Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door Caligula »

Idd lord F. ik heb het met heel wat minder gedaan! :lol: :lol: :lol:
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
martha schreef:Als Marianne verliefd is is het gezond verstand ver te zoeken bij haar :doh: . Remember "David" :yup:

Edit : Als Marianne genoeg aandacht krijgt van een man is het gezond verstand ver te zoeken.
Even denken wie de vorige weer allemaal waren >> Walter De Decker (een vrouwenzot), Jean-Pierre (een alcolieker), Swerts (een serieverkrachter), Walter Frans, Geert, David en nu dus William (een bedrieger). Valt eigenlijk nog mee over een periode van 20 jaar in Thuis. :)
Dat vind ik ook. :razz:
En dan mag vooral niet uit het oog verloren worden dat William eigenlijk de eerste is waarbij het compleet onduidelijk is waarom ze hem nog vertrouwt. Bij de rest was ze echt wel wat kritischer...
Ik denk echt eerder dat haar gezond verstand zo ver te zoeken is momenteel, omdat ze gewoon echt niet naar huis wil terugkeren. Haar opmerking tegen Ann, dat die Mayra meteen kon geruststellen dat ze in het appartement van William gingen logeren, sprak wat mij betreft echt boekdelen.
Het is ver gekomen, maar volgens mij voelt Marianne zich nog liever gewenst door een bedrieger, dan ongewenst / eenzaam in haar eigen huis...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik denk dat Marianne zo verblind is door haar haat tegen Helène dat ze om het even wie zou geloven zelfs heu...Abdeslam.
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Laat dit verhaal aub snel iets aannemelijker worden ....pffffffffffff
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Als de kijker verondersteld wordt te geloven dat Franky (na een geraamtetransplantatie?) Kaat geworden is, moeten ze ook maar slikken dat naïeve Marianne oprecht gelooft dat haar grote liefde Jommeke van een hebzuchtige oplichter geëvolueerd is tot een brave liefhebbende huisman.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Captain Cuckoo schreef:Als de kijker verondersteld wordt te geloven dat Franky (na een geraamtetransplantatie?) Kaat geworden is, moeten ze ook maar slikken dat naïeve Marianne oprecht gelooft dat haar grote liefde Jommeke van een hebzuchtige oplichter geëvolueerd is tot een brave liefhebbende huisman.
Hoezo dat dan?
Het ene is gewoon uitgevonden om verhaallijnen rond verschillende personages nieuw leven in te kunnen blazen, terwijl het gedrag van zowel William als Marianne cruciaal is in deze al lang lopende verhaallijn: dat zijn toch 2 totaal verschillende dingen? :-? Ik zie in elk geval echt niet in wat het een met het ander te maken heeft... :whistle: ;)

En vooral omdat het gedrag van Marianne zo bepalend is in dit alles, krijg ik er hoe langer hoe meer kop noch staart aan. De gaten die in deze verhaallijn vallen, worden met de dag groter en onverklaarbaarder. Net zolang totdat je van A tot Z niet meer weet wat er allemaal gebeurd is.
Van mij mag het ook echt stilletjes aan duidelijk beginnen worden...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Christel schreef:
Captain Cuckoo schreef:Als de kijker verondersteld wordt te geloven dat Franky (na een geraamtetransplantatie?) Kaat geworden is, moeten ze ook maar slikken dat naïeve Marianne oprecht gelooft dat haar grote liefde Jommeke van een hebzuchtige oplichter geëvolueerd is tot een brave liefhebbende huisman.
Hoezo dat dan?
Het ene is gewoon uitgevonden om verhaallijnen rond verschillende personages nieuw leven in te kunnen blazen, terwijl het gedrag van zowel William als Marianne cruciaal is in deze al lang lopende verhaallijn: dat zijn toch 2 totaal verschillende dingen? :-? Ik zie in elk geval echt niet in wat het een met het ander te maken heeft... :whistle: ;)

En vooral omdat het gedrag van Marianne zo bepalend is in dit alles, krijg ik er hoe langer hoe meer kop noch staart aan. De gaten die in deze verhaallijn vallen, worden met de dag groter en onverklaarbaarder. Net zolang totdat je van A tot Z niet meer weet wat er allemaal gebeurd is.
Van mij mag het ook echt stilletjes aan duidelijk beginnen worden...
Natuurlijk zijn beide verhaallijnen ooit door de opper-scenarist goedgekeurd om onze kijkhonger te stillen, maar beide gevallen worden niet gehinderd door enige logica. Als de Marianne zoals wij die intussen kenden zou te horen krijgen dat haar man duistere plannen had met haar, zou ze Jommeke gevild en besprenkeld met sauce Andalouse tussen haar boterham gelegd hebben. En nu? Ze leest en ze glimlacht. :think:
Moderator bericht:
Dit is NIET het topic van de verhaallijnen, noch van de scenaristen - ook niet van Franky/Kaat.
Gelieve de forumregels te willen respecteren en ontopic te blijven.

Er is elders op dit forum plaats genoeg om je persoonlijke grieven, die niets met dit subforum te maken hebben, te uiten.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Volgens mij hebben we 't laatste nog niet gezien van ons Marianne.
Eén ding staat alvast als een paal boven water: ze blijft ons verbazen! :laughing-rofl:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Van Marianne niet en van de William?
0 x
Potentia Principatum
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Marianne kan met nog zoveel woorden duidelijk maken hoe gelukkig ze is met de man van haar leven, haar lichaamstaal klopt niet. Moest haar geluk echt zijn was Marianne veel levendiger. Nu klinkt het onnatuurlijk, dat is Marianne niet.
Zou ze dan toch een plan hebben ? William onderschat haar.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Als Marianne inderdaad op een plan broedt, en zich momenteel hult in een stilte voor de storm, zou dat wèl de Marianne zijn zoals wij ze kennen. Nu nog alleen zorgen dat ze onder de radar van haar liefhebbende echtgenoot blijft. Hélène zal zich wel herinneren dat net dàt gedeelte niet risicoloos zal blijken.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Captain Cuckoo schreef:Als Marianne inderdaad op een plan broedt, en zich momenteel hult in een stilte voor de storm, zou dat wèl de Marianne zijn zoals wij ze kennen. Nu nog alleen zorgen dat ze onder de radar van haar liefhebbende echtgenoot blijft. Hélène zal zich wel herinneren dat net dàt gedeelte niet risicoloos zal blijken.
We zijn dus met meerdere forummers van mening dat Marianne's aap nog uit haar mouw zal komen.
Zouden we nu niet beter een beetje afwachten op wat komen gaat ipv hier verder te gissen? :denk:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja maar dat maakt het nu net zo leuk hé. Als alles wat hierboven gepost is waar is gaat het er om wie de slimste gaat zijn, Marianne of William. Voorlopig zitten we nog altijd met het woord van William tegen dat van Helène. Komaan Marianne,zet er eens een beetje vaart achter.
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Het wordt nog maar eens vreemder. William wil tekenen, Marianne niet.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat Tom en An verkeerd begonnen zijn. Ze hebben het gesprek vanaf het begin uit handen gegeven. Het kwam allemaal niet erg overtuigend over.
0 x
Plaats reactie