Wat een vreselijk (geforceerd) idee!

Waarom zie ik Stan nu , tijdens het lezen van deze zin, in gedachten voorbij paraderen als een mannequin op een catwalk?. Nee, Stan als soldaat, dat gaat er bij mij niet in.ThuisStan123 schreef: do 26 mar 2020, 13:09 Om eerlijk te zijn zie ik het wel zitten om Stan te zien marcheren, maar of hij dan netjes in het gelid zal lopen is dan weer een heel andere zaak. Hij zal zich echt nodig moeten aanpassen.
Kiki_Dee schreef: do 26 mar 2020, 20:48 Ik denk trouwens dat je je middelbaar diploma moet hebben alvorens je kan toetreden bij het leger.
LOL, jij wist al van december vorig jaar dat Stan als een mannequin over een catwalk zou lopen in een reklamespot voor 't leger? STRAF!GroteThuisfan!!! schreef: do 26 mar 2020, 18:23 Ik wist dit al van december 2019. Maar na maanden hoef ik niet meer te zwijgen
Maar er staat niet bij wat die studievoorwaarden zijn...Tiboko schreef: do 26 mar 2020, 23:58Klopt. Op hun website staat onder meer...Kiki_Dee schreef: do 26 mar 2020, 20:48 Ik denk trouwens dat je je middelbaar diploma moet hebben alvorens je kan toetreden bij het leger.
-beschikken over de noodzakelijke morele kwaliteiten.
-voldoen aan de studievoorwaarden.
Net zoals "Kamp Waes" IS het een reklame-stunt. ' t Leger heeft mensen nodig, jonge mensen.
Natuurlijk beledig je daar mensen mee - dit deel van het forum kan door iedereen gelezen worden.Tiboko schreef: do 02 apr 2020, 01:01 Iedereen weet toch dat je om als gewoon soldaat bij het leger te gaan best een zo laag mogelijk IQ hebt.
Hoop dat ik hier geen soldaten mee beledig, maar ik vind het leger niet meer van deze tijd.
Liever niet.Yvetje schreef: do 02 apr 2020, 09:36 Als jullie absoluut het leger willen bashen, gelieve dan in het offtopic-gedeelte hierover een topic te openen.
Okee, boodschap begrepen.