Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Bericht door Linne »

Grappig om zien hoe Paulien hen aanstaarde vanachter de toog :eek:
Afgezien van schending van beroepsgeheim als dokter had ze dit
discreet kunnen doen inplaats van in de Frens of all places :nope:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:Hmm, wel ze zaten daar wel met zijn twee hé. Ik denk niet dat iemand anders dat gehoord heeft hoezeer Paulien ook haar oren spitste.
Juist, maar ik meen te hebben gezien dat het gisteren buitengewoon druk was in "De Frens".
En we weten ook al lang dat het wat Paulien betreft niet bij oren spitsen zal blijven.
Binnen de kortste keren heeft ze Toon uitgehoord en is iedereen die het niet te weten mocht komen op de hoogte van de blunder van Judith (en die van Toon)!
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Paulien heeft op zijn minst gezien ( en Kaat trouwens ook) dat Toon nattigheid voelde ( lees : weer eens een pint over zich heen kreeg) en Paulien kennende zal ze wel doorvragen bij Toon tot ze weet wat er aan de hand is!
0 x
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

ikke schreef:
Caligula schreef:Hmm, wel ze zaten daar wel met zijn twee hé. Ik denk niet dat iemand anders dat gehoord heeft hoezeer Paulien ook haar oren spitste.
Juist, maar ik meen te hebben gezien dat het gisteren buitengewoon druk was in "De Frens".
En we weten ook al lang dat het wat Paulien betreft niet bij oren spitsen zal blijven.
Binnen de kortste keren heeft ze Toon uitgehoord en is iedereen die het niet te weten mocht komen op de hoogte van de blunder van Judith (en die van Toon)!
Een gescheurd condoom kan je geen blunder noemen, dat is eerder een ongelukje.

Judith daarentegen, dat is een echte blunder.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Lolplayer schreef:
ikke schreef:
Een gescheurd condoom kan je geen blunder noemen, dat is eerder een ongelukje.

Judith daarentegen, dat is een echte blunder.
Juist, maar ik had het over Toon, niet over zijn condoom! Toon is ook een wandelende blunder! :mrgreen:
En Judith, ja, als dokter vind ik haar ook een echt karikatuur, maar daarmee past ze perfect bij die andere karikaturale dokteres. :thumbdown:
0 x
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Het is simpel, er was maar 1 omstandigheid waarin Judith Toon over die zwangerschap had mogen aanspreken, namelijk als ze de toestemming daarvoor had gevraagd en gekregen van Tamara. En dan NOG niet in de Frens, maar liefst in haar praktijk.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Jules schreef:Het is simpel, er was maar 1 omstandigheid waarin Judith Toon over die zwangerschap had mogen aanspreken, namelijk als ze de toestemming daarvoor had gevraagd en gekregen van Tamara. En dan NOG niet in de Frens, maar liefst in haar praktijk.
De enige oplossing en daarom onmogelijk in Thuis. Dokters gaan aangaande de patient niet met het beroepsgeheim op café lopen om het daar ene in te prenten en als die zich dan, hoe fout hij ook is
verdedigt ZEKER GEEN GLAS DRANK TEGEN HEM UITGIETEN. Deze scene was absurd.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Lovenswaardig dat Judith een luisterend oor bood aan Tamara/ Zou zij zo bezorgd zijn om al haar ongewenst zwangere patiënten dat zij de vaders publiekelijk de les gaat lezen? Of rook dat wat naar eigenbelang en jaloezie?
0 x
Billie
Nog geen rang

Bericht door Billie »

En toch heeft de actie van Judith, hoe deontologisch onverantwoord ze ook was, Toons ogen eindelijk geopend. Gelukkig besefte Judith vandaag maar al te goed dat ze heeft gefaald als arts, maar als mens vind ik haar actie begrijpelijk, wat haar motief ook moge geweest zijn...
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

En waar is het bewijs dat Tamara niet liegt? 'Ik geloof haar' is alles wat Judith te bieden heeft ! :boo:

Het is niet voor niets dat artsen geen rechter en beul mogen zijn - zij hebben geen juridische achtergrond en hun zorg gaat niet verder dan de fysieke/geestelijke van de hulpvrager. Is Toon wel de vader blijft een vraagteken, zonder DNA onderzoek en zelfs als hij het is heeft zij hem niet de les te lezen, want hij heeft recht op bescherming van zijn privacy. Hij moet haar aangeven en zij moet haar licentie verliezen!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Judith woont nu wel in het mooiste huis van de Dreef, maar wat een ongezellig, lelijk, kleurloos interieur is me dat zeg !
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ze zijn ook nog maar net verhuisd, hè? Het lijkt erop dat ze gewoon rustig inhuizen, dus mettertijd zal er vast wel wat meer sfeer inkomen :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Wiske
Nog geen rang
x 6

Bericht door Wiske »

flodderke schreef:Judith woont nu wel in het mooiste huis van de Dreef, maar wat een ongezellig, lelijk, kleurloos interieur is me dat zeg !
Ik had nu toch ook verwacht dat er wat meer van hun smaak ging aanwezig zijn.
Er is daar voor zover ik mij kan herinneren niet veel aan het interieur veranderd...
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Ik vind het interieur nog fletser als voorheen, de muren zo beige, precies of het behang is eraf gehaald. En dan die stoelen in de living, precies witte plastieken gevallen vanop een caféterras.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1043
x 589

Bericht door martha »

en ze kunnen misschien eens aan Charité vragen om die poster van Ayers Rock aan de muur te hangen ipv op de kast te laten staan :whistle:
0 x
Plaats reactie