Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)

Gesloten
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)

Bericht door Caligula »

satine schreef:Ik vond het wel opvallend dat ze die Henri niet als 'Rita' in haar contacten heeft staan. :denk:
Dat is idd een kleine nalatigheid die haar nog duur te staan kan komen. Stel maar eens dat Geert "per ongeluk" haar GSM oppikt. Wel vervelend toch? :whistle:
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Caligula schreef:
satine schreef:Ik vond het wel opvallend dat ze die Henri niet als 'Rita' in haar contacten heeft staan. :denk:
Dat is idd een kleine nalatigheid die haar nog duur te staan kan komen. Stel maar eens dat Geert "per ongeluk" haar GSM oppikt. Wel vervelend toch? :whistle:
Inderdaad vrij nonchalant van haar. Of het moet zijn dat ze dat ding minutieus met zich meedraagt...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

In ieder geval gaat ze hare Henri moeten wijsmaken om niet te pas en ten onpas te bellen. Dat doe je gewoon niet! :lol:
0 x
Potentia Principatum
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

De ijzeren kolonel is too decent om in andermans telefoon te kijken, maar als hij het toch zou doen - waarom zou hij achterdachtig moeten zijn omdat er iemand onder de naam Henri belt ?
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Opvallend hoe slordig zij daarmee omgaat.Die GSM lag gewoon vlakbij Geert te rinkelen op tafel,
ooit neemt hij op en ziet 'Henri'. Iets anders : dat mes en dat bloed dat drupteop die patat.
Dat blijf ik zien omdat dat net als een griezelige dreiging was.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Caligula schreef:

MIsschien kan ze hem nog wijs maken dat die 'ri' voor Rita staat. Mocht Geert erom vragen zou ze nog kunnen zeggen dat HENdriks RIta gebeld heeft. :crazy:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Of dat het komt van Henrieta die ze dan Rita noemen bij haar roepnaam.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

ik vond wel dat ze heel verbaasd reageerde toen ze tijdens haar bezoek bij Marianne hoorde dat die twee gingen trouwen. Dat leek niet gespeeld maar wel goed gespeeld zodat het niet gespeeld leek. Als ze gespeeld niet goed had gespeeld zodat het gespeeld leek om zo te reageren, was het duidelijk gespeeld.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

flodderke schreef:ik vond wel dat ze heel verbaasd reageerde toen ze tijdens haar bezoek bij Marianne hoorde dat die twee gingen trouwen. Dat leek niet gespeeld maar wel goed gespeeld zodat het niet gespeeld leek. Als ze gespeeld niet goed had gespeeld zodat het gespeeld leek om zo te reageren, was het duidelijk gespeeld.
Zal 't gaan ,ja? :boo:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

flodderke schreef:ik vond wel dat ze heel verbaasd reageerde toen ze tijdens haar bezoek bij Marianne hoorde dat die twee gingen trouwen. Dat leek niet gespeeld maar wel goed gespeeld zodat het niet gespeeld leek. Als ze gespeeld niet goed had gespeeld zodat het gespeeld leek om zo te reageren, was het duidelijk gespeeld.
Dat is zeer juist, niks aan toe te voegen!!! :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling:
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ranske schreef:Opvallend hoe slordig zij daarmee omgaat.Die GSM lag gewoon vlakbij Geert te rinkelen op tafel,
ooit neemt hij op en ziet 'Henri'. Iets anders : dat mes en dat bloed dat drupteop die patat.
Dat blijf ik zien omdat dat net als een griezelige dreiging was.
Nee, hij lag op de strijkplank bij haar. De GSM die bij Geert op tafel lag was de zijne.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik begrijp precies wat jij niet bedoelt.

Wat een takke#$%@ is het zeg. Geert heeft niet bepaald geluk met zijn vrouwen. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Geert er achter komt... of Nancy moet daar gaan kuisen, Nancy komt altijd overal achter haha.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik had het gezegd hé over die GSM, maar het is niet Geert, het is verdomme Marianne!!! :lol: :lol: :lol:
0 x
Potentia Principatum
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wat een gemeen wijf is het toch. Niet normaal en niemand die het doorheeft m.u.v. Marianne. Benieuwd wat ze met die gsm gaat doen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gesloten