Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
ikke
x 435

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door ikke »

Lolplayer schreef:Ik snap niet dat Marianne niet tevreden is ?

Ze haatte Geert toch ?

Dus sadistisch als ze is, zou ze er toch van moeten genieten hoe Helene Geert leegplukt. :mrgreen:
Liefde en haat liggen dicht bij elkaar, wjd niet?
En Marianne kan een echte feeks zijn, maar ze is geen sadiste.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Bekijken we eens het eindresultaat: door te betalen is Marianne verlost van Geert en vooral van Hélène. Zodoende kan ze al haar aandacht exclusief aan grote liefde William besteden.
Zodra zij zal opvangen dat haar geld voor de helft voor Sandrine is en de andere voor Britney, zal zij ook daar wel in berusten, te meer omdat zij daarmee zekerheid heeft dat Hélène helemaal niks van haar geld krijgt.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik denk dat Marianne een champagnefles gaat kraken (of meer, dat kan ook) :p
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:Liefde en haat liggen dicht bij elkaar, wjd niet?
Het is meer dan dat, ze zijn exact hetzelfde, alleen omgekeerd, een spiegelbeeld, een isomeer (in de chemie hé)
Dat is wat beiden dezelfde glans geven, de andere kant van dezelfde munt.
Marianne is alleen maar blij omdat het geld niet naar Helène gaat. Ik denk dat het voor haar part om het even naar waar had mogen gaan, maar NIET naar Helène.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:
ikke schreef:Liefde en haat liggen dicht bij elkaar, wjd niet?
Het is meer dan dat, ze zijn exact hetzelfde, alleen omgekeerd, een spiegelbeeld, een isomeer (in de chemie hé)
Dat is wat beiden dezelfde glans geven, de andere kant van dezelfde munt.
Marianne is alleen maar blij omdat het geld niet naar Helène gaat. Ik denk dat het voor haar part om het even naar waar had mogen gaan, maar NIET naar Helène.
Geef Marianne eens ongelijk?! Hélène geeft geen zier om Geert, dus waarom zou zij met Marianne's geld mooi weer mogen spelen?
Ondanks dat ze gescheiden zijn geeft Marianne nog meer om Geert dan die geldwolf.
Ik vind het ergerlijk hoe stom ze dokters in "Thuis" laten voorkomen!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2575

Bericht door satine »

ikke schreef:Geef Marianne eens ongelijk?! Hélène geeft geen zier om Geert, dus waarom zou zij met Marianne's geld mooi weer mogen spelen?
Ondanks dat ze gescheiden zijn geeft Marianne nog meer om Geert dan die geldwolf.
Maar dat weet Marianne toch niet, dat Hélène blijkbaar voorkeur geeft aan Henri?
Voor de buitenwereld zijn Geert en Hélène toch een 'normaal' stel?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:
ikke schreef:Geef Marianne eens ongelijk?! Hélène geeft geen zier om Geert, dus waarom zou zij met Marianne's geld mooi weer mogen spelen?
Maar dat weet Marianne toch niet, dat Hélène blijkbaar voorkeur geeft aan Henri?
Ik reken mezelf ook tot de buitenwereld en ik vind Geert en Hélène allesbehalve een normaal stel.
Beuh. Het druipt ervan af dat Hélène niet deugt!
Denk eens terug aan haar manier van doen tov Judith vóór haar zoon dood was? En toen werd ze opeens "poeslief" omwille van haar kleinkinderen die ze dreigde te verliezen... Bah!
Marianne is absoluut geen heilige, maar Hélène is puur vergif!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1668
x 2575

Bericht door satine »

Hmz, "de buitenwereld" ziet hen niet bij Judith in de zetel zitten he...
De gemiddelde thuiskijker weet meer van Hélène dan haar buren, denk ik. :mrgreen:

Maar om terug ontopic te gaan:
ik ben benieuwd hoe snel Marianne gaat trouwen.
Zou dat nog voor dit seizoen zijn? :angel:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:Hmz, "de buitenwereld" ziet hen niet bij Judith in de zetel zitten he...
De gemiddelde thuiskijker weet meer van Hélène dan haar buren, denk ik. :mrgreen:

Marianne gaat niet trouwen! Ik verbied het haar! :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:k vind het ergerlijk hoe stom ze dokters in "Thuis" laten voorkomen!
Ho, je hebt er geen idee van! Professioneel kunnen ze dan wel goed zijn (en meestal zijn ze dat ook) maar voor de rest zijn het ook maar mensen hoor. Ik heb geen zin
om de server te laten crashen door daar een apart "zevertopic" over te openen!
Op zijn minst is Geert bij een volwassen "cobra", ik heb er een geweten die smoorverliefd werd op een 16-jarige (ook een cobra).
Nu wat Marianne betreft: Is William te vertrouwen? Daar draait het om, en dat weten we gewoon niet.
Van de andere kant, voor Marianne een huwelijk meer of minder...
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Dat van Henri weet ze inderdaad niet, maar Marianne heeft inmiddels toch wel in de smiezen dat Hélène vooral op geld uit is? Ze zei dat tenminste wel tegen William, en ik kan me dat ook wel voorstellen aan de hand van het gedrag van Hélène.
Het is niet zo dat het er heel dik bovenop ligt, en een buitenstaander zal het niet zo snel in de gaten hebben, maar voor mensen die Geert en Hélène goed kennen (en voor Geert zelf eigenlijk ook) vind ik het - vooral door die rechtszaak - wel steeds duidelijker worden. Zelfs Tom merkte pas al op dat Hélène de drijvende kracht achter dit alles is. :)

Maar goed, wat dat betreft is Marianne wel minder blind van vertrouwen dan Geert, al lijkt ze nu toch alsnog te zwichten voor het huwelijksaanzoek van William. Ik vond het juist wel sterk dat ze daar in eerste instantie niet op in ging, maar ja... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Laat ons zeggen dat ze mag trouwen met William en met behoud voor Tom van zijn erfenis.
Iedereen content. Ik ook zolang ze niet trouwt voor geweten is wie die Henri is.
William zijn juiste charmes om Marianne in te pakken compleet met dat huwelijksaanzoek
en het dringende ervan verwijzend naar hun leeftijd maakt me achterdochtig.
Hoe graag ik dat anders zou zien. Marianne gaf alleen toe in de euforie dat 't proces voorbij
is en hij haar vooral over de nederlaag van dat geld heen helpt want alleen hun geluk telt.
Goed letten op zijn reaktie als hij hoort dat Hélène ernaast pakt, zou ik zeggen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Een stralende Marianne. Dat was even lang geleden.
0 x
Potentia Principatum
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

ikke schreef:
satine schreef:Hmz, "de buitenwereld" ziet hen niet bij Judith in de zetel zitten he...

Marianne gaat niet trouwen! Ik verbied het haar! :mrgreen:
Ze heeft al een traiteur ingeschakeld en zijn al op weg naar het gemeentehuis om de datum vast te leggen : zou het een verrassing zijn als het blijkt 26 juni ? :angel:

Maar ik hoop dat Marianne op tijd tot bezinning komt, misschien het feit dat Sandrientje onrechtstreeks van haar 80.000 euro op haar spaarboek krijgt maar ik weet niet of zij zo content zal zijn als ze zal vernemen dat Britney ook zo'n spaarboekje zal krijgen.
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Dat kan niet op 26 juni, je moet eerst in ondertrouw gaan, en dat is dacht ik minimum 2 maanden voor je werkelijke trouwdatum :) Ik hoop althans dat Marianne slim genoeg is om te trouwen met scheiding van goederen. Je zou denken dat ze toch al genoeg heeft meegemaakt.
0 x
Plaats reactie