Sam De Witte (An Vanderstighelen)
-
- Nog geen rang
Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)
Gewoon Eddy aannemen als hij vrijkomt. En we kunnen weer genieten van Eddy en Frank op de werkvloer.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Smaken verschillen.
Ontopic:
Als de klanten van de Kabouters blijven afhaken zoals gisteren het geval was, dan zal Sam niet veel volk meer moeten aannemen vrees ik.
Ontopic:
Als de klanten van de Kabouters blijven afhaken zoals gisteren het geval was, dan zal Sam niet veel volk meer moeten aannemen vrees ik.
0 x
-
- x 435
'k Denk ook niet dat Sam ook maar één seconde zal overwegen om Eddy terug in dienst te nemen.
TTZ: ik ga ervan uit dat ze niet nog een probleemgeval erbij wilt.
Sam zou beter gaan solliciteren bij haar moeder en met de taxi gaan rijden.
TTZ: ik ga ervan uit dat ze niet nog een probleemgeval erbij wilt.
Sam zou beter gaan solliciteren bij haar moeder en met de taxi gaan rijden.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik denk niet dat Sam een goede taxichauffeur zou zijnikke schreef:Sam zou beter gaan solliciteren bij haar moeder en met de taxi gaan rijden.![]()

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Amai, gij drukt het nog zacht uit! Zeg maar gerust liever lui dan moe.ikke schreef:Ze heeft al eens potentiële werknemers op sollicitatiegesprek laten komen.
Maar na die teleurstellende ervaring met de werkonwillige broer van Adil, heeft ze van verdere gesprekken af gezien.
Niet te doen!
Maar ze had vooraf wel uit heel goede bron vernomen dat "da nie goe ging komen" met Younes en toch duwde ze haar willetje door.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Het wordt stilaan haar gewoonte om zich te pas en te onpas zo koleriek te gedragen. Een vrouwelijk Lowieke, zeg maar.nounake schreef:Zoals ze altijd doet
A propos: ook zij heeft een foto van zichzelf in haar "living" hangen. Typisch!
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
A propos: ook zij heeft een foto van zichzelf in haar "living" hangen. Typisch![/quote]
Rosa heeft dat ook ...rare mensen toch
Rosa heeft dat ook ...rare mensen toch

0 x
-
- x 435
Rosa heeft dat ook ...rare mensen tochnounake schreef:A propos: ook zij heeft een foto van zichzelf in haar "living" hangen. Typisch!

Serieus? Ik heb daar nog niet op gelet, maar ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die dat raar vindt

Bij Sam verwondert het me niet, die denkt echt dat de nulmeridiaan door haar 'je weet wel' loopt.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
En wat is daar nu verkeerd aan ? Hier bij mij staan ook (vakantie)foto's waarop ik sta te blinken.
0 x
-
- x 435
Ik hoop maar dat Sam zo slim zal zijn om haar mannen met een overall zonder naam naar de kasteel te sturen. En liefst ook niet met de bestelwagen van de Kabouters. 

0 x
-
- x 435
Goh...tvx1 schreef:Ik hoop maar dat Sam zo slim zal zijn om haar mannen met een overall zonder naam naar de kasteel te sturen. En liefst ook niet met de bestelwagen van de Kabouters.

0 x
-
- Poster rang 1
Is er nu in één aannemer die iemand zoals die Yunes in dienst zou nemen? Wat een attitude en motivatie heeft die kerel... en dan nog meer geld per uur eisen. Totaal onrealistisch dat zo iemand aan de bak komt.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Niet alleen neemt ze iemand als Junes aan, ze neemt hem dan ook nog aan voor een job in het zwart.
En je voelt al van kilometers ver dat dit slecht gaat aflopen.
En dan die zever dat ze haar mannen hun job wil laten behouden.
Als ze betrapt wordt op zwartwerk dan heeft er niemand nog een job - want reserves heeft ze blijkbaar niet.
Haar personeel heeft haar al eens uit de brand geholpen na een andere stommiteit.
Ze zou beter haar mannen een paar weken laten gaan doppen en geen risico's nemen.
En je voelt al van kilometers ver dat dit slecht gaat aflopen.
En dan die zever dat ze haar mannen hun job wil laten behouden.
Als ze betrapt wordt op zwartwerk dan heeft er niemand nog een job - want reserves heeft ze blijkbaar niet.
Haar personeel heeft haar al eens uit de brand geholpen na een andere stommiteit.
Ze zou beter haar mannen een paar weken laten gaan doppen en geen risico's nemen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
En aan haar flik van een echtgenoot liegt ze dan ook nog eens . Ik vraag me af of dat de carrière van Tim niet zou kwwad doen als uitkomt dat zijn vrouw zwart werk doet ?
0 x