Toon Vrancken (Bill Barberis)
-
- Poster rang 4
Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)
Inderdaad er zijn misschien meer dan 50% van de kijkers vrouwen maar het percentage daarvan dat kwijlt voor Toon zijn wat pubers omdat hij met torso en al nog een puber is.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Dat Toon, zelfs eventueel onder enige druk van zijn medekabouters, toegezegd heeft die twijfelachtige act op te voeren zet zijn figuur als "player" weer wat meer in de verf. Voorbode voor seizoen 21?
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
Tuurlijk zijn torso mag gezien worden voor de rest vind ik Toon niet aantrekkelijk en wat ben je als vrouw met een man met alleen een geweldige torso? Want Toon zijn geheimzinnig karakter staat mij totaal niet aan nee ik zou hem niet willen
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Niet dat het filmpje zoveel antwoorden biedt op deze vraag maar alléz...

We moeten ook onderscheid maken tussen enerzijds Toon het personage & anderzijds Bill de acteur. Een karakter kun je uitbeelden maar het lijf van het personage blijft wel het lijf van de acteur, dus ik vind dat we moeten opletten om daar echt uitspraken over te doen.
Naar mijn gevoel, en het klinkt nogal cliché, wordt het uiterlijk ook beïnvloed door je innerlijke. Als we het dan hebben over het personage Toon, dan vind ik hem véél te mysterieus en zijn machogedrag vind ik nu ook niet bepaald aantrekkelijk. De manier waarop hij soms kijkt, vind ik bij momenten zelfs erg griezelig.
Datzelfde lijf zou ik misschien véél aantrekkelijker vinden mocht ik Bill beter kennen. In interviews lijkt het mij wel een joviale kerel en hij kijkt ook véél liever. Ik vind hem dan toch ook een stukje knapper. Moest hij dan komen strippen, of indien Toon wel een liever fictief persoon zou zijn, zou het ook helemaal anders kunnen uitdraaien.

Op zich lijkt alles wel mooi in verhouding te kloppen. Niet te dik, niet te dun. Een beetje gespierd maar ook niet te veel.
Ahja 't is eigenlijk gewoon heel relatief.

Moderator bericht:
[quote="hannanaske"]
We moeten ook onderscheid maken tussen enerzijds Toon het personage & anderzijds Bill de acteur.[/quote]
Inderdaad - vandaar dus: gelieve ontopic te blijven.
Misschien kan er iemand een apart topic openen bij Acteurs/actrices over de geweldige torso van Bill?
We moeten ook onderscheid maken tussen enerzijds Toon het personage & anderzijds Bill de acteur.[/quote]
Inderdaad - vandaar dus: gelieve ontopic te blijven.
Misschien kan er iemand een apart topic openen bij Acteurs/actrices over de geweldige torso van Bill?

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Nog geen rang
- x 2
Hij is misschien niet in de aflevering voorgekomen,
maar toch de grootste vraag van de eerste aflevering:
"Heeft Toon Luc laten hangen?"
Hij heeft hem zien binnenglippen in de schuur,
Toon is er sowieso naartoe gegaan en heeft het gezien en dan niets gedaan?
Of zou Jana hem gepusht hebben om niets te doen??
0 x
-
- Poster rang 5
Ja, daar heb ik ook aan gedacht. Ofwel een last minute aanpassing van de scenaristen dat Frank Luk moest "redden". Ofwel een rarek kronkel van diezelfde scenaristen dat Toon niet zou ingrijpen.Robin23 schreef:Hij is misschien niet in de aflevering voorgekomen,
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5
Toon en Jana hadden misschien eenvoudigweg niets door. Ze hebben de film van Luc niet gezien en hadden dus ook geen argwaan dat hij iets zou uitspoken in de schuur? We weten dus niet of Toon Luc heeft zien hangen of niet en waarom zou hij Luc laten hangen in the first place? Toon is altijd al een hulpvaardig iemand geweest.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Caligula
- Poster rang 5
Ze hebben op zijn minst toch een stukske gezien en zijn dan naar buiten gegaan waar weliswaar de auto van Luc stond...Crackers schreef:Toon en Jana hadden misschien eenvoudigweg niets door. Ze hebben de film van Luc niet gezien en hadden dus ook geen argwaan dat hij iets zou uitspoken in de schuur? We weten dus niet of Toon Luc heeft zien hangen of niet en waarom zou hij Luc laten hangen in the first place? Toon is altijd al een hulpvaardig iemand geweest.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 1
Zouden Toon en Jana Luc niet gewoon hebben laten hangen ?
Misschien is het iets dat Luc zich kan herinneren, waarbij dan een hele verhaallijn kan verzonnen worden.
Waarschijnlijk klopt het verhaal van Julia van die berekening en zal Luc er zijn van uitgegaan dat Jana en Toon hem zouden redden.
Misschien is het iets dat Luc zich kan herinneren, waarbij dan een hele verhaallijn kan verzonnen worden.
Waarschijnlijk klopt het verhaal van Julia van die berekening en zal Luc er zijn van uitgegaan dat Jana en Toon hem zouden redden.
0 x
-
- Nog geen rang
Toon wist volgens mij van niets. Hij zou anders zeker geholpen hebben. Niet vergeten dat hij zijn vriendin verloor wegens een zelfmoord. Hij was er ook over aangedaan tijdens dat gesprek met Adil een paar dagen geleden.
Jana daarentegen zou hem laten hangen hebben.
0 x
- de marteko
- Nog geen rang
Ik denk dat we al blij mogen zijn als hij zich zal kunnen herinneren hoe te eten met mes en vork.Lolplayer schreef:Misschien is het iets dat Luc zich kan herinneren, waarbij dan een hele verhaallijn kan verzonnen worden.
0 x
-
- Poster rang 1
Inderdaad, maar dat gesprek toen Jana binnenkwam ging wel helemaal de andere kant uit.Frazer schreef: Hij was er ook over aangedaan tijdens dat gesprek met Adil een paar dagen geleden.
Dus misschien heeft Jana hem toen ook overtuigd.
0 x
-
- Poster rang 5
Of misschien is het een complot van Luc, Toon en Jana en hebben de laatste 2 zich rap weggedoken toen Frank en Lowie binnen kwamen. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
De versie van de dood die hij vanavond aan Judith vertelde komt toch niet overeen met de versie die hij indertijd aan Peggy vertelde.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Mss heeft hij nu eindelijk eens zijn hart kunnen luchten en ik hoop echt dat het daar bij blijft.
0 x
Potentia Principatum