Je zou het gaan denken. Bijna dacht hij ook al dat de dood van Lucas zijn schuld was.Captain Cuckoo schreef:Eigenlijk doet hij mij denken aan het systeem van de "restbank" bij de bankencrisis. Als wat slecht was werd daarin gepropt, wat goed was kreeg gewoon een nieuwe naam. Ook hier zit zijn verleden als bedrieger, oplichter en kl♫tzak verzegeld in "de oude Luc" want de nieuwe Luc 2.0 is toch ooh zo lief en ooh zo begripvol.
Luc Bomans (Mark Willems)
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Luc Bomans (Mark Willems)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Hij herinnert zich niet meer aan zijn (nochtans talrijke) misstappen. Zijn die daardoor automatisch vergeven? Dacht het niet! Geen berouw, geen vergeving, zou een bekende strafpleiter uitroepen.nounake schreef:Ik kan hem niet apprecieren
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

- Flower-Power
- Poster rang 2

Ik weet niet, ergens denk ik van niet, want ik heb ook de indruk, dat hij niet meer weet dat hij ooit een relatie had met Rosa, de enige waar hij soms over praat is Julia.flodderke schreef:Luc doet misschien alsof.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Zou Luc niet weten dat Peter en Femke die hem alles hebben afgepakt nu diep in de shit zitten vooral met lieve Rosa in de buurt?
0 x
Potentia Principatum
-
flodderke
- Poster rang 2

- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Maar hoeveel weet Luc daarvan?flodderke schreef:Hij wist toch wie Lucas was blijkbaar.
Weet hij wie Femke en Peter zijn en hoe hij in de toestand is verzeild geraakt waar hij nu in verkeert?
Of weet hij wie Lucas is, omdat iedereen er nu over bezig is?
Dat is wel een verschil - vind ik.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat vind ik ook, en ik vraag me ook af wat Luc zich nou wel herinnert en wat niet.satine schreef:Maar hoeveel weet Luc daarvan?flodderke schreef:Hij wist toch wie Lucas was blijkbaar.
Weet hij wie Femke en Peter zijn en hoe hij in de toestand is verzeild geraakt waar hij nu in verkeert?
Of weet hij wie Lucas is, omdat iedereen er nu over bezig is?
Dat is wel een verschil - vind ik.
Rosa heeft hem bijvoorbeeld in moeten lichten over Jack, want hij had in eerste instantie totaal geen idee meer waarom Jana niks van hem moet hebben. Van de andere kant wist hij een tijdje geleden blijkbaar nog wel dat hij met Julia getrouwd is geweest.
Zijn geheugenverlies lijkt op die manier wat selectief...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Ik vertrouw Luc en zijn geheugenverlies helemaal niet. Een vos verliest zijn haren maar niet zijn streken en Luc is altijd een heel sluwe vos geweest. Hij wist wel dat hij met Djoulia getrouwd was. We zullen wel zien wat de toekomst brengt zeker in het volgende seizoen 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik snap z'n toestand ook niet helemaal. In het begin van het seizoen was hij door hersenbeschadiging een plant geworden. Ik veronderstelde dat die toestand dan ook onomkeerbaar zou zijn en dat er geen zinnig woord meer ging uitkomen. Maar intussen geeft hij toch blijk van heldere momenten.
Zijn er hier experten van Luc z'n toestand?
Zijn er hier experten van Luc z'n toestand?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
@ Lord F (en geïnteresseerden)
http://belgianstrokecouncil.be/wp-conte ... Wat-Nu.pdf
Daar kan je info vinden over gelijkaardige toestand door niet aangeboren hersenletsel en het verloop van revalidatie.
http://belgianstrokecouncil.be/wp-conte ... Wat-Nu.pdf
Daar kan je info vinden over gelijkaardige toestand door niet aangeboren hersenletsel en het verloop van revalidatie.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Er zal toch wel voldoende onderzoek gedaan zijn naar Luc zijn mentale toestand neem ik aan?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Weet niet of ik een expert ben maar het menselijk brein is tot veel in staat,zelfs heel beschadigd, geloof me.lord F. schreef:Zijn er hier experten van Luc z'n toestand?
Je zou er echt van verschieten.
Wat mij interesseerd in deze is of dat Luc weet dat zijn vroegere partner nu diep in de miserie zit. Met een beetje hulp van ons Rosa mss?
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Ook niet onbelangrijk: in het geval van Luc zal "vergeten" of "verdringen" verdacht dicht bijeen liggen, vermoed ik.Caligula schreef:Weet niet of ik een expert ben maar het menselijk brein is tot veel in staat,zelfs heel beschadigd, geloof me.lord F. schreef:Zijn er hier experten van Luc z'n toestand?
Je zou er echt van verschieten.
Wat mij interesseerd in deze is of dat Luc weet dat zijn vroegere partner nu diep in de miserie zit. Met een beetje hulp van ons Rosa mss?
0 x