Jasper Berens (Kristof Verhassel)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Denk dat het die van Waldek was, om het extra in de verf te zetten!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik dacht ook die van Waldek, maar hoe komen die aan elkaars nummer?
Blijkbaar zat het nummer van Jasper toch opgeslagen in die telefoon?
Blijkbaar zat het nummer van Jasper toch opgeslagen in die telefoon?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Maar wat was de boodschap dan, waardoor ze allebei nogal schrokken?
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Volgens mij heeft Jasper alles gefilmd die avond dat Thilly drugs genomen heeft. Het komt waarschijnlijk over alsof het met wederzijdse toestemming is, maar Thilly was onder invloed.
Hij heeft dit filmpje dan doorgestuurd naar Waldek
Hij heeft dit filmpje dan doorgestuurd naar Waldek
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ik dacht ook Waldek zijn telefoon en er was niet alleen de opname van het gesprek maar ook kusgeluiden

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Hij haalde die gsm toch uit zijn eigen jas (denk ik toch), dus idd, hoe komt het dat dit geen onbekend nummer is voor Waldek maar er zelfs een foto van Jasper verschijnt?satine schreef: za 07 dec 2019, 10:57 Ik dacht ook die van Waldek, maar hoe komen die aan elkaars nummer?
Iemand die onder invloed is van cocaïne/amfetamines spreekt niet op dergelijke beheerste manierKiki_Dee schreef: za 07 dec 2019, 15:11 Het komt waarschijnlijk over alsof het met wederzijdse toestemming is, maar Thilly was onder invloed.

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik heb géén idee hoe mensen klinken die onder invloed zijn van cocaïne, maar hier was toch een helder pratende Thilly aan het woord, ze klonk niet echt als iemand die stomdronken of zoiets was.
Dit gezegd zijnde, ik kan me niet voorstellen dat Jasper en Waldek ooit telefoon nummers zouden uitgewisseld hebben. Dus dat Jasper zomaar een filmpje naar Waldeks telefoon kan sturen is raar.
In ieder geval dus maar goed dat Thilly/Judith geen klacht hebben ingediend, want dit filmpje bewijst toch alvast dat het min of meer met wederzijdse toestemming was.
Dit gezegd zijnde, ik kan me niet voorstellen dat Jasper en Waldek ooit telefoon nummers zouden uitgewisseld hebben. Dus dat Jasper zomaar een filmpje naar Waldeks telefoon kan sturen is raar.
In ieder geval dus maar goed dat Thilly/Judith geen klacht hebben ingediend, want dit filmpje bewijst toch alvast dat het min of meer met wederzijdse toestemming was.
0 x
-
- x 435
ik denk niet dat een filmke zomaar als bewijs wordt aanvaard.Tiboko schreef: za 07 dec 2019, 19:45 want dit filmpje bewijst toch alvast dat het min of meer met wederzijdse toestemming was.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Via een medium als facebook misschien? Dan moet je de naam maar opzoeken en als die persoon het toestaat, kan je hem berichten sturen zelf al ben je geen vrienden.Tiboko schreef: za 07 dec 2019, 19:45 Dit gezegd zijnde, ik kan me niet voorstellen dat Jasper en Waldek ooit telefoon nummers zouden uitgewisseld hebben. Dus dat Jasper zomaar een filmpje naar Waldeks telefoon kan sturen is raar.
Ik heb geen idee hoe iemand onder invloed klinkt, maar het blijft een serie, dus soms wordt de realiteit wat bijgestuurd
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik heb het gevoel dat de ketamine er pas later aan te pas gekomen is.
Eerst een lijntje coke, en na het plezier 'nog een lijntje' waarbij dan de ketamine boven gehaald is, zonder dat Thilly wist wat ze in haar neus stak.
Daarna is ze dan blijkbaar bewusteloos geraakt en wat er dan gebeurd is, daar hebben we voorlopig het raden naar.
Eerst een lijntje coke, en na het plezier 'nog een lijntje' waarbij dan de ketamine boven gehaald is, zonder dat Thilly wist wat ze in haar neus stak.
Daarna is ze dan blijkbaar bewusteloos geraakt en wat er dan gebeurd is, daar hebben we voorlopig het raden naar.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Toch wel heel dom voor iemand die de wereld rondgereisd is om je zomaar te laten vangen aan een uitdaging van een onbetrouwbaar individu! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Wat mij opviel was dat Chantal gisteren 'de rest van het filmpje' wou zien - en haar opmerking dat ze normaal toch alles deelden.
Zou dit de gebruikelijke werkwijze zijn?
Jasper filmt zijn escapades en zijn vrouw krijgt dat achteraf te zien?
Zou dit de gebruikelijke werkwijze zijn?
Jasper filmt zijn escapades en zijn vrouw krijgt dat achteraf te zien?
1 x
- pnele
- Poster rang 1
- x 8
- x 7
En dan vooral, filmt hij ze allemaal en zijn die vrouwen daar dan van op de hoogte?
Ik kan mij niet inbeelden dat Judith hier toestemming zou voor gegeven hebben, vooral niet toen ze nog niet wist dat hij een vrouw had.
Ik kan mij niet inbeelden dat Judith hier toestemming zou voor gegeven hebben, vooral niet toen ze nog niet wist dat hij een vrouw had.
1 x