Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
Als tetter-Nancy ergens gaat kuisen zou ze best een grote gevarendriehoek met zwaailicht aan de voordeur zetten.
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Ok... Ongevraagd een kind in iemand zijn slaapkamer leggen... Blij zou ik daar toch ook niet van worden.
En dan haar overdreven gebabbel, eerst bij Sam, dan bij Lowie.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Het is goed dat Eddy voor een tijdje werk heeft gevonden, want als ze zo door gaat zal Nancy haar werk daar niet lang meer doen. 
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
En niemand die dat mens op haar plaats zetDuimelijntje schreef:Ok... Ongevraagd een kind in iemand zijn slaapkamer leggen... Blij zou ik daar toch ook niet van worden.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel in zoveel jaren Thuis is dat nog nooit iemand gelukt.nounake schreef:En niemand die dat mens op haar plaats zetDuimelijntje schreef:Ok... Ongevraagd een kind in iemand zijn slaapkamer leggen... Blij zou ik daar toch ook niet van worden.
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- Caligula
- Poster rang 5

Tijdelijk hé, en dan nog gedwongen door omstandigheden. Nancy is Nancy die gaat ge nooit veranderen.nounake schreef:Had Ann dat nu niet gedaan ?
Ze doet me dikwijls lachen, maar als kuisvrouw nyet!
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Karikaturaal tot en met.Duimelijntje schreef:Ok... Ongevraagd een kind in iemand zijn slaapkamer leggen... Blij zou ik daar toch ook niet van worden.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,idd. Het is geen kuisvrouw, het is een karikatuur van een kuisvrouw zoals ze waarschijnlijk moet zijn van een of andere scenarist. Soms doet ze me lachen, soms helemaal niet. Het personage Nancy is een door de scenaristen in beton gegoten personage en daar kan ze nooit meer uitkomen.ikke schreef:Karikaturaal tot en met.
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik denk dat ze een kuisvrouw is, zoals er vroeger ( misschien in de kindertijd van de betreffende scenarist?) meer waren. Met andere woorden, ze is niet mee geëvolueerd.
Eigenlijk doet ze me -wat gedrag betreft- wel denken aan de mevrouw die vroeger bij mijn moeder kwam poetsen!
Eigenlijk doet ze me -wat gedrag betreft- wel denken aan de mevrouw die vroeger bij mijn moeder kwam poetsen!
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Off toppic , sorry : vroeger waren de poetsvrouwen veeeeel beleefder en zelfs onderdaniger" herinner ik mij uit mijn kinderjaren alleszins .
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Op tv of in het echte dagelijkse leven? Bij het tweede zal het wel afhangen van iemand zijn/haar karakter zeker ik weet in ieder geval dat ik geen poetsvrouw ben zoals Nancy ( haar bemoeien,roddelen enz..zou niet durven). Ook niet vergeten dat vele klanten denken dat je een robot bent die op 3 uurtjes een heel (groot) huis van onder tot boven tot op de puntjes kunt poetsen en ja sommige kijken op je neer dus beleefdheid en respect aan beide kanten graagnounake schreef:Off toppic , sorry : vroeger waren de poetsvrouwen veeeeel beleefder en zelfs onderdaniger" herinner ik mij uit mijn kinderjaren alleszins .
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Nancy is natuurlijk een overdreven karikaturaal personage. Eén troost: in Thuisdorp is zij bijlange niet de enige 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nancy die Eddy naar zijn werk brengt op haar brommerke...heerlijk! 
0 x
Potentia Principatum
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Het had heerlijker geweest hadden we der beelden van gezienCaligula schreef:Nancy die Eddy naar zijn werk brengt op haar brommerke...heerlijk!
0 x