Die indruk had ik ook, te meer daar wij het gesprek niet mochten volgen. Samenzwering met Marianne? Duistere plannen? Come and see next week...Caligula schreef:Het telefoontje van Nancy met Marianne is wel een beetje vreemd hé?
Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Zo ver wij weten is Nancy de enige die daar nog het vertrouwen van Marianne "geniet". Toch logisch dat die al eens méér weet dan wij?annekeHU schreef:Ik ben ook wel benieuwd waarom Nancy Marianne haar heldin noemde!
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Ik ging er eigenlijk vanuit dat het over de verkoop van het huis ging.Captain Cuckoo schreef:Zo ver wij weten is Nancy de enige die daar nog het vertrouwen van Marianne "geniet". Toch logisch dat die al eens méér weet dan wij?annekeHU schreef:Ik ben ook wel benieuwd waarom Nancy Marianne haar heldin noemde!
Omdat Nancy nog altijd gebeten loopt over het feit dat ze niet meer mag poetsen bij Ann en Mayra. Dus zal ze het wel leuk vinden als Ann en Mayra het huis moeten verlaten...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Het zou wel eens kunnen dat Nancy zich weer blij maakt met een dode mus.
0 x
Potentia Principatum
-
Arciat
- Nog geen rang
Heel vreemd idd. Nancy leek heel opgelucht. Een goede zet van Marianne? Schaak/mat de proffiteurkes?
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik vond dat niet zo vreemd ! Die ziet zichzelf met heel haar smala daar al intrekken......Caligula schreef:Het telefoontje van Nancy met Marianne is wel een beetje vreemd hé?
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

Het zou wel vreemd zijn van Marianne om Nancy in iets geheims in te wijden, aangezien Nancy een reputatie heeft van klappei.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Zo had ik het ook geïnterpreteerd. Nancy heeft altijd geloofd dat madame Marianne onschuldig in de gevangenis zat, in tegenstelling tot Ann natuurlijk. Toen was de temperatuur al serieus onder de 0. En haar ontslag heeft Nancy alleen maar rancuneuzer gemaakt.Duimelijntje schreef:Ik ging er eigenlijk vanuit dat het over de verkoop van het huis ging.Captain Cuckoo schreef:Zo ver wij weten is Nancy de enige die daar nog het vertrouwen van Marianne "geniet". Toch logisch dat die al eens méér weet dan wij?annekeHU schreef:Ik ben ook wel benieuwd waarom Nancy Marianne haar heldin noemde!
Omdat Nancy nog altijd gebeten loopt over het feit dat ze niet meer mag poetsen bij Ann en Mayra. Dus zal ze het wel leuk vinden als Ann en Mayra het huis moeten verlaten...
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5

Nancy op haar opperbest zou ik zo zeggen. Ze kan het gewoon niet laten hé. Ze zou veel beter haar grote klep dichthouden,maar ja,Nancy hé. Nu moet gezegd dat Rosa en Peggy ook niet verlegen zijn om een "woordje te placeren".
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Drie maanden voor de grote verhuis is Nancy zichzelf al subtiel een postje aan het toekennen. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Een postje aan het toekennen ja, subtiel dat zou ik niet zo direct beweren! Subtiliteit en Nancy zijn wel 2 verschillende zaken.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Telkens Nancy triomfeert is gewoonlijk een koude douche niet ver verwijderd.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Onmogelijk mens toch !!! Nu denkt ze weer dat ze mee zal verhuizen ;;;

0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja zeg, Peter en Femke en Nancy en Eddy gezellig samen! Nancy wordt eens wakker!
0 x
Potentia Principatum