Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Ze is volgens mij niet radicaal van mening veranderd. De mededeling van Peter sloeg in als een bom.
Nogmaals: enig vooroverleg zou niet overbodig geweest zijn.
Nogmaals: enig vooroverleg zou niet overbodig geweest zijn.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is waar, maar nogmaals een foute communicatie. Peter dacht dat alles Ok en besproken was, dus ging hij ervoor.
Nu over de extreme motivatie kan nog lang gesproken worden maar dat is wel wat beiden wilden in het begin.
Nu hoop ik maar dat het hun relatie niet nog eens op de klippen zet want daar heb ik nu wel schoon genoeg van. Een echt origineel Thuis scenario zou eens voor een keer een happy end zijn. Dat hebben we toch nog nooit gehad in Thuis. Eens iets echt origineels. Gewoon man-vrouw-kind koppel zonder homo's, lesbians of transgenders of bisex. Gewoon, gewoon. Verbazendwekkend origineel om nog niet te spreken over de kijkcijfers
Nu over de extreme motivatie kan nog lang gesproken worden maar dat is wel wat beiden wilden in het begin.
Nu hoop ik maar dat het hun relatie niet nog eens op de klippen zet want daar heb ik nu wel schoon genoeg van. Een echt origineel Thuis scenario zou eens voor een keer een happy end zijn. Dat hebben we toch nog nooit gehad in Thuis. Eens iets echt origineels. Gewoon man-vrouw-kind koppel zonder homo's, lesbians of transgenders of bisex. Gewoon, gewoon. Verbazendwekkend origineel om nog niet te spreken over de kijkcijfers
0 x
Potentia Principatum
- de marteko
- Nog geen rang
En Nancy & Eddy dan?Caligula schreef:Dat hebben we toch nog nooit gehad in Thuis. Eens iets echt origineels. Gewoon man-vrouw-kind koppel zonder homo's, lesbians of transgenders of bisex. Gewoon, gewoon. Verbazendwekkend origineel om nog niet te spreken over de kijkcijfers
0 x
-
slipstreamdrive
- Nog geen rang
- x 1
- Peter is dus 100% eigenaar van de gebouwen van de Zus & Zo.
- Voor de Zus & Zo zelf heeft Peter dus 70% van de aandelen en Rosa/Peggy 30%.
Als hij de Verbeecks dwingt om naar een ander gebouw te verhuizen zal dat toch wel nefast zijn voor de winst die de Zus & Zo gaat realiseren de komende jaren me dunkt. Peter snijdt dus als hoofdaandeelhouder toch wel zwaar in zijn eigen vel, niet? Kan hij daar mee leven, zolang hij maar wraak kan nemen?
- Voor de Zus & Zo zelf heeft Peter dus 70% van de aandelen en Rosa/Peggy 30%.
Als hij de Verbeecks dwingt om naar een ander gebouw te verhuizen zal dat toch wel nefast zijn voor de winst die de Zus & Zo gaat realiseren de komende jaren me dunkt. Peter snijdt dus als hoofdaandeelhouder toch wel zwaar in zijn eigen vel, niet? Kan hij daar mee leven, zolang hij maar wraak kan nemen?
0 x
-
Omega
- x 435
Inderdaad. Zie Luc. Peter is meer en meer een Luc II aan het worden.Captain Cuckoo schreef:Peter bevindt zich in het roes van de grote zakenman die opeens al zijn dromen gerealiseerd ziet. Hij probeert alsmaar hoger te springen, en wij weten ondertussen hoe zoiets gewoonlijk afloopt.
Jij vindt Nancy en Eddy gewoon?de marteko schreef:En Nancy & Eddy dan?Caligula schreef:Dat hebben we toch nog nooit gehad in Thuis. Eens iets echt origineels. Gewoon man-vrouw-kind koppel zonder homo's, lesbians of transgenders of bisex. Gewoon, gewoon. Verbazendwekkend origineel om nog niet te spreken over de kijkcijfers
0 x
-
Omega
- x 435
Hoe kom je daarbij? Ik dacht dat Luc en Peter samen maar 30% hadden en Rosa en Peggy de rest. Rosa/Peggy blijven dus meerderheidsaandeelhouder.slipstreamdrive schreef:- Peter is dus 100% eigenaar van de gebouwen van de Zus & Zo.
- Voor de Zus & Zo zelf heeft Peter dus 70% van de aandelen en Rosa/Peggy 30%.?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Peter is wel alleen eigenaar van de gebouwen dus hij kan ze buiten smijten wanneer hij maar wil.Omega schreef:Hoe kom je daarbij? Ik dacht dat Luc en Peter samen maar 30% hadden en Rosa en Peggy de rest. Rosa/Peggy blijven dus meerderheidsaandeelhouder.slipstreamdrive schreef:- Peter is dus 100% eigenaar van de gebouwen van de Zus & Zo.
- Voor de Zus & Zo zelf heeft Peter dus 70% van de aandelen en Rosa/Peggy 30%.?
(van de Zus & Zo heeft hij trouwens 40% van de aandelen)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Lus en Peter hadden samen 40%, Rosa/Peggy hebben 60%. Nu heeft Peter 40%. Dat is voor het bedrijf zus&zo, en dat blijft zo.
Peter is niet geinteresseerd in de zus&zo, hij wil daar zijn eigen zaak.
Hij zou zelfs zijn aandelen kunnen "schenken" als Rosa/Peggy dan in ruil vlugger ophoepelen.
Peter is niet geinteresseerd in de zus&zo, hij wil daar zijn eigen zaak.
Hij zou zelfs zijn aandelen kunnen "schenken" als Rosa/Peggy dan in ruil vlugger ophoepelen.
0 x
Potentia Principatum
-
slipstreamdrive
- Nog geen rang
- x 1
Als Rosa/Peggy meerderheidsaandeelhouder zijn van het bedrijf Zus&Zo, waarom moet Rosa dan haar boeken voorleggen aan Peter? Het lijkt wel of hij de enige baas is.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Omdat het gebouw niet van Rosa is.slipstreamdrive schreef:Als Rosa/Peggy meerderheidsaandeelhouder zijn van het bedrijf Zus&Zo, waarom moet Rosa dan haar boeken voorleggen aan Peter? Het lijkt wel of hij de enige baas is.
Beste vergelijking is met een winkelcentrum waarbij Peter eigenaar is van het winkelcentrum en Rosa er een winkel van uitbaat waar Peter 40% van de aandelen van heeft.
In die winkel kan Roda dus (voor 60%) doen wat ze wil. Maar als Peter als eigenaar van het winkelcentrum vindt dat er een betere zaak in de plaats kan komen dan kan hij ze eruit zetten.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Hoe sneller Femke Peter bij het groot huisvuil zet hoe beter. Niemand verdient het om met zo een blaas in een relatie te zitten..
Trouwens Femke en Peter zijn niet meer ´gewoon gewoon´ dan eender welk ander koppel in thuis.
Trouwens Femke en Peter zijn niet meer ´gewoon gewoon´ dan eender welk ander koppel in thuis.
0 x
"You can call me Root"
- Caligula
- Poster rang 5

Hmm...het is wel de 3de keer dat Peter-Femke terug samenkomen. Zegt dat niks? Ik denk het wel.Ikweetnix schreef:Hoe sneller Femke Peter bij het groot huisvuil zet hoe beter. Niemand verdient het om met zo een blaas in een relatie te zitten..
En wat een vrouw in een vent ziet of andersom dat is echt moeilijk te beoordelen.
0 x
Potentia Principatum
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Ja dat ze een onstabiele relatie met elkaar hebben . Zeker geen ´gewone´ relatie dus.
0 x
"You can call me Root"
-
ranske
- Poster rang 4

Peter is geobsedeerd om Rosa en Peggy buiten te krijgen sedert de kidnapping van Lucaske. Hij chanteerde zijn oneerlijke compagnon,of dat nu Luc was of iemand anders ) met alles aan hem te laten, dan kon de andere vrijuit gaan. Als die later later een zelfmoordpoging doet zou Peter toch even van slag moeten zijn ? In plaats daarvan staat die onnozel met 'n ring voor Femke wat mooi niet pakte.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Zou peter deze uitspraak als advocaat nu echt niet kennen "onschuldig tot het tegendeel bewezen is"!!! Wel hij zou er beter eens iets aandoen ipv van Marianne als de schuldige te zien en bewijzen zoeken dat hij dan wel al niet gelijk heeft! Hij zou beter eens beseffen dat hij niet de advocaat van Hélène is maar die van Marianne.
0 x