Hebben ze iets gevonden? Dat hebben we (mijn man en ik) dan gemist...daffy duck schreef: do 19 dec 2019, 17:35 Eventueel is het om als bewijsmateriaal te gebruiken in deze verkrachtingszaak
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
ikke
- x 435
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1371
- x 1727
- Contacteer:
Hebben we niet gezien! Misschien heeft Lexy er wat van gesnoven zoals ze opgefokt was in de bar toen ze Lowie zag!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5

- x 982
- x 584
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1371
- x 1727
- Contacteer:
Zal daar dan het gewone ongedwongen en ongeforceerd sfeertje zijn zoals gewoonlijk!martha schreef: za 21 dec 2019, 12:24 Dus op tweede kerstdag naar het kerstdiner bij kolonel Marianne
0 x
-
Yole
- Nog geen rang
De keuken in cafe/bar Madame leek wel erg veel op de keuken van Pascalleke van de Kampioenen... hahahah
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1371
- x 1727
- Contacteer:
Ik vond Adil zoveel levendiger en zo blij dat hij verlost was van heel die 'bloedzuigerklieke' die gewoonlijk aan hem plakt! Hij was best oké vandaag bij z'n nieuwe vriendin! 
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Er zal geen vriendin zijn want Lowie is bezig met Adil onder zijn duiven te schieten en tevens Olijfje te bedriegen.
0 x
-
ThuisStan123
- Poster rang 1

- x 19
- x 52
Ik zou niet graag zien dat er een wig wordt gedreven tussen die twee, maar het is nu haast onvermijdelijk. Spijtig genoeg
Dat Lowie zijn Olivia vroeg of laat zou bedriegen, daar had ik eigenlijk al aan zitten denken vanaf het moment dat ze naar Londen vertrok. Bij Tim had ik even het vermoeden toen Lexie op de proppen kwam, maar hij is, zoals ik hem ken, gewoon trouw gebleven aan Sam. Of Lowie dat ook zou kunnen, was voor mij een veel grotere vraag
Dat Lowie zijn Olivia vroeg of laat zou bedriegen, daar had ik eigenlijk al aan zitten denken vanaf het moment dat ze naar Londen vertrok. Bij Tim had ik even het vermoeden toen Lexie op de proppen kwam, maar hij is, zoals ik hem ken, gewoon trouw gebleven aan Sam. Of Lowie dat ook zou kunnen, was voor mij een veel grotere vraag
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1371
- x 1727
- Contacteer:
Zal hij het opbiechten aan z'n Olijfke of gewoon doen of z'n neus bloedt?ThuisStan123 schreef: za 28 dec 2019, 10:21 Of Lowie dat ook zou kunnen, was voor mij een veel grotere vraag
0 x
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 982
- x 584
Zijn neus zal niet bloeden, daar zal zijn kater wel voor zorgen 
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1371
- x 1727
- Contacteer:
Ik vond het gisterenavond nogal een aflevering met wat teveel ambiance bordel als je begrijpt wat ik bedoel: Angele en Tarzan, de uitleg van de cafébazin hoe zij haar avond doorgebracht had met Louis, Waldek en zijn weglopende partner, ...
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
De aflevering is dramatisch geëindigd, Thilly wordt aangevallen en ik vrees dat het slecht afgelopen is en we kunnen al raden wie die aanvaller is.
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik ben niet zo zeker dat Thilly diegene is die werd aangevallen...apestaart schreef: wo 01 jan 2020, 02:26 De aflevering is dramatisch geëindigd, Thilly wordt aangevallen en ik vrees dat het slecht afgelopen is en we kunnen al raden wie die aanvaller is.
0 x
-
ThuisStan123
- Poster rang 1

- x 19
- x 52
Ik weet haast wel zeker dat Jasper de moordenaar is (volgens mij was die feestganger echt wel dood) maar ik denk dat hij, per vergissing, Frederieke te pakken heeft gekregen. Het verhaal van de boksleraar heeft dus inderdaad nog een fameus staartje gekregen.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1371
- x 1727
- Contacteer:
eindelijk eens een verhaallijn waarover we kunnen 'speculeren'. Al die gelijke verkleed pakjes...knap bedacht! 
0 x