Wiske de kat
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Re: Wiske de kat
Waarom een zwerfkat? Het kan even goed de kater van de buren geweest zijn.
En waarom ordinair?
En waarom ordinair?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ordinair=geen raskat. Dat wou ik zeggen. Het zou natuurlijk kunnen dat de buren een "gewone" kat hebben. Maar je weet toch ook wel dat als katten die drang hebben het gewoonlijk niet lang duurt. En dat gaat echt bliksemsnel snel hé. Zelf gezien.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 2
-
- x 435
Lowie was al van lang voor hij die kat in huis haalde aan het niezen. Het éne heeft volgens mij niets met het andere te maken.ikke schreef:Gisteren was Lowie weer aan het niezen.
'k Vrees dat Wiske niet zal kunnen blijven, tenzij Lowie met een pilleke van zijn genies af kan geholpen worden?
De rest van het gemeenschapshuis zag duidelijk geen graten in de aanwezigheid van een kat.
Lang leve Wiske?!
0 x
-
- Poster rang 2
- Amiche
- Poster rang 2
Serieus - een personage-topic? Jullie realiseert je toch dat het dan wel steeds over de mensen om haar heen zal gaan, niet? De kat zelf zorgt niet voor verhalen en drama, want ze is niet meer dan een tafel of de doos met cornflakes. 

0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Yvetje
- Poster rang 3
- x 193
- x 236
Ik denk dat geen enkele tafel of doos cornflakes 20 reacties zou krijgen in iets meer dan een etmaal.
Er zijn andere nieuwe personages die het met heel wat minder moeten doen.
Dit topic niet lezen is natuurlijk ook een optie.
En dan nu terug ontopic.

Er zijn andere nieuwe personages die het met heel wat minder moeten doen.
Dit topic niet lezen is natuurlijk ook een optie.

En dan nu terug ontopic.

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Was er een hond in Thuis?! Ik herinner ij daar niets van. Wie zijn hond was dit?tvx1 schreef:Dat was Bengo. Maar ik hoop vooral dat deze kat niet hetzelfde lot beschoren is als Rozitska, de vorige Thuiskat.ikke schreef:Voor mij is Wiske heel erg welkom, maar ik vrees dat ze dezelfde weg zal opgaan als de hond van... ja, van wie was die hond ook alweer, hij veranderde een paar maal van baasjes vooraleer hij door toedoen van Gaïa uit "Thuis" verdween. Zelfs de vis en de kanarie van Frank spelen niet meer mee.GroteThuisfan!!! schreef:De kat van Olivia zal vanaf nu ook een Thuispersonage zijn, sinds gisteren. Dus? Hopelijk hoort ze hier thuis op het forum. En laat je gedachten en meningen over Wiske hier maar los.
Ik denk inderdaad ook dat Lowie allergisch zal zijn aan Wiske...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
De hond (Bengo) was van de Bastiaens (Eric-Martine-Sam-Sofie) Ik geloof dat die Viktor (vriend van Jenny voor een tijdje) hem heeft overgenomen en dat hij dan gestorven is.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Juist, Victor heeft zich ontfermd over Bengo en heeft ermee het Thuisdorp verlaten toen Jenny hem buiten smeet.Caligula schreef:De hond (Bengo) was van de Bastiaens (Eric-Martine-Sam-Sofie) Ik geloof dat die Viktor (vriend van Jenny voor een tijdje) hem heeft overgenomen en dat hij dan gestorven is.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
-
- Poster rang 2