft zoals het is qua loon en voordelen. Meer hoeft daar dan ook niet over gezegd worden.
Emma moest er gaan werken. Was ziek, Stan kon niet= babysitten op Robin, er was blijkbaar maar één lumineuze oplossing =
inderdaad:Woordafbreking
En toch vind ik dat Sam een punt heeft. Hij is de eigenaar van Bar Madam, maar zij is de gerante: de persoon die het café uitbaat voor hem. Hij had op z'n minst mogen overleggen met haar. Iemand voor het blok zetten, is niet "slim". Anderzijds, ja, ook van mij mag er een andere cafébazin komen in Bar Madam.
Dat is dan pech voor Angèle. Voor Simonne is toch (maar) om Sam te helpen, niet omdat 't de job van haar dromen is. Maar zover zijn we nog lang niet. Ik gok erop dat Harry nog zal bijdraaien... Een engel fluisterde mij onlangs haar vermoedens omtrent één en ander in het oor. En dat zou best wel eens kunnen bewaarheid worden.satine schreef: wo 21 apr 2021, 10:03 Ik vond Sam wel heel zelfzeker overkomen gisteren en ik vroeg mij af of zij dit ook al met Simonne en Angèle besproken had.
Want de kans is groot dat als Harry een andere gerante kiest, de twee zussen ook zonder werk vallen.