Nancy De Grote (Ann Pira)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:Tja, ik denk dat gezien de huidige situatie Nancy en Eddy en vooral Britney naar hun 80k kunnen fluiten zoals Peter zegt.
Ze kunnen nog altijd naar Aruba gaan natuurlijk. :lol: :lol: :lol:
Zodra Marianne beseft dat zij die € 160.000 niet zal moeten betalen, zie ik Nancy nog zodanig zielig beginnen doen tegenover Marianne, tot die uiteindelijk toch die € 80.000 aan Britney geeft (en de andere helft van haar "boete" behoudt, off course)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is nog helemaal niet zeker want daar moet nog uitspraak over gedaan worden. Gaat Marianne dat nog doen? Geert dood en Helène vermist en in de mist. Ze heeft wel opdracht gegeven aan Peter om ermee te beginnen en Wiliam zal er nu ook wel mee akkoord zijn denk ik gezien zijn plannen. EN de rekeningen van Geert zijn leeg. Sorry Nancy, het ziet er idd niet goed uit.
Nu was de andere helft wel voor Sandrinneke bedoeld hé en dat is wel Marianne's kleinkind.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Caligula schreef:Dat is nog helemaal niet zeker want daar moet nog uitspraak over gedaan worden. Gaat Marianne dat nog doen? Geert dood en Helène vermist en in de mist. Ze heeft wel opdracht gegeven aan Peter om ermee te beginnen en Wiliam zal er nu ook wel mee akkoord zijn denk ik gezien zijn plannen. EN de rekeningen van Geert zijn leeg. Sorry Nancy, het ziet er idd niet goed uit.
Nu was de andere helft wel voor Sandrinneke bedoeld hé en dat is wel Marianne's kleinkind.
In die richting dacht ik ook. Wel valt te betwijfelen of William een schenking door Marianne aan Britney zal toejuichen, laat staan aanmoedigen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat bedoelde ik niet. Ik dacht zo dat als het geld terug naar Marianne gaat William daar eventueel zou gebruik van maken, maar vermits de rekeningen van Geert leeg zijn....(vermoedelijk door dezelfde William)
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

En hoe zich weeral in de onschuldige slachtofferrol wurmt. Had zij verdorie haar grote mond gehouden tegen Ann dan moest ze zich nu geen zorgen maken over de boterhammen van haar dochter. Dan had ze aan Britney moeten denken.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 936
x 1497

Bericht door heidiw »

Nancy werkt met dienstencheques dus via een kantoor dus is het toch aan dat kantoor om te zorgen dat het personeel aan voldoende uren komt.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

tvx1 schreef:En hoe zich weeral in de onschuldige slachtofferrol wurmt. Had zij verdorie haar grote mond gehouden tegen Ann dan moest ze zich nu geen zorgen maken over de boterhammen van haar dochter. Dan had ze aan Britney moeten denken.
:clap: :clap: :clap: :clap:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Ook zielig hoe zij en vooral van Eddy zich telkens lijken vast te klampen aan ieder financieel strohalmpje dat in hun zicht komt. Dat laat hun dan weer even toe te fantaseren hoe ze dat vervolgens zo snel mogelijk uit kunnen geven. :doh:

Tiens, zou het huishoudboekje van Eddy nog veel gebruikt worden? :denk:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nancy wil daar heus wel gaan kuisen hoor, maar wat haar nog veeeeel meer interesseert is Waldek en Rosa! Niet te doen!!!
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Zij hebben iemand nodig die hun kot komt opkuisen. Waar gaan ze die vinden? :problem: Dan dacht plots iemand aan Nancy. Oef! Dat was wel even spannend! :clap:
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

En of spannend ! Nancy, hoe komen ze erbij :chores-mop:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Zoals ik al zei , onverdraaglijk mens :twisted: :twisted: :twisted: ! Eventjes dacht ik dat Pauline haar verstand zou gebruiken en haar niet in dienst nemen maar nee .....
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Het studentenhuis zal wel geschikt zijn voor Nancy.

Hoe meer mensen, hoe meer sappige verhalen natuurlijk. En "roddelen is niet goed, nee!" :crazy:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Pauline kan dan wel bedenkelijk kijken naar de roddelende Nancy, maar ze is zelf niet veel beter. Die twee hebben elkaar gevonden...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, het meest hilarische moment was toen Paulien tegen Nancy zei: met roddelen hebben we het hier niet zo! :lol: :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie