Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 982
x 584

Bericht door martha »

Verrassende wending dat meester Teerlynck de moeder van Charlotte blijkt te zijn en wat me dan verbaast is dat die Charlotte, die toch een zogezegde goede vriendin was van Britney, dat nooit heeft gezegd tegen Britney. Een (top)advocate hebben als moeder, dat is toch iets dat je als kind(puber) toch niet verzwijgt. Allee, toch in mijn tijd toch niet en ook niet toen mijn dochter de leeftijd van Britney had. Ik wist altijd wat voor een job de ouders van haar medeleerlingen hadden.

En Stan als proefkonijn ? Misschien kan hij terugkeren als meisje ? :lol: De dag van tegenwoordig mag men van niets meer verschieten :lol:

En Eddy die voorstelde om naar een DVD van Witse te kijken : kan hij daar zijn tweelingbroer aan het werk zien :lol: :mrgreen:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1371
x 1727
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

martha schreef: do 30 jan 2020, 13:15 dat meester Teerlynck de moeder van Charlotte blijkt te zijn
Goede wending in de reeks. Dat wordt hard tegen onzacht! Peter zal nu wel z'n beste beentje voorzetten als zoonlief ermee gemoeid is. boeiende tijden in het vooruitzicht! :shock:
Maar inderdaad raar dat Charlotte hierover nooit opgeschept heeft. Zo'n pesters soort heeft meestal de mond hierover vol hoe ze iemand anders ermee kunnen kleineren. Zo hypocriet als haar moeder. De appel valt inderdaad dichtbij de boom! :-?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

Ik vind het raar dat Sam tegenover Simonne verzwijgt dat Angèle mag werken als barvrouw want Simonne vertelt aan Rosa dat Angèle geen gerante wordt maar van de rest weet van Simonne van niks, waarom Sam tegen Simonne er niks van verteld heeft is mij een raadsel. :denk:
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

martha schreef: do 30 jan 2020, 13:15 verbaast is dat die Charlotte, die toch een zogezegde goede vriendin was van Britney, dat nooit heeft gezegd tegen Britney
dat weten wij toch niet he, of Charlotte haar dat nooit vermeldt heeft
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Vond het raar dat ze enkel het filmpje vonden dat Britney aan het vechten was, had toch gehoopt dat ze al een ander filmpje vonden, zodat het een goede wending voor Britney kreeg.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

ThuisStan123 schreef: do 30 jan 2020, 07:49 hondenkapsalon of dat mortuarium?
Voor zo'n job zijn ook wel specifieke kwalificaties nodig. 1/ we hebben nog geen enkele keer gezien dat Stan graag met honden omgaat. 2/ Stan heeft 0 ervaring met omgaan met mensen. Empathie tonen? Kan hij dat? Overledenen helpen opbaren, dat zie ik hem ook niet doen. En lijkkisten verkopen, dat is ook niet zomaar in een winkel staan en waren aanprijzen. Nee, de job die Stan op het lijf geschreven is, die moet nog uitgevonden worden. Laat hem maar eerst verder school lopen, dat lijkt mij een veel beter idee. En daar zijn mogelijkheden genoeg: Tweedekansonderwijs, deeltijds werken en deeltijds studeren... dat moet ie doen: op de werkvloer ervaring opdoen en tussendoor bijscholen...
Och ja farmaceutische bedrijven zoeken af en toe proefkonijnen (tegen betaling) en dat kunnen zowel zieke als gezonde mensen zijn die ze zoeken. Maar denken dat dat een job kan zijn, daarvoor moet je van een paard gegeten hebben, zeggen ze alhier.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1371
x 1727
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

ikke schreef: vr 31 jan 2020, 12:50 de job die Stan op het lijf geschreven is, die moet nog uitgevonden worden.
Liefst baas (want hij duldt geen tegenspraak of bevelen) en dan 100 meter stilliggen! 8) Uitstekend, eventueel wat vingeroefeningen met een spelbediening in de hand. Maar dat is dan ook het maximum aan inspanning dat de werkgever zal kunnen vragen! :problem:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ikke
x 435

Bericht door ikke »

daffy duck schreef: vr 31 jan 2020, 18:10 Liefst baas (want hij duldt geen tegenspraak of bevelen)
Jawadde!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2577

Bericht door satine »

Wat ik alweer niet snap, is dat er blijkbaar geen kleuters meer geteld worden bij het naar binnen gaan.
Ik weet dat dit zo in de verhaallijn past, maar of het nu nodig is om onderwijzend personeel nog eens in een slecht daglicht te stellen?
Er zijn al zoveel leerkrachten tekort.
0 x
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Het was te verwachten dat Eddy de kleine Vic zou vinden. En de schuld zou krijgen. Gelukkig is er ditmaal bewijs te over dat hij er niets mee te laken heeft, maar of Femke op dit moment voor rede vatbaar is... Arme eddy. Dit heeft hij echt niet verdiend.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

ThuisStan123 schreef: ma 03 feb 2020, 20:43 maar of Femke op dit moment voor rede vatbaar is...
Mij is vooral opgevallen dat Tim niet wou luisteren naar Eddy. Tim sprak al meteen van de onderzoeksrechter nog vóór hij een officiële verklaring van Eddy heeft genoteerd. :naughty: :thumbdown:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Wat ik van deze aflevering vond? Onrealistisch!
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

ikke schreef: ma 03 feb 2020, 22:28 Mij is vooral opgevallen dat Tim niet wou luisteren naar Eddy. Tim sprak al meteen van de onderzoeksrechter nog vóór hij een officiële verklaring van Eddy heeft genoteerd.
Tim begon tegen Eddy te zeggen dat hij de voorwaarden heeft geschonden qua contactverbod jegens Vic en dat hij hem beschuldigt van ontvoering en ondertussen denkt Angèle dat hij moet overwerken, die zal nogal verschieten als zij te weten komt wat er echt gebeurd is. :thumbdown:
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 936
x 1497

Bericht door heidiw »

ikke schreef: ma 03 feb 2020, 22:28 Mij is vooral opgevallen dat Tim niet wou luisteren naar Eddy. Tim sprak al meteen van de onderzoeksrechter nog vóór hij een officiële verklaring van Eddy heeft genoteerd.
Wellicht omdat hij zijn enkelbewaarder nog draagt en de voorwaarden hiervoor geschonden heeft. Ik vermoed dat dat voor een onderzoeksrechter moet komen zodat het parket na onderzoek kan beslissen of iemand die gunst wordt afgenomen en terug naar de gevangenis moet.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Mij viel wat tegen dat Thuis steeds meer de "serieuze" versie aan het worden is van FC De Kampioenen.

Telkens kan je vanop kilometers afstand zien dat er een misverstand zit aan te komen, dat voor "drama" (in tegenstelling tot "grappen" bij de Kampioenen) zal zorgen.

Uitgerekend de dag dat Vic zal ontvoerd worden, is Eddy net (voor het eerst in zijn leven ??) daar op die school om "iets" aan de elektriciteit te doen. Dat hij daarop ten onrechte de schuld zou krijgen "als" er iets misging, kon je vrijdag al zien aankomen.

Zoooo voorspelbaar. Graag aub weer wat meer plotwendingen in Thuis die je NIET kunt zien aankomen.
1 x
Plaats reactie