In en Uit
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
-
Djenner
- Poster rang 2

Re: In en Uit
Toen ze Braam door Jef vervingen, hield men ook geen rekening met het uiterlijk, men ging van een zachte, licht vrouwelijke jongen naar bijna een macho type. Dit keer zou een verandering ook geloofwaardiger zijn gezien er al wat operaties in het gezicht hebben plaatsgevonden. Ik zie transgenders voor en na die qua gezicht totaal anders zijn. Vraag me af of we al op voorhand gaan weten wie ze speelt. Misschien zo'n spoilerfilmpke met veel schaduwen en langs de achterkant;
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

Paulien gaat er enkele maanden uit. Met wat er is gebeurd, is dat voer voor speculaties. Dus beter daar posten.
Moderator bericht:
Moderator bericht:
Speculaties over het feit dat Paulien er een tijdje uit gaat, bevatten dan eigenlijk een spoiler!
Daarom kan hierover beter gepost worden in *dit topic*

0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Ik kwam over Paulien die even verdwijnt net dit artikel tegen:Djenner schreef:Paulien gaat er enkele maanden uit. Met wat er is gebeurd, is dat voer voor speculaties. Dus beter daar posten.
Moderator bericht:
Speculaties over het feit dat Paulien er een tijdje uit gaat, bevatten dan eigenlijk een spoiler!
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151228_02041078
0 x
- GroteThuisfan!!!
- Poster rang 1

- x 2
- x 1
Kaat zal in januari even opduiken en in maart is haar grote intrede. Dus waarschijnlijk zal ze voor de begrafenis van Jens even terugkeren, want dat was een goede vriend van hem/haar
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
- Seraph
- Poster rang 1

Dat verbaast me dat we 'haar' dan zo snel zullen terugzien.
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Zou Peggy verdwijnen omdat ze in de gevangenis gaat zitten? 
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Dan zou ze wel levenslang moeten krijgen. Ten zij het de bedoeling is dat het personage Peggy nog eens terug komt.
0 x
-
mysticia
- Nog geen rang
-
tvx1
- x 435
Ik dacht dat Kaat even ging opduiken in januari? We hebben de laatste aflevering uit deze maand gehad en nog steeds geen Kaat gezien.GroteThuisfan!!! schreef:Kaat zal in januari even opduiken en in maart is haar grote intrede. Dus waarschijnlijk zal ze voor de begrafenis van Jens even terugkeren, want dat was een goede vriend van hem/haar
0 x
-
Djenner
- Poster rang 2

In een magazine stond dat we in januari een glimps van haar gingen krijgen om dan in maart een comeback te maken. Misschien bedoelden ze ermee dat kaartje.
0 x
-
Omega
- x 435
Hoe zit het met Daan Hugaert? Gezien de verhaallijn kan het toch niet anders dan dat hij binnenkort Thuis verlaat?
0 x
-
mij
- Nog geen rang
Nee, in iedereen beroemd toonden ze gisteren dat Eddy er nog steeds in voorkomt, wel vanuit de gevangenis.Omega schreef:Hoe zit het met Daan Hugaert? Gezien de verhaallijn kan het toch niet anders dan dat hij binnenkort Thuis verlaat?
0 x
-
Omega
- x 435
Dat gaan ze ook niet lang kunnen doen. In de gevangenis valt niet zoveel te beleven lijkt me.
0 x
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Men zal wel wat vinden zekerOmega schreef:Dat gaan ze ook niet lang kunnen doen. In de gevangenis valt niet zoveel te beleven lijkt me.
In thuis is men blijkbaar gestart met het gevangenis decor te recycleren, in 1 seizoen zit, Marianna, Peggy, Helene en nu Eddy in de gevangenis.
Moraal van het verhaal, het decor moet renderen, dus ik vermoed dat we nog wel wat gevangenis scenes gaan meemaken dit seizoen.
0 x
-
mij
- Nog geen rang
Hetzelfde met het ziekenhuis.Lolplayer schreef:Men zal wel wat vinden zekerOmega schreef:Dat gaan ze ook niet lang kunnen doen. In de gevangenis valt niet zoveel te beleven lijkt me.
In thuis is men blijkbaar gestart met het gevangenis decor te recycleren, in 1 seizoen zit, Marianna, Peggy, Helene en nu Eddy in de gevangenis.
Moraal van het verhaal, het decor moet renderen, dus ik vermoed dat we nog wel wat gevangenis scenes gaan meemaken dit seizoen.
0 x