Sam De Witte (An Vanderstighelen)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Sam De Witte (An Vanderstighelen)
Ja,heb ik ook zitten over te denken. Nu te voet was mss wel sneller dan op een ambulance te wachten maar idd wel met een risico. Nu hebben we zwangerschappen hier wel over de jaren gesurmedicaliseerd terwijl het een heel natuurlijke gebeurtenis is.
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
En niemand die eraan dacht om gewoon de dokter te laten komen ?????
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Of zelfs maar even te bellen om advies?nounake schreef:En niemand die eraan dacht om gewoon de dokter te laten komen ?????
0 x
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Nancy had waarschijnlijk gewoon door dat het aanstellerij was en wou zonder al te veel drama en gedoe de situatie oplossen.
Sam haar water was tenslotte niet gebroken.
Sam haar water was tenslotte niet gebroken.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Weeen zelfs al zijn ze "maar" voorlopers, zijn toch geen aanstellerij , en voor een eerste kindje is het toch allemaal nieuw en onbekend ...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Slechts 10% van alle bevallingen begint met gebroken vliezen, dus dat is zeker geen argument.Lolplayer schreef:Sam haar water was tenslotte niet gebroken.
Ontopic:
ik vind het wel vreemd dat Sam opeens Frank zelfstandig offertes laat maken.
Ook al kan zij niet ter plekke bij de klant gaan kijken wat er moet gebeuren, ze kunnen toch wel overleggen?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik denk niet dat Frank ook maar wat aan Sam gevraagd heeft. Hij voelt zich weer de grote baas zoals ten tijde van Taxi Leo.
Overleggen met Sam vind hij helemaal niet nodig. Het is natuurlijk aan Sam om hem op zijn plaats te zetten, wel een beetje moeilijk nu.
Overleggen met Sam vind hij helemaal niet nodig. Het is natuurlijk aan Sam om hem op zijn plaats te zetten, wel een beetje moeilijk nu.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat is het hem juist: een telefoontje is toch zo gepleegd?Caligula schreef:Het is natuurlijk aan Sam om hem op zijn plaats te zetten, wel een beetje moeilijk nu.
Ze lijkt zich totaal niet bezig te houden met het reilen en zeilen in haar bedrijf, terwijl ze toch regelmatig klaagt dat ze niks te doen heeft. Vanaf de bank gewoon eens polsen of wat advies geven, zou haar toch niet teveel moeten vermoeien?
Ik moet zeggen: haar vertrouwen in Frank is blijkbaar (plotseling) wel heel erg groot! Eerst al Eddy aannemen, en nu dit... Ik hoop maar dat ze het zich achteraf niet gaat beklagen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ikke
- x 435
Natuurlijk zal ze zich dat beklagen.Christel schreef:Dat is het hem juist: een telefoontje is toch zo gepleegd?Caligula schreef:Het is natuurlijk aan Sam om hem op zijn plaats te zetten, wel een beetje moeilijk nu.
Ze lijkt zich totaal niet bezig te houden met het reilen en zeilen in haar bedrijf, terwijl ze toch regelmatig klaagt dat ze niks te doen heeft. Vanaf de bank gewoon eens polsen of wat advies geven, zou haar toch niet teveel moeten vermoeien?
Ik moet zeggen: haar vertrouwen in Frank is blijkbaar (plotseling) wel heel erg groot! Eerst al Eddy aannemen, en nu dit... Ik hoop maar dat ze het zich achteraf niet gaat beklagen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Oké, laat ik het dan zo zeggen: ik hoop maar dat ze het zich achteraf niet teveel gaat beklagen...ikke schreef:Natuurlijk zal ze zich dat beklagen.Christel schreef:Dat is het hem juist: een telefoontje is toch zo gepleegd?Caligula schreef:Het is natuurlijk aan Sam om hem op zijn plaats te zetten, wel een beetje moeilijk nu.
Maar anders had ze maar een beetje extra een oogje in het zeil moeten houden
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Even gekopieerd uit het topic van Femke:
Zelfs als de 'interessante' prijs voor zo'n mand de helft is van normaal, dan betekent het nog 75 euro voor klanten waar ze ooit de garage zijn gaan uitruimen.
Of de haag gaan bijknippen.
Het is een klusbedrijf, geen grote aannemer.
En het is inderdaad 'sjieker' dan een mail, maar ook een pak duurder.
Maar goed, ondertussen denkt Frank dat hij geweldige deals afsluit - ben benieuwd wat Sam daar van gaat vinden.
Ik vond het ook een vreemde wending. Hoeveel 'vaste' klanten heb je als klusbedrijf?Arciat schreef:Iedereen content? Afwachten hoe Sam daarover zal denken. Maar dat is niet Femke's probleem.
Zelfs als de 'interessante' prijs voor zo'n mand de helft is van normaal, dan betekent het nog 75 euro voor klanten waar ze ooit de garage zijn gaan uitruimen.
Of de haag gaan bijknippen.
Het is een klusbedrijf, geen grote aannemer.
En het is inderdaad 'sjieker' dan een mail, maar ook een pak duurder.
Maar goed, ondertussen denkt Frank dat hij geweldige deals afsluit - ben benieuwd wat Sam daar van gaat vinden.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel, het is mss toch wel de moeite waard hoor. Tevreden klanten maken andere klanten. Maar Sam moet het wel weten idd.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
En die klanten willen dan volgend jaar op hun beurt ook allemaal een mand...Caligula schreef:Wel, het is mss toch wel de moeite waard hoor. Tevreden klanten maken andere klanten. Maar Sam moet het wel weten idd.
Sam zou beter eens gaan kijken waar Frank allemaal mee bezig is.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Sam schijnt plotseling wel heel gerust in het "interim" van Frank ....
0 x