Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Niemand hoeft Adils onschuld te bewijzen, zijn schuld moet bewezen worden, zo zit ons strafrecht in elkaar.

Maar dit is het topic van Lowie. ;)
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Tegen Bob: "ge zijt mijn moeder niet".
Awel, toen Bob zo begon te mekkeren over uitgaan, al of niet geslapen/gewassen... had ik precies een dèjà-vu over mijn moeder :lol:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef: do 09 jan 2020, 19:54 Niemand hoeft Adils onschuld te bewijzen, zijn schuld moet bewezen worden, zo zit ons strafrecht in elkaar.

Maar dit is het topic van Lowie.
Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt. Een aanhouding door de politie en een veroordeling door de rechtbank. Opdat Adil kan worden veroordeeld in een rechtbank moet zijn schuld daar zonder gerede twijfel bewezen worden (al volstaat het in de praktijk om een rechter of jury daarvan te overtuigen). Opdat zijn aanhouding door de politie kan worden opgeheven moet echter zijn onschuld bewezen worden. Zonder bewijs daarvan gaan ze hem echt niet laten gaan. Aan strafrecht zijn ze nu dus nog niet. Nu is het politie-onderzoek nog maa pas bezig. En daar kan Tim wel een rol spelen ter hulp van Adil. Als hij bijvoorbeeld bewijs vindt dat Adil niet schuldig is of dat iemand anders schuldig is. Dus ergens had Lowie wel een punt.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: do 09 jan 2020, 23:33 Dus ergens had Lowie wel een punt.
Ja, een slecht punt. 't is niet omdat hij Tim persoonlijk kent, dat hij een politieagent op zo'n manier de les moet menen te mogen spellen. :thumbdown:
Lowie moet een ander niet vertellen hoe hij/zij z'n werk moet doen, dat hij maar naar zichzelf kijkt... Daar is ook één en ander aan te verbeteren! :yup:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ging hier tekeer als een kip zonder kop: zonder de feiten te kennen zomaar ergens binnenstormen en daar z'n gal spuwen! Not done! :nope:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Lowieke heeft op een werf in Kortrijk precies een potrel tegen zijn nek gekregen :whistle:
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Bowie zoekt een 'bedrijfsjurist' nu ze gaan uitbreiden. En ja, wie is de enige bedrijfsjurist in Thuis ? Dries !

t Verwondert met dat ze Nancy of Tamara nog niet inschakelen
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

johan1969 schreef: wo 26 feb 2020, 11:33 Bowie zoekt een 'bedrijfsjurist' nu ze gaan uitbreiden. En ja, wie is de enige bedrijfsjurist in Thuis ? Dries
Bob moest van Tamara Dries toch al opbellen voor die functie. Waarop Bob zei dat hij zal moeten solliciteren zoals elke andere kandidaat. De kans is uiteraard heel groot dat Dries het wordt :lol:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Kiki_Dee schreef: wo 26 feb 2020, 13:04 De kans is uiteraard heel groot dat Dries het wordt
En dan wordt het natuurlijk heel leuk met het kantoor van Karin en Tom over de deur. Ambiance bordel verzekerd! :yup:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

En 3 collega's die samenwonen ! Ik zou mijn collega's toch niet continu in mijn vrije tijd willen zien. Ik vind dat het er nogal studentikoos aan toe gaat in Bowies huis hoewel ze allemaal werken
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Hoe ongevoelig kan Lowie zijn zeg? Tegen Chantal zeggen dat ze niet in de weg loopt... :roll:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: ma 14 sep 2020, 21:26 Hoe ongevoelig kan Lowie zijn zeg?
Dat was een verspreking. Heeft niets te maken met ongevoeligheid. Lowie is overrompeld, dan zegt een mens soms iets zonder echt diep na te denken.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Wat mij vooral opviel, was dat Chantal het zelf had over in de weg lopen.
En Viv antwoordde dat ze niet in de weg liepen.
Als zij er zelf op die manier over praten, dan vind ik dat we er niet te zwaar moeten aan tillen als Lowie spontaan zoiets zegt.
Het was vast niet zijn bedoeling om hen de kwetsen.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

En ik zie het volgende drama al aankomen : Lowie die zijn rechten als huisbaas weer eens gaat willen uitoefenen en eisen dat Bobbie, Tamara en kleine Leo naar boven verhuizen zodat Chantal de kamer op het gelijkvloers kan gebruiken :whistle:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef: di 15 sep 2020, 10:56 Wat mij vooral opviel, was dat Chantal het zelf had over in de weg lopen.
En Viv antwoordde dat ze niet in de weg liepen.
Als zij er zelf op die manier over praten, dan vind ik dat we er niet te zwaar moeten aan tillen als Lowie spontaan zoiets zegt.
Het was vast niet zijn bedoeling om hen de kwetsen.
Ik vond het eigenlijk vooral een grappig moment. Ik denk dat ik zelfs in Chantal haar plaats zou gereageerd hebben met zoiets als "Allé, in de weg rijden eigenlijk".
0 x
Gesloten