Hart onder de riem
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 550
Hart onder de riem
Voor Britney, hopelijk wordt alles nu duidelijk en worden Charlotte en Jelle gestraft voor wat ze gedaan hebben
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Hart onder de riem
Als Britney zal gaan vertellen wat er allemaal precies gebeurd is zal ze toch grote problemen krijgen met Peter en Femke. En dat zal ze wel begrijpen. Zo onschuldig is ze nou ook weer niet. Maar ik heb wel met haar te doen.
0 x
- pnele
- Poster rang 1

- x 8
- x 7
Hart onder de riem
Toch wel een hart onder de riem voor Eddy. Hij ziet al zo lang af van het feit dat hij niet in de Withoeve mag komen en Vic niet mag zien. Nu heeft hij inderdaad zijn voorwaarden geschonden door op die school dat klusje te doen maar als Vic niet vermist was geweest had nooit iemand er naar gekraaid. En hoe hij dan gisteren uit het bos kwam met Vic in zijn armen en nog voor hij goed en wel 1 woord kon zeggen over wat er gebeurt was werd hij al meteen terecht gewezen en veroordeeld als een vuile crimineel. Ik had erg met hem te doen en hoop dat hij niet gestraft zal worden voor het schenden van zijn voorwaarden. Uiteindelijk is het wel hij die zag dat ze Vic hebben meegenomen en die er ook voor gezorgd heeft dat Vic diezelfde dag nog weer thuis was. Ik denk niet dat die pubers hem, na hun opnames van hun filmpje, veilig thuis gingen afgezet hebben.
Ik vond het erg mooi om te zien hoe Eddy met Vic om ging en hem probeerde duidelijk te maken wie hij eigenlijk is. Ik hoop dat Vic durft te zeggen dat 'die lieve meneer' hem geholpen heeft en dat die 2 'stoute kinderen' gestraft worden.
Ik vond het erg mooi om te zien hoe Eddy met Vic om ging en hem probeerde duidelijk te maken wie hij eigenlijk is. Ik hoop dat Vic durft te zeggen dat 'die lieve meneer' hem geholpen heeft en dat die 2 'stoute kinderen' gestraft worden.
3 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hart onder de riem
^ Daar kan ik me alleen maar helemaal bij aansluiten.
Ook hier een hart onder de riem voor Eddy...
Ook hier een hart onder de riem voor Eddy...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Hart onder de riem
Ook van mij een hart onder de riem voor Eddy, om wat hierboven al gezegd is.
En hij kan getuigen dat hij die twee snotneuzen bij Vic heeft gezien - ook niet onbelangrijk.
Dus hij verdient er nog een dikke pluim bovenop.
En hij kan getuigen dat hij die twee snotneuzen bij Vic heeft gezien - ook niet onbelangrijk.
Dus hij verdient er nog een dikke pluim bovenop.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 550
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Hart onder de riem
Leo. Hij dacht dat zijn levenswerk in goede handen zou zijn. Het zal hem waarschijnlijk pijn doen om te horen dat de Taxi's niet meer zullen rijden.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 550
Hart onder de riem
Oooh ja, had ik zelf nog niet bij stil gestaan ...heidiw schreef: za 08 feb 2020, 17:34 Leo. Hij dacht dat zijn levenswerk in goede handen zou zijn. Het zal hem waarschijnlijk pijn doen om te horen dat de Taxi's niet meer zullen rijden.
Dat zal inderdaad een zware klap zijn voor Leo
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Hart onder de riem
Karin en Adil, die het alweer met een (sorry, lelijk woord) "afdankertje" van Lowie moet stellen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hart onder de riem
Marianne.
En dan eigenlijk niet eens vanwege dat ongeval, maar vooral vanwege het feit dat het een moeder ontzettend pijn moet doen om te beseffen dat een vreemde veel meer om haar geeft dan haar eigen kinderen. Ik vond het ook heel tekenend dat ze het gisteren enkel nog over Tom had tegen Dries. Ann vernoemde ze al niet eens meer, en dat begrijp ik ook.
Marianne is allesbehalve makkelijk, dus ik begrijp echt wel dat haar kinderen af en toe behoorlijk wat geduld nodig hebben als het om hun moeder gaat, maar van de andere kant komen veel van haar streken ook door hun eigen gedrag, en ik vind echt niet dat Marianne dit zo verdiend heeft...
En dan eigenlijk niet eens vanwege dat ongeval, maar vooral vanwege het feit dat het een moeder ontzettend pijn moet doen om te beseffen dat een vreemde veel meer om haar geeft dan haar eigen kinderen. Ik vond het ook heel tekenend dat ze het gisteren enkel nog over Tom had tegen Dries. Ann vernoemde ze al niet eens meer, en dat begrijp ik ook.
Marianne is allesbehalve makkelijk, dus ik begrijp echt wel dat haar kinderen af en toe behoorlijk wat geduld nodig hebben als het om hun moeder gaat, maar van de andere kant komen veel van haar streken ook door hun eigen gedrag, en ik vind echt niet dat Marianne dit zo verdiend heeft...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Thom
- Poster rang 2

- x 292
- x 447
Hart onder de riem
Ook van mij een hart onder de riem voor Marianne. Je moet maar zulke egocentrische kinderen hebben , die alleen iets om je geven als je het ziekenhuis in beland. Haar houding van de afgelopen tijd was irritant, maar wat Tom allemaal raaskalde verdiende ze zeker niet 
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Hart onder de riem
Viv. Ze heeft wel een huis maar zeker geen thuis. Er mag nu wel eens een einde beginnen komen aan de ellende die dat meisje over zich krijgt.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Hart onder de riem
Ze zou al kunnen beginnen met hulp te aanvaarden.
Die wordt haar langs alle kanten geboden, maar ze neemt niks aan.
Ben benieuwd hoe lang het duurt eer haar trots de dieperik betekent voor zowel haar moeder als voor zichzelf.
Dus een hart onder de riem, zodat ze gauw tot bepaalde inzichten komt.
Want ik heb wel met haar te doen en nog geen klein beetje.
Die wordt haar langs alle kanten geboden, maar ze neemt niks aan.
Ben benieuwd hoe lang het duurt eer haar trots de dieperik betekent voor zowel haar moeder als voor zichzelf.
Dus een hart onder de riem, zodat ze gauw tot bepaalde inzichten komt.
Want ik heb wel met haar te doen en nog geen klein beetje.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 550
Hart onder de riem
Viv, het is niet simpel om hulp te aanvaarden en om te gaan met het feit dat iedereen medelijden heeft
0 x