Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Gesloten
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Re: Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

Bericht door hannanaske »

OhMyGod schreef:
ikke schreef:
nounake schreef:Ik vind heel dat gedoe rond die Bob met of zonder Jana saai begint te worden.
Dan ga je moeten zappen als Jana in beeld komt!
Jana heeft eindelijk iemand gevonden. Ik kijk ernaar uit om Bob door haar toedoen te zien opleven! Hopelijk krijgen we een mooie langdurende te zien. :dance:
Dan zijn we met twee!

Ik begin eerlijk gezegd te denken dat Bob autisme heeft. Ik bedoel, die fixatie dat ze pas afgesproken hadden om 5u? En waarom liep hij ineens weg na die kus? Meh, waarschijnlijk heb ik het toch verkeerd.
Om dan nog maar te zwijgen over het feit dat Jana iets moest eten in dat restaurant, anders zou het onbeleefd zou zijn.
Als iemand mij zou voorstellen om af te spreken om 17 uur, ga ik er toch vanuit dat het een afspraak is om samen iets te gaan drinken. En evt. daarna iets te gaan eten. Al een chance dat dat restaurant al eten serveerde op dat uur. :problem:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Linne schreef:Bob spreekt alleen af op een plek die hem bevalt. Tot daartoe. Mayra wil een drankje. Krijgt 'n terechtwijzing dat dit onbeleefd
is in 'n restaurant. Eens terug buiten, hop ! :animals-dogrun: Goed van haar, dat niet te nemen en eerlijk te spreken.Rap die kus en achter zijn rug grinnikend weg. Het is zoals hij al zei van rijlessen en tango die iets gemeen hebben : maneuvers.
Is dit er ook eentje voor hem ? Ik kan er geen touw aan vastknopen. :lolno:
Mayra??? :wtf:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel volgens mij is Bob helemaal geen autist hoor. Het is niet omdat je het een beetje moeilijk hebt mss om met vrouwen in contact te komen dat je meteen autist bent. Dat is heel wat anders. Voor mij is Bob gewoon een serieuze jongen die blijkbaar nog niet veel ervaring heeft met vrouwen, tja vandaar zijn, zullen we zeggen, ietwat onhandige poging.
En Jana heeft zich ook niet teruggetrokken of hem een klap in zijn gezicht gegeven hé. Trouwens wie van de twee heeft de andere bestookt met smsen? Juist, Jana.
En tot slot, het is me ook al overkomen om honger te hebben om 5 uur hé.
Ik vind dat die 2 wel wat bij mekaar passen, en Jana zal hem wel wat "losser" krijgen as ze een beetje haar best doet want Bobke heeft hier toch wel een teken gegeven.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ik denk bij Bob ook niet meteen aan autisme, eerder aan OCD...

Maar de eerste stap is gezet, ik vond het hartverwarmend.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wow! OCD (obsessive compulsive disorder) daar ga je toch wel snel hoor. Zouden we het niet gewoon houden bij een wat onwennige man die niet goed weet hoe hij met vrouwen moet omgaan? En nu kun je zeggen: als hij dat nog niet weet op zijn leeftijd... akkoord,maa er zijn nu eenmaal zo'n mannen hé. Ze hebben er schrik van maar tegelijkertijd willen ze het wel.
En als Jana hem echt wil, gaat ze een "efforke" moeten doen.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Misschien lezen wat er staat?
Ik zeg niet dat het een typisch geval OCD is, maar dat ik daar eerder aan denk dan aan autisme. :angel:
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Misschien is Bob wel een net uitgetreden pastoor.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Djenner schreef:Misschien is Bob wel een net uitgetreden pastoor.
Amai! Dat zou wel heel dom zijn, net uit het seminarie en al uittreden.... :wtf:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Het meest geloofwaardige voor mij zou eigenlijk zijn dat zou blijken dat het een buitenaards wezen is die een undercoveropdracht op Aarde aan het uitvoeren is. :sci-fi-beamup:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
OhMyGod
Nog geen rang

Bericht door OhMyGod »

lord F. schreef:Het meest geloofwaardige voor mij zou eigenlijk zijn dat zou blijken dat het een buitenaards wezen is die een undercoveropdracht op Aarde aan het uitvoeren is. :sci-fi-beamup:
Hij komt wel echt zo over bij mij. Hij weet niet goed hoe hij zich soms moet gedragen, lijkt vaak heel gestresseerd te zijn...
Wordt thuis de nieuwe X-files? :D
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:Het meest geloofwaardige voor mij zou eigenlijk zijn dat zou blijken dat het een buitenaards wezen is die een undercoveropdracht op Aarde aan het uitvoeren is. :sci-fi-beamup:
Het zal toch geen soort Alien zijn zeker? Janake,oppassen hé meiske.
0 x
Potentia Principatum
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 110
x 27

Bericht door Trouwe kijker »

:lol: :lol:
Ik denk eerder dat Bob een afstammeling is van een dozijn stijve harken. Man, man, man...........hoe kun je nu verliefd worden op zo iemand!?!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Vreselijk cliché,ik weet het maar liefde is blind hé. En als Janake er in slaagt om Bob's bovenste hemdknoopje los te frutselen is er nog wel hoop denk ik.
0 x
Potentia Principatum
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Trouwe kijker schreef:
:lol: :lol:
Ik denk eerder dat Bob een afstammeling is van een dozijn stijve harken. Man, man, man...........hoe kun je nu verliefd worden op zo iemand!?!
zoals wij zeggen in de Vlaanders : zij zou nog verliefd worden op een hond met een hoed op. Nee zo erg vind ik het niet, Bob vind ik wel een knappe gast, maar het gedoe met Jana vind ik te geforceerd.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

flodderke schreef:Bob vind ik wel een knappe gast, maar het gedoe met Jana vind ik te geforceerd.
Maar dat is gewoon het rek-systeem van Thuis hoor. Gaat het lukken-niet lukken? In hoeveel episodes?
Met Kerstmis mss? :angel:
0 x
Potentia Principatum
Gesloten