Nancy De Grote (Ann Pira)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 551

Bericht door Kiki_Dee »

Wat een ongeleid projectiel
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind het gedrag van Nancy ook kinderachtig. Als ze zo graag taxi rijdt, zijn er genoeg bedrijven waar ze terechtkan, volgens mij is dit n knelpuntberoep.

Ivm Peter en Femke : ik begreep al niet goed waar ze hun dag mee vulden, al het vuile werk (bar, koken, opdienen, poetsen, taxi, conferenties voorbereiden) laten ze door iemand anders doen. Ze lezen enkel mails en gaan dingen halen bij 'leveranciers' (die volgens mij toch leveren).

Als de taxi's stoppen, wat gaat Femke dan doen ? Niks ?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik heb gisteren niet goed gevolgd maar ik dacht dat Nancy hoopte geld van Marianne te krijgen om de taxi's over te nemen ? volgens mij heeft Marianne wel geen geld/inkomen meer
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

johan1969 schreef: wo 19 feb 2020, 11:38 Ik heb gisteren niet goed gevolgd maar ik dacht dat Nancy hoopte geld van Marianne te krijgen om de taxi's over te nemen ?
Nancy hoopte dat Marianne de Taxi Lev zou overnemen en haar in dienst zou houden
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

En toen moest ik toch lachen toen Marianne tegen Nancy zegde dat het nooit zou lukken als de "ene vriendin" de bazin is van "de andere" :lol: Is ze dan de tijd vergeten toen Nancy nog ging "kussen" bij madame Marianne in het doktershuis ?

Maar één ding moet ik Nancy nageven : al die maanden dat het koude oorlog was tussen haar en madame Marianne, heeft ze het kettinkje dat ze ooit van Marianne heeft gekregen (toen die vertrok naar Toscane denk ik) blijven dragen.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

En ik die dacht...eindelijk ze gaan Marianne weer een zinvolle invulling geven... Maar noppes, Nancy moet zelf het probleem oplossen
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

Inderdaad Nancy wordt door Marianne afgescheept met te zeggen dat zij klanten kan werven met een app en daarmee is voor Marianne de kous af en moet Nancy voor de rest haar plan trekken. :mad:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tsja, ik kan Marianne geen ongelijk geven, hoor...

Met alle respect voor Nancy verder, maar de manier waarop ze zich (vooral de laatste tijd) opstelt, zou mij persoonlijk ook niet direct motiveren om geld in haar taxibedrijf te investeren.
Ze loopt ontevreden stampvoetend rond in de Withoeve en zit voor dag en dauw al logo'tjes te tekenen met de kleurpotloden van de kinderen, maar over de zakelijke kant van het hele gebeuren heeft ze verder nog geen seconde nagedacht... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vond het nogal verstandig van Marianne om Nancy af te remmen. Nancy heeft nou eenmaal weinig zicht op de realiteit.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

Niet dat ik me er aan erger maar ze kan wel flink op mijn zenuwen werken : zelf heeft ze drie kinderen op de wereld gezet van drie verschillende vaders doch haar britney (hoe oud is die nu, 13 ? 14 ? ) behandelt ze nog altijd alsof die een kleuter is met haar voorlichting enz. en direct denken dat ze grootmoeder zal worden als britney nog maar naar een jongen kijkt :crazy:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Inderdaad, gelukkig heeft de kinderloze Dieter veel meer begrip voor de leefwereld van tieners.

Nancy toch :doh:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

martha schreef: do 24 sep 2020, 13:08 direct denken dat ze grootmoeder zal worden als britney nog maar naar een jongen kijkt
't is wel een beetje simpele ziel! hart op de juiste plaats maar oh zo naïef! :crazy:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ikke
x 435

Bericht door ikke »

daffy duck schreef: do 24 sep 2020, 17:02 't is wel een beetje simpele ziel! hart op de juiste plaats maar oh zo naïef!
Zo mogen er wel meer in Thuis rondlopen, maar dan wel zonder karikaturaal te worden/zijn. Me like Nancy very muts
1 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Het is ongelofelijk hoe Nancy bij het minste dat Britney doet in blinde paniek schiet en Dieter haar telkens weer letterlijk moet tegenhouden. :roll: Hoe heeft die dat in hemelsnaam destijds met Renzo en Femke gedaan?? En die waren dan nog veel minder braaf...
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

tvx1 schreef: za 24 okt 2020, 20:39 Hoe heeft die dat in hemelsnaam destijds met Renzo en Femke gedaan??
Vandaar dat die twee niet bepaald een "onberispelijk" parcours hebben afgelegd (remember drugs, Rafaël etc).

Zal dus ook voor een stuk aan de "foute" opvoeding van Nancy gelegen hebben.
0 x
Plaats reactie