Leo Vertongen (Walter Moeremans)
-
- Nog geen rang
- x 2
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Re: Leo Vertongen (Walter Moermans)
En weer wond Leo zich verschrikkelijk op.
Ik herinner mij dat hij vroeger altijd bij Ann zat te klagen over zijn gezondheid en dat hij een veel te hoge bloeddruk had. Maar telkens iets gebeurt, ontploft hij. Ooit ontploft zijn hart en is het bye bye Leo.
Ik herinner mij dat hij vroeger altijd bij Ann zat te klagen over zijn gezondheid en dat hij een veel te hoge bloeddruk had. Maar telkens iets gebeurt, ontploft hij. Ooit ontploft zijn hart en is het bye bye Leo.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Tja, de aard van 't beestje zeker? Maar aan de andere kant toont het nogmaals dat brulkabouter Leo door vuur zou gaan voor mensen die hij graag ziet.
0 x
-
- x 435
Dat was hij dan toch even zelf vergeten toen hij Marianne van diefstal beschuldigde.aan de andere kant toont het nogmaals dat brulkabouter Leo door vuur zou gaan voor mensen die hij graag ziet.

0 x
-
- Poster rang 4
Bij Tamara was hij de Leo die ik graag heb en hoe raar ook, hij geeft de indruk een mens te zijn
geen personage dus, die per toeval in Thuisdorp terechtkomt en hij lijkt dat niet te zien.
geen personage dus, die per toeval in Thuisdorp terechtkomt en hij lijkt dat niet te zien.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Haha Leo is verdwaaldranske schreef:hij geeft de indruk een mens te zijn geen personage dus, die per toeval in Thuisdorp terechtkomt en hij lijkt dat niet te zien.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
ikke schreef:Dat was hij dan toch even zelf vergeten toen hij Marianne van diefstal beschuldigde.aan de andere kant toont het nogmaals dat brulkabouter Leo door vuur zou gaan voor mensen die hij graag ziet.![]()

En je hebt wel gelijk, maar hij schoot in de verdediging voor Rosa die hij ook graag ziet.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Gisteren was het duidelijk dat Leo niks meer van Marianne moet weten, hij negeerde haar straal wat zeg ik, hij doet alsof zij niet meer bestaat.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik denk dat je je vergist.apestaart schreef:Gisteren was het duidelijk dat Leo niks meer van Marianne moet weten.
Hij deed extra zijn best om haar die indruk te geven. Leo is helaas doorzichtig.
Hij wacht vol ongeduld tot madame de eerste stap zet.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Die indruk kreeg ik ookTiboko schreef:Ik denk dat je je vergist.apestaart schreef:Gisteren was het duidelijk dat Leo niks meer van Marianne moet weten.
Hij deed extra zijn best om haar die indruk te geven. Leo is helaas doorzichtig.
Hij wacht vol ongeduld tot madame de eerste stap zet.

En eerlijk gezegd hoop ik dat Marianne het laat voor wat het is.
Leo heeft het idee dat hij nu weer een veertje van zijn lippen kan blazen (o.a. door zijn baantje bij de taxi's), en nu heeft hij Marianne niet meer nodig om zijn dagen te vullen.
Maar feit blijft dat hij haar vals beschuldigd heeft. Ik dacht dat hij nog niet wist dat Britney die ring had, maar blijkbaar weet hij dat wel en vindt hij het niet eens nodig om een kleine pas op de plaats te maken wat zijn uitspraken betreft.
Mooie "vriend" is dat...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Allee, Leo mag voortaan voor privé chauffeur spelen voor Steven en Rosa. 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Hij was toch als taxichauffeur in dienst bij Femke? Gaat hij dat combineren?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik kan het ook niet goed volgen.
Als hij ten allen tijde moet klaar staan voor Steven en Rosa, blijft Taxi Lev weer achter met maar 1 chauffeur op dit moment.
Als hij ten allen tijde moet klaar staan voor Steven en Rosa, blijft Taxi Lev weer achter met maar 1 chauffeur op dit moment.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik had begrepen dat Steven en Rosa hem boeken via Taxi Lev. En ze zullen hem niet elke dag nodig hebben, hé!
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dan zal het toch wel weleens gebeuren dat , als ze op stel ebnsprong, ergens heen willen, Leo niet beschikbaar is. Als hij tenminste volop blijft meedraaien bij dat taxibedrijf.
0 x