Christel schreef:Echt, ik begrijp Waldek minder en minder... Of hij nu wel of niet voor Simonne wil kiezen, dat verandert niks aan het feit dat zijn relatie met Julia geen toekomst heeft. 
Zou hij nu écht overwegen om dan toch maar bij Julia te blijven, omdat het met Simonne toch niks wordt? 

Volgens mij wil hij helemaal voor Simonne gaan, maar doet hij dat ten eerste nu niet meer omdat Yvette hem gevraagd heeft om Simonne los te laten, en ten tweede omdat hij geen hysterische toestanden wil van zowel Frank als Julia als hij helemaal voor Simonne zou gaan, om nog maar te zwijgen van de reactie van de anderen. Met andere woorden eigenlijk is hij te laf om te kiezen. OF.....Het moet zijn dat hij graag van twee walletjes eet, want dat is wat hij nu gewoon doet, hij gaat naar Julia kust haar en doet alsof er niets aan de hand is, om daarna terug in de armen van Simonne te vliegen terwijl ze dan allebei zeggen het mag niet het mag niet  

om vervolgens weer te kussen  

satine schreef:Als hij zijn relatie met Julia verbreekt, waar gaat hij dan wonen?
In het gemeenschapshuis, de logeerkamer van Rosa, bij Toon en Frank?  

Dan gaat hij toch gewoon bij Simonne wonen.
Daar heeft hij al gewoond en Simonne zal dan gewoon hopen dat Yvette zal bijdraaien,
en anderzijds weet ze (Simonne) nu ook dat haar moeder niet lang meer heeft.
Nu zolang Julia haar mond houdt kan het spel nog blijven duren en kan Waldek verder blijven gaan met twee vrouwen, en lekker laf en achterbaks doen alsof er niets aan de hand is tegenover Julia en de rest. Maar vanaf dat Julia haar mond open doet... dan zal het gedaan zijn met van twee walletjes eten. Op dat vlak zeer teleurgesteld in Waldek, hij was eigenlijk de enige zogenaamde normale man in Thuis, de man die niet vreemd gaat, de man die altijd lief en zorgzaam is. MAAR misschien wil men nu wel gewoon aantonen dat Waldek ook maar een mens is en dat verliefd worden je overvalt en moeilijk is tegen te houden. Maar naar mijn idee gaat moeilijk ook. Maar ja dan zou het geen soap meer zijn hé