Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Ze heeft op zijn minst de papieren getekend, voor de rest weet ik het ook niet.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Spijtig toch dat Marianne niet tijdens dat gezellige aperitiefje lachend aan William aankondigde dat zij in aanloop naar haar huwelijk, een huwelijkscontract en testament ten voordele van haar kinderen geregeld heeft met Peter. Benieuwd hoe hij zou reageren. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ze heeft toch al "iets" gezegd. De "mogelijke contracten" overlopen met Peter.
William bleef er stoicijns bij.
William bleef er stoicijns bij.
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Hij leek 'not amused' en nu weet ik op wie hij mij al die tijd doet denken, op Nand Buyl.
0 x
-
tvx1
- x 435
Een huwelijkscontract kan ze nu eenmaal niet op haar ééntje afsluiten, hé.Captain Cuckoo schreef:Spijtig toch dat Marianne niet tijdens dat gezellige aperitiefje lachend aan William aankondigde dat zij in aanloop naar haar huwelijk, een huwelijkscontract en testament ten voordele van haar kinderen geregeld heeft met Peter. Benieuwd hoe hij zou reageren.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nee, het zou wel interessant zijn om nogmaals het gezicht van onze William te zien als hij het huwelijkscontract voorgeschoteld krijgt. Zoiets van: ik moet efkens telefoneren...
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Hoe beter Marianne kan lopen hoe meer ze weer haar oude zichzelve wordt. Nancy is niet goed genoeg, ze is maar de kuisvrouw hé...
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik begrijp haar wel.
Als ze Nancy uitnodigt, moet ze ook Jenny vragen en Leo en Eddy.
Als ze Nancy uitnodigt, moet ze ook Jenny vragen en Leo en Eddy.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Nancy is inderdaad de kuisvrouw, die zich dikwijls ongemanierd opdringt wat Marianne
verregaand toelaat. Nu toonde Marianne zich kategoriek omdat Nancy vindt dat ze overal
bij moet zijn. Leo en Jenny zijn er ook niet. Straks komt er champagne voor de rest
evengoed.
verregaand toelaat. Nu toonde Marianne zich kategoriek omdat Nancy vindt dat ze overal
bij moet zijn. Leo en Jenny zijn er ook niet. Straks komt er champagne voor de rest
evengoed.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

kan wel begrijpen dat ze het trouwfeest intiem wil houden, maar ze zou toch haar beste vriendin mogen informeren over haar trouwplannen. blijkbaar is het feest gewoon ten huize Bastiaens, past toch ook niet echt bij haar stand
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
Lazylady
- x 435
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Ja de sympathieke Jenny die haar dochter helpt, de kleinzoon van haar beste vriendin te ontvoeren naar Marokko, om hem daarna doodleuk te gaan bezoeken en met wat foto's komt stoefen bij Marianne.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Dat is ondertussen toch al lang 'bijgelegd'?
Oude koeien kan je beter laten liggen waar ze liggen - in de gracht dus.
Ontopic:
Het is toch hààr huwelijk? Zolang William hier akkoord mee is, zie ik daar echt geen graten in.
Ik zie ook niet in wat dit met 'haar stand' te maken heeft.
Oude koeien kan je beter laten liggen waar ze liggen - in de gracht dus.
Ontopic:
waarom zou Marianne niet mogen kiezen voor een bruiloft met alleen de naaste familie?k de vis schreef: blijkbaar is het feest gewoon ten huize Bastiaens, past toch ook niet echt bij haar stand
Het is toch hààr huwelijk? Zolang William hier akkoord mee is, zie ik daar echt geen graten in.
Ik zie ook niet in wat dit met 'haar stand' te maken heeft.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Die gracht begint anders wel behoorlijk vol te zitten, heb je geen opruimdienst?satine schreef:Oude koeien kan je beter laten liggen waar ze liggen - in de gracht dus.![]()
Toch vind ik het een beetje sneu van Marianne. Als ze Nancy nodig heeft kan het niet goed genoeg zijn, maar eens het gevaar voorbij staat Nancy weer op haar plaats, ttz nergens.
0 x
Potentia Principatum